- Jó tömítések
- Szépen fut nagyon
- Sokféle változatban létezik
- Eddig nem tapasztaltam
- Persze lehetne olcsóbb. :)
- Valamit még kéne írni, de nem jut eszembe semmit több ide.
A hátsóval ellentétben erről eddig nem tudok rosszat mondani.
Versenyzésre
A hátsóval ellentétben erről eddig nem tudok rosszat mondani.
Versenyzésre
labirintustömítés
„Made in Switzerland.”
A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.
1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.
2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.
2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.
2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
dt swiss ratchet m1700 |
2 válasz
utolsó: 2020. dec.
|
DT Swiss X1900 első átütős kerékagy kotyog. Javítás vagy kuka? |
1 válasz
utolsó: 2015. júl.
|
DT Swiss 240s kerék elbír 120 kg-os embert? |
23 válasz
utolsó: 2015. ápr.
|