BTS XC elite hátsó kerékagy

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 25.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Endrú avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hát elég sokan mondanak rosszakat róla de azért mert szakszerűtlenül tartják karban és ezért megy náluk tönkre  a csapágy benne és a kazetta test. Igen is nagyon jó kis agy a lehető legkönnyebb agyak egyike. És az ára egyenes baráti .  Nyomába se ér sok nagy nevű gyártó agya.  Tehát egy igen jó ár érték arányú agy. Könnyű és meg fizethető nagyon jó gördülés hála a négy darab japán csapágynak amit bele tettek.Könnyű szervizelés és rengeteg gyártó ajánl hozzá különböző csapágyakat akár 500/db ft kínaitól a 160000 /db ft os kerámia csapágyig. Nagyon hosszú élet tartalma van rendszeres szervizelés mellett!!  Ja és még mindég használom mert ettől jobbat nem találni csak egy kettő gyártónak van de azok drágák.

Hátrány

Hátránya egyszerűen nincs vagy nem tudok róla.  

Erre ajánlom

XC versenyre simán ajánlom  egy brutál könnyű kerék építhető belőle.

Ennyiért vettem
17000
Mért tömeg
274 g
Csatolt képek
BTS XC elite hátsó  2012 kerékagy
Egy DT felnibe fűzve Sapim laser küllők.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kfz96 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Alkalmas könnyű XC kerék építéséhez

-Kicsi gördülési ellenállás

-Puskaropogást imitáló a reteszelés (csontszáraz kalapácsok esetén )

-3db acél kalapács

-Nagyon feltűnő darab (a szinesfémorientáltak tutira fel fognak figyelni rá ;)  )

 

Hátrány

-Alumínium kazettates oly mértékben maródik hogy az eszméletlen

-A kazettatestben lévő csapik kevesebb mint fél év után kuka, aktív használat esetén

 

Tapasztalat

-A puskaropogás csak akkor érhető el ha az agy kalapácsai kenőanyagmentesek

-Sram pg990-es fogaszkoszorút tudom rá ajánlani (vagy ahhoz hasonló) a kazetta bemaródása véget

-A kazettában lévő csapik iszonyat tempóval kopnak főként a racsnihoz közelebb lévő 

csapik:  3db ezo 6902 ru ,   1db ezo 6802 ru 

Erre ajánlom

XC

agresszív városi közlekedés

túrázgatás

Ennyiért vettem
10ropi
Mért tömeg
274 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gllo avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Könnyű, de meg fizethető árú agy

-hangos a racsni, szépen muzsikál ( mint 1 méhraj)

-több színben is kapható (volt) az XC elite hátsó agy

 

Hátrány

- az egyetlen nagy problémája, hogy az ALU rotor rendkívül gyorsan bemaródik, és a racsnit nem lehet leszedni :(  Vagy csak drasztikusan, így cserélni kell a rotort.

Tapasztalat

Könnyű, kitűnő verseny kerék építhető belőle

Erre ajánlom

XC

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
BTS XC elite hátsó  2010 kerékagy
Szerinted hasznos?

rokarudi avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Nagy előnye a BTS-nek, hogy színezheted vele a kerékpárodat és mindemellett aránylag olcsóak. A rancsihangja hibátlan, DT agyakat megszégyenítő! :)
 

Könnyű és egy év használat után sem kellett még egyszer sem szétszedni.

Másoktól azt hallottam, hogy a szétszedése sem nehéz és az ipari csapágyakat is könnyen be lehet szerezni hozzá.

Hátrány

A gyorszár a gyenge pontja az agynak, megéri odafigyelni rá és rendszeresen ellenőrizni.

 

Tapasztalat

A legjobb ár/érték arányos agy.

Erre ajánlom

xc

Ennyiért vettem
20.000
Csatolt képek
BTS XC elite hátsó  2010 kerékagy
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Metarc avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- iszonyat könnyű, ennyi pénzért ilyne könnyű minőségi verseny agyat nem kapsz mást

- szép, mindneki megbámulja és rákérdeznek :-)

- hangtalanul finoman siklik

Hátrány

- relatíve keveset használtam még (pár száz km), így nem tudom megítélni, félelmeim a következők:

a villarögzítésnél idővel kopni fognak eléggé a tengelyvégek (alu)

több esős terep után valszeg érdemes kitisztítani, bár eddig nem kellett (3 dagonya maraton után), pedi gmindig leellenőrzöm

márkanév lekopik :-D

 

Tapasztalat

Előtte deore LX agyaim voltak kicsit nehéz brutál felnikkel, és könnyű verseny XC kerekeket akartam építeni

LX-szel sem volt semmi bajom egyébként, de ez jóval könnyebb és 6 csavaros így már nem kell adapter

Erre ajánlom

XC/maraton verseny

nagyon brutálkodni nem kell vele sztem mivel alu a tengely

aki könnyű kereket akar, és vigyázni tud rá annak mindenképpen

7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

9/8


 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:

alumínium


 
csapágyazás:

4db zárt golyóscsapágy


tömeg:

274


 
villasaru távolság (mm):

135


 
furatszám:

32


 
további információk:

3 kalapácsos racsniszerkezet, 24 reteszelés fordulatonként

alumínium kazettatest


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű BTS XC elite hátsó termékkel kapcsolatban: