BTS XC Elite első kerékagy

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Balakka001 avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Baromi jól fut

Jól beszerelhető (mindkét oldalon menetes imbuszcsavar)

Szép

32 küllős, tehát könnyű és merev kereket lehet rá építeni

Hátrány

Újonnan kissé drága

A csapágyak cseréje kissé bajos és drága

Tapasztalat

Használtan vettem 5000-ért, annyiért a hülyének is megéri! :D

Erre ajánlom

XC-re

grammániásoknak is!

Ennyiért vettem
5000
Szerinted hasznos?

MRoby avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

- szép

- könnyű (153g)

- gyönyörűen fut (japán EZO rozsdamentes csapágyak vannak benne)

- tudásához képest egész jó árban van

- az árban benne van a gyorszár is

- könnyen szervizelhető
 

Hátrány

- a tengelyvég alumíniumból van, ami idővel deformálódhat

- csak kétféle színben kapható (kár, hogy zöldben nem árusítják)

- az agytestnek nincs külön tömítése, csak a csapágynak (EZO 6000 RU típus)

Tapasztalat

Az idei, igencsak zord körülmények között megrendezett Buda Maraton után sajnos úgy beállt az egyik csapágy az agyban, hogy meg sem lehetett mozdítani a tengelyt kézzel. Hozzáteszem, otthon, kefével tisztítottam, nagynyomású mosót nem látott! Mint utóbb kiderült, az agyagos sár bejutott a golyók közé és beleszáradt. Egy Brigéciol+Shimano zsír kúrával orvosolható volt a probléma, de idővel érdemes lesz egy pár 6000 2RS, jobban tömített csapágyra cserélni az eredetieket.

Erre ajánlom

A nevében benne van, hogy mire lett kitalálva, szóval nincs kérdés, XC/maraton felhasználásra való. Nagyon fontos, dagonyázás után érdemes szétszedni és kitisztítani, hogy a méregdrága csapágyakat ne kelljen idő előtt cserélni!

Ennyiért vettem
10.000,-
Mért tömeg
153 g
Csatolt képek
BTS XC Elite első  2009 kerékagy
BTS XC Elite első  2009 kerékagy
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Racer2 avatar
41 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó minőségű csapágyak.

Szépen fut.

Jó megmunkálás.

Hátrány

Nincs az agynak külön tömítése. (nem volt vele eddig gond)

A porvédőket tartó hernyócsavarok kirázkódtak. (legalább könnyebb lett :) )

Tapasztalat

Úgy látszik én egy jó darabot fogtam ki, mert nekem nem ázott be, pedig elég kemény körülmények között is használtam már. Jobb lenne ha lenne egy o-gyűrű a csapágy előtt.

Erre ajánlom

MTB XC, versenyzésre is.

Csatolt képek
BTS XC Elite első  2009 kerékagy
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:

alumínium


 
csapágyazás:

2db zárt golyóscsapágy


tömeg:

142


 
villasaru távolság (mm):

100


 
furatszám:

32


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű BTS XC Elite első termékkel kapcsolatban: