5 kalapácsos racsni, nagyon szép hangja van. A gyorszár kijjebb áll mint az átlag, és hosszabb is, ezért jóval könnyebb megfelelő erővel rögzíteni, és hát ugye bontani is.
Ipari csapágyai vannak, azokat elvileg nem kell karbantartani, gondolom a racsnit évente egyszer kipucolni és kész.
Csak egyet találtam, hogy 16 reteszes és nem 32
Itthon ez a név szinte ismeretlen, pedig elég nagy cég, akik régóta jelen vannak, és főleg a bringa hajtására specializálódtak.
Érdemes szétnézni a honlapjukon, meglepő dolgaik vannak, pl carbon hajtómű. Egyébként a cég Taiwani.
Jó vételnek tűnt amikor vettem, és még most is annak tűnik. 4 ipari csapágya van, és öt kalapácsa, meg egy kövér alu tengely.
Most már fél éve használom, és semmi baja, viszont amit nekem senki nem mondott, hogy alumínium a kazetta test, és innentől csak és kizárólag alubakos fogaskoszorút szabad rája tenni !!
Hogy miért ?? Leírom annak aki nem tudja ( én sem tudtam) mert az alubak nélküli fogsor, közvetlenül a kazetta testbe kapaszkodik, és hogy az egyes lánctányérok közti hézagot biztosítsák, oda többnyire hézagoló gyűrűt tesznek a gyártók. Ám tekerésnél, csak a lánctányérok keskeny vonalában halmozódik az erőhatás, a hézagolók kihúzzák magukat a munka alól, és azok a vékony lánctányérok meg jól belemarnak az alu testbe. Ez főleg akkor szopó, amikor le akarod szedni a fogsort, mert egyfajta bajonett kötés alakul ki, csak éppen amerre bontani szeretnéd a bajonettet, arra kattog a racsni. Izgalmas 10 percet éltem át amíg leszedtem a fogsort, és bizony szépen megmaródott a kazettatest. Morcos is vagyok a kereskedőre, mert ez az információ úgy fest nem született velem. Rendességből ne írom ide ki volt az, mert ha itt tartasz az olvasásban, már úgy is tudod a titkot.
De ez nem az agy hibája, jó kis cucc, csak egy bajom van vele, hogy 16 reteszes, és eddig 32 eset használtam. Még amatőrként is volt ebből galibám, de majd megszokom.
XC agy