DT Swiss 240s első kerékagy

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

horika avatar
121 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem 6 csavaros verzióban van és nagyon megvagyok elégedve vele. Zárt golyóscsapágyazás, könnyű súly és igényes kialakítás jellemzi. Amennyiben nem sajnálod rá a pénzt átalakíthatod a tengely méretét az igények szerint.

Hátrány

Ebből is akad. Először is boltból vásárolva elég drága. A legnagyobb problémám vele az átalakítása. Ha normál 9 mm-es,vagy 10 mm-es tengelyméret kell akkor a kupakok cseréjével, relatív olcsón módosítható, azonban, ha normál gyorszáras verzióról szeretnéd pl. 15 mm-es átütősre átalakítani, akkor kezdődik az érvágás. Ugyanis venned kell egy komplett készletet két csapággyal és egy tengellyel, ami nagy szívbetépő összeg. Mennyivel egyszerűbb lenne, ha a nagyobb méret lenne az alap és azt lehetne átalakítani. Persze, ha olyat veszel elsőre, akkor már könnyebb dolgod van.

Tapasztalat

 A normál kónuszos és a névtelen golyóscsapágyas agyaknál biztosan könnyebb és jobb minőségű

Erre ajánlom

Bármilyen kerekezési stílusra, vigyázva, hogy a megfelelőt válaszd.

Ennyiért vettem
kerékszettel
Csatolt képek
DT Swiss 240s első kerékagy
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cannondale avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

régen egy haverom mondta hogy csak dt240-es agyat vegyek,és többet nem akarok mást.Igaza lett.Vettem egy Cannondale flash-t,annak a hátsó kereke van dt 240-es aggyal szerelve.Nagyon könnyen fut,eddig kb 1000 kilit mentem vele,és nagyon szeretem.Főleg a reteszelés nagyon jó,nincs az a néha hangos kattanás,mint a crossmaxnál volt.A reteszelés hangja meg egyszerűen dallam a fülnek.Minden nagyon szuper benne,érdekes gyorszáras a rögzítése,de érzem olyan merevnek,mint az előző bicajom átütőjét.

Hátrány

"Az olcsón szerzett termék miatt érzett öröm rövidebb ideig tart mint a rossz minőség miatt érzett bosszúság" 

7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Jó tömítések
  • Szépen fut nagyon
  • Sokféle változatban létezik

Hátrány
  • Eddig nem tapasztaltam
  • Persze lehetne olcsóbb. :)
  • Valamit még kéne írni, de nem jut eszembe semmit több ide.
Tapasztalat

A hátsóval ellentétben erről eddig nem tudok rosszat mondani.

Erre ajánlom

Versenyzésre

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MRoby avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

- Tökéletes kidolgozás az utolsó részletig

- Nagyon könnyű

- Rozsdamentes csapágyazás

- Tökéletes futásteljesítmény

- Könnyen szerelhető

- Remek tömítések

- Fehérben is kapható

Hátrány

- A magas bolti ÁR...

Tapasztalat

Igény esetén a tengelyvég cserélhető 9 millis átütőtengelyes gyorszáras változatra, ami nagyban megnöveli a merevségét egy 120-140 millis úttal rendelkező teleszkópnak. Személy szerint csak ajánlani tudom, ha meg bírod fizetni, ne habozz, csak jól járhatsz vele! Ha látsz valahol használtat, nyugodtan vállald be, nagy valószínűséggel semmi gond nem lesz vele.

Erre ajánlom

XC-AM felhasználásig bármire.

Ennyiért vettem
20.000,-
Mért tömeg
133 g
Csatolt képek
DT Swiss 240s első  2008 kerékagy
Mérlegen a kicsike
DT Swiss 240s első  2008 kerékagy
Régi design
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balu avatar
Balu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Csak ez van, kiváló tömítések, gyönyörű forgás, brutál merev a kerékben, Svejci minőség
Hátrány
Hmmm az ára ...
Tapasztalat
Mult héten kaptam meg, nagyon profi, igaz a kinézete nem olyan hivalkodó mint a Francia konkurencia, de a minőségben .... igen Made in Swiss
Erre ajánlom
XC-re és maratonra mindenképen, de létezik országúti változat is. Sznoboknak és versenyzőknek
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:

alumínium, patentzáras


 
csapágyazás:

2db zárt golyóscsapágy


tömeg:
  • 240S StraightPull ND - 107
  • 240S StraightPull CL - 118-122
  • 240S StraightPull IS - 127-164
  • 240S ND - 105
  • 240S CL - 126-130
  • 240S IS - 145
  • 240S Lefty - 124
  • 240S BMX - 130

 
villasaru távolság (mm):
  • 240S StraightPull - 100
  • 240S StraightPull IS OwerSize - 110
  • 240S - 100
  • 240S IS OwerSize- 110
  • 240S Lefty - Lefty

 
furatszám:
  • 240S StraightPull ND - 20
  • 240S StraightPull CL - 28
  • 240S StraightPull IS - 28
  • 240S StraightPull IS OwerSize - 32
  • 240S ND - 20, 24, 28, 32
  • 240S CL - 28, 32
  • 240S IS - 28, 32
  • 240S Lefty - 24, 28, 32
  • 240S BMX - 32, 38

 
furatkör átmérő (mm):
  • 240S StraightPull ND - 30
  • 240S StraightPull CL - 38,5/36,5
  • 240S StraightPull IS - 38,5/36,5
  • 240S ND - 39
  • 240S CL - 44/42
  • 240S IS - 58/42
  • 240S Lefty - 58/45
  • 240S BMX - 39

 
további információk:

labirintustömítés


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
dt swiss ratchet m1700
2 válasz
utolsó: 2020. dec.
DT Swiss X1900 első átütős kerékagy kotyog. Javítás vagy kuka?
1 válasz
utolsó: 2015. júl.
DT Swiss 240s kerék elbír 120 kg-os embert?
23 válasz
utolsó: 2015. ápr.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss 240s első termékkel kapcsolatban: