DT Swiss Onyx első kerékagy

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Cs Rider avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Könnyű, sima forgás, jól néz ki. DT!

Sosem kell hozzányúlni, karbantartásmentes. 

Hátrány
Kicsit drága
Tapasztalat
Nagyon jó kis agy, Dt minőség, 7000km után is ugyan olyan mint újkorában.
Erre ajánlom
xc-seknek, túrázóknak, városi bringásoknak
Ennyiért vettem
6
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pjotr avatar
Pjotr
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
CNC-zett kinézet, ipari csapágy, sima futás. Amire nemigazán figyel oda más gyártó az az h a csapágy után van egy kupak meg egy csődarab távtartónak odabaszva. Hát itt szép íves kupak van és kész.
Hátrány
Hmmmmm....ja igen drága
Tapasztalat
Szal ha van pénzed egy szép és tartós első agyra finom gurulással, akkor ez kell neked. / Használtan vettem aztóta semmi baja nem volt és most is olyan mint amikor vettem, NO COMMENT/
Erre ajánlom
BÁÁÁÁÁÁRMIRE!
Szerinted hasznos?

UMF User avatar
UMF User
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny
Egyszerűen jó és kész nem kell cifrázni!!!:D
Hátrány
Nem nagyon van, vagyis nincs!:D
Tapasztalat
Nem ismerted azt a márkát hogy DT Swiss??? Akkor elég lúzer vagy!!!:D :S Kiválló az agy ! Iparis meg jó meg szép ilyet vegyél ha streetelni akarsz! A És az árával szerintem semmibaj nincs mert tökéletes agyért perkálj!!!
Erre ajánlom
Dirt, Street, Enduro
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Emvy avatar
Emvy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Én használtam. Könnyű, ez a legfőbb tulajdonsága. Gondom nem volt vele, a mai napig üzemel, nem kotyog, könnyen forog. Viszont ennyiért szerintem drága.
Szerinted hasznos?

Emvy avatar
Emvy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Valami iszonyatosan finoman és simán gördül, szinte repül vele a bicaj.
Hátrány
Így hirtelen nem tudok - az ára talán, de bicajban vettem.
Tapasztalat
A friss bicajomba került ez az agy, igazából nem tudtam, mire lehet számítani, nem ismertem a márkát. De nagyon bejött, nem is hittem, hogy lehet ez ilyen jó..
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:

patentzáras


 
csapágyazás:

zárt golyóscsapágy


tömeg:

192


 
villasaru távolság (mm):

100


 
furatszám:

32


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss Onyx első termékkel kapcsolatban: