DT Swiss 240s hátsó kerékagy

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.07.)
  • Listaár: 78.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK




Balu avatar
Balu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Csak ez van, kiváló minőnség, full tömítés, strapabíróság, kicsit más racsni szerkezet
Hátrány
Az ára
Tapasztalat
Minden időben gondozás mentesen használható
Erre ajánlom
Sznoboknak és versenyzőknek, XCO es XCM-re, delétezik országuti verzió is
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

9/10 - Sram XD11


 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:

alumínium, patentzáras


 
csapágyazás:

zárt golyóscsapágy


tömeg:
  • Straightpull ND - 212
  • Straightpull CL - 216-231
  • Straightpull IS - 222-276
  • ND - 209-219
  • CL - 218-233
  • IS - 230-275
  • SS - 243-308
  • BXM - 204

 
villasaru távolság (mm):
  • Straightpull ND - 130
  • Straightpull CL - 135-142
  • Straightpull IS - 135-142-150
  • ND - 130-135
  • CL - 135-142
  • IS - 135-142-150
  • SS - 243-308
  • BMX - 100-112

 
furatszám:

24-32


 
furatkör átmérő (mm):
  • Straightpull 38,5/45,5
  • ND 45/45
  • CL 44/47,5
  • IS 57/47,5
  • SS 45/45
  • BMX 45/45

 
további információk:

DT szabadalmaztatott 2x18 körmös kilincsművel készül


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss 240s hátsó termékkel kapcsolatban: