DT Swiss 370 első kerékagy

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

blint587 avatar
63 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A kónuszos shimanókhoz képest mérföldekkel jobb a DT 370. Nagyon finoman gördűl, mikor először megforgattam a kereket, egyből a 10-évvel ezelőtt "divatos" örökmozgók jutottak eszembe, olyan jó a csapágyazása.

Mivel zárt ipari csapágyas, ezért por és víz nem jut a csapágyakba, ettől függetlenűl nagynyomásúval nem illik nekiesni.

Kerékbe fűzve vettem, mivel így érte meg, de így csak CL-változat volt, míg a féktárcsa 6csavaros, így a féktárcsa rögzités egy adapteren keresztűl van megoldva, így a rögzítésről nem tudok érdemben nyilatkozni.

 

Hátrány

nincs, talán csak az hogy a karbantartáshoz csapágylehúzó kell, ami nekem nincs, így csak szervízben lehet.

Erre ajánlom

XC

Ennyiért vettem
komlet kerékeszet: 45000
Csatolt képek
DT Swiss 370 első  2013 kerékagy
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gaesz avatar
37 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az agy minőségi előre lépés volt a shimano agyamhoz képest(passz,hogy milyen valami alsóbb kategóriás). Igaz még nem kapott túl sok vizet,sarat vagy bármilyen extrém dolgot, de teljesen megvagyok vele elégedve. Kotyogást nem észleltem. Gyorszáras kivitel + 6likas tárcsarögzítéssel rendelkezik.

Hátrány

Az ára.20000HUF körül van

Erre ajánlom

cc,xc,am

Ennyiért vettem
50000/kerékszett
Csatolt képek
DT Swiss 370 első  2010 kerékagy
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:

patentzáras


 
csapágyazás:

zárt golyóscsapágy


tömeg:

156


 
villasaru távolság (mm):

100


 
furatszám:

32


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
DT 370 15mm agy átalakítása gyorszárasra. Milyen szettet vegyek?
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
DT 370 elsőagy mennyit ér?
5 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss 370 első termékkel kapcsolatban: