Itt most inkább csak a hátrányra fókuszálnék, mert azt mindenki tudja, hogy szép, jó, meg nagyon drága agyról van szó. A szerelés menete: a racsni szerkezet egyszerűen leszedhető. Egy satuval egyszerűbb, de biztosan anélkül is megoldható. A lényeg, hogy csak húzó erőt szabad rá kifejteni, hogy a tengely ne sérüljön. Ekkor hozzáférni a reteszelő szerkezethez, amit így teljesen ki lehet tisztítani. Az egész áll egy távtartóból, két fogazott tárcsából és két rugóból. Szóval nem bonyolult. A zsírzással viszont óvatosan kell bánni. A DT erre csak a saját zsírját ajánlja. A lényeg, hogy valami könnyebb zsírt kell hozzá használni és viszonylag keveset. Ugyanis, ha túl sűrű és/vagy sok a zsír, akkor nem fog reteszelni rendesen, mert a rugó nem lesz elég erős hozzá, hogy a zsír ellenállásával szemben mozgassa a reteszelő tárcsát.
A további szétszedéhez, vagyis a csapágy cseréjéhez ki kell ütni a tengelyt a racsnival ellentétes oldal irányába. Ekkor a tengellyel együtt kijön a bal oldali csapágy is, ami így simán cserélhető. Viszont a jobb oldali csapágy előtt van az ellendarabja a reteszelő tárcsának, ami egy fogazott gyűrű lényegében. Viszont az átmérője kisebb, mint a mögötte lévő jobb oldali csapágy. Vagyis a csapágy cseréhez ki kell szedni. Ehhez viszont kell egy spéci szerszám. Ráadásul iszonyat erő kell a leszedéséhez, ugyanis ez viszi át a hajtás erejét a kazettáról az agyra. Szóval jól rá lesz szorulva. Neten elég sok szitkozódó bejegyzést találni ezzel kapcsolatban. Sőt még törött szerszámról is vannak képek, ami egyébként 15e HUF körül van. Szóval szerintem ez a része az agynak nem túl jó. Persze, amíg nem kell (jobb oldali) csapágyat cserélni, addig nincs gond, de egy ilyen agyat az ember nem pár évre vesz. Arról nem is beszélve, hogy nem sok bicós boltban lesz ám ilyen szerszám itthon! Szerintem a kazetta alatti csapágyak cseréje is így megy, de arra még nem volt szükségem.