Novatec D362SB hátsó 2010 kerékagy

30 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



16-30 (30 vélemény)
Rendezés

HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Elég masszív szerkezetnek tűnik, nekem eddig semmi baj nem volt vele. Jó a reteszelés (jó hangos) ami nekem pl tetszik.
Hátrány
Egyenlőre semmi. Csak 2db zárt ipari csapágyon gördül, a 4 vagy 5 helyett. Ennyiért igazán rakhatnának többet is na mind1.
Tapasztalat

Nos tehát, úgy kezdődött megvettem, majd rájöttem, hogy a vastag tengely amivel jön nem fér át a vázon. Akkor felfúrtam szépen, és így tökéletes. Remélem, hogy a későbbiekben se lesz vele gond, ahogy az első átütőssel (az pl darál).

Az meg, hogy a szerencsétlen magyar forgalmazó nem képes normálisan kiírni melyik agy tulképp melyik agy is, eléggé minősíti a dolgot :(.

Erre ajánlom
DH/FR/Dirt
Ennyiért vettem
15190
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

axe avatar
axe
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
minden 1et kivéve
Hátrány
a kalapács ugrálni kezd 1 év hiperaktív:_) használat után, de bitos 100 forintos dolog
Tapasztalat
ilyet vegyél ha nem akarsz többet foglalkozni a kotyogásos ugyekkel
Erre ajánlom
amire akarod trialhoz elg gyors a reakciója
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

axe avatar
axe
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hath nem kell nagyon szervizelni, egyszerű szerkezet, és könnyen lehet cspágyakat cserélni, a tömítések meg eléggé minőségi, a racsni az egy remekmű
Hátrány
a racsni egy idő után belassul és hasa lessz a láncnak, de új csapággyal orvosolható, könnyen hajlik a gyorszár, de normális kónuszos normáltengely belefér
Tapasztalat
ha van pénzed vegyél ilyet, évi karbantartás 2000-3000.-
Erre ajánlom
amire akarja, cc-sek úgysem vesznek nehéz agyat
Ennyiért vettem
18000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peti FR avatar
peti FR
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép és erős
Hátrány
semmi
Tapasztalat
jó ez az agy mindenkinek ajánlon és zúzzáok nagyon úgyis kibirja
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre kivéve cc mert azzal meggyalázod az agyat
Ennyiért vettem
18 körül
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GrandMaster B avatar
GrandMaster B
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
novatec,4 kiváló,magas szintű ipari csapágy,(nem shimano saint),JÓ TÖMÍTÉSEK,,novatec
Hátrány
talán a súlya de kit érdekel? ja meg ez sincs ingyen! affene
Tapasztalat
Nekem a 12mm átütős verzió van, hibát kerestem ebben is de nem találtam,nem drága, baromi jól forog,nem lesz csapágyas 1-2éven belül a NAGY shimano sainttel ellentétben, eccerüen fasza az egész, akinek kifogása van ellene azt egy ilyen aggyal agyhelyen ütöm. minden jót : Novatec forogjon veletek!! jah és 6 zöldség járna neki EGyébként nem Novatec D662SB a neve? na mindegy
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre kivéve ha grammániás vagy ,akkor mennyél a pics@ába ugyanis akkor mé' vettél DH agyat!?
Ennyiért vettem
11000FT 17200FT helyett
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

boby36 avatar
boby36
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
az hogy erőős mint állat legelőször is az hogy 10mm-es gyorszár :P:P:P és az hogy elég agresszíven reteszel 38at ha jol számoltam
Hátrány
az nincsen neki JAH ÉS NEHOGY BEZSIROZGASSÁTOK MERT EZ NEM TESZ JOT NEKI MERT HA KAP EGY KIS ESÖT VAGY PORT BERAGADNAK A KALAPÁCSOK ÉS AKKOR ELÖFORDULHAT HOGY EGY MEGFELELŐ IZMOSABB TEKERÉSNÉL A F...DAT BE B...SZOD A VÁZBA
Tapasztalat
ISTENKIRÁJY most már lecseréltem ss-re de ragaszkodtam a márkához :P:P:P
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balint92 avatar
balint92
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
ÉN! be lehet halkitani ugy hogy a kazettáknál vagy hol a kalapácsokat bezsirozod. ez elvileg minden több kalapácsos agynál be van zsirozva, a te előződön is valószínüleg be volt keneve zsirral
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dani avatar
Dani
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát naon erős mindent bír. Adok neki rendesen és 1mm-t se mozog arra az irányba amerre nem kellene :)
Hátrány
Ahogy az előttem szóló is mondta...kiugrik a kerék.:S a Fa***m kettéláll amikor egy ugrás után kiugrik a kerék xD elég érdekes érzés, meg azért nem is jó dolog mert sok minden sérülhet.
Tapasztalat
Naon jó! megéri csak oda kell figyelni h ne oldalazva érkezzél mert könnyen kiugorhat de nálam se gyakran csak úgy 1-2x de az se gáz annyira csak bosszantó .. meg nevetséges xD
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

én avatar
én
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Már a 2. van belőle - de csak azért, mert a régit ellopták - bicóstól :( Azt tapasztaltam, h a régi jobb volt, mint ez - pedig elvileg tökugyanaz. Ami sokaknak biztos nem számít: a réginek egy deka hangja nem volt, ez meg tök hangos. Engem zavar. Nagyon. Először azért szerettem bele, mert néma volt. És persze emellett azért elég brutál, és bír mindent. Meg ez néha tényleg meglazul - a kerék nem esik ki, de lehet a csúszópapucs miatt van, h meglazul a lánc. (Ja jelenleg, SS-ben használom, váltó meg feszítő nélkül.) Nem lehet valahogy behalkítani a cuccost? Jobban tetszett a régi 'silent' cucc.
Szerinted hasznos?

Chiyotaikia avatar
Chiyotaikia
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Ipari agyról lévén szó, nagyon jól gurul
Hátrány
Nem a legkönnyebb agyakkal van dolgunk, de még elmegy. ......... Van viszont egy nagyon durva tulajdonsága! A sajátomon is, és régebben, egy kölcsön bicón is a, Buda Maratonon azt tapasztaltam, hogy kiesik a hátsó kerék. Ez azét van, mert a gyorszárakat úgy csinálják, hogy amikor a fület teljesen behajtod, nem akkor a legszorosabb, hanem, kicsit előtte, azért, hogy a rázkódástól ne nyíljon ki. Ennél a zárónál, ezt túlzásba vitték, és nagyon sokat lazul, ha tejesen rázárod, ezért úgy tud kimozdulni a kerék, hogy rá van szorítva teljesen. Kicserélni a gyorszárat nem tudod, mert nem szabványos. Lehet úgy ügyeskedni, hogy a fület a támvillára hajtod, így kijjebb, van, de nem az igazi. http://bringainfo.uw.hu
Tapasztalat
Egy másik típusról kellett leszednem, a fogassort, ami szintén az elhagyom a kereket típus, de ennek szabványos a gyorszárja, és így kicserélhető. Ennél viszont, azzal találtam magam szemben, hogy túl széles, a kónuszcsavar helyén lévő, fémbigyó, és nem tudom rátenni a szerszámot, csak ferdén, pár fog akadt bele. Szerencsére, nem volt rátépve, így lejött, de amúgy esélytelen lett volna.
Erre ajánlom
dísznek, a sznoboknak, mert drága
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makii avatar
Makii
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Szép, jó hangos(én szeretem:)), tárcsás, finoman forog, jó sokáig,karbantartva még nem volt(nem is nyúlok hozzá, még elkúrom)
Hátrány
Érdekes belső sűrűségi eltérések:), minusznemtommenyiben ugrott a kazetta(vagy a lánc), amit azért nem vártam egy 3 hónapos kerékagytól,na mind1. Kicsit nehéz, de massziv ám!
Tapasztalat
ja igen, és csak 6000 ft, befüzve!!!!!!!
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Petya avatar
Petya
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős mint állat jól gördül és faszán néz ki
Hátrány
Hát a tömítés télleg hagy kívánnivalót maga után... Mondjuk az nem tetszik hogy néma szabadonfutáskor.De ez nem igazi hátrány csak én szeretem a racsnihangot mint a legtöbb bringás:D
Tapasztalat
Nekem 2 hónap után elkezdett recsegni hangosan amikor erősebben tekertem és ilyenkor szalajtott is. Szétkaptam és rájöttem, hogy az volt a baja hogy a kazettába bejutott egy kis szlötyi amitől a kilincsek kissé beáltak.Miután ezt kitakarítottam meg lezsíroztam működik.Remélem sokáig.
Erre ajánlom
Hát sztem mindenre jó mert nagyon robusztus.Na jó XC-re nehéz.
Szerinted hasznos?

Tommy avatar
Tommy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Novetec.Igényes és erős kidolgozás, bika tengely, 4 csapágy.
Hátrány
A tömítettséggel együtt emlegetett "karbantartásmentesség" mese.Az enyémbe 3 hónap használat után, most kellett azt a két csapágyat cserélni ami a nagy terhelést kapja.A racsninál lévő másik 2 csapágy jó.Szétszedés után, a tengelyen is sikerült vízcseppet találni, úgyhogy aki nem csak a városban tekereg, száraz időben, hanem szeret dagonyázni is, az figyeljen oda erre, mert igényli a karbantartást.
Tapasztalat
Előbbiek.
Erre ajánlom
Végül is, mindenre jó.Haverom előrelátó volt, és Ő szétszedte, zsírozta, stb..., neki még mindig hibátlan.
Szerinted hasznos?

Erik Cartmen avatar
Erik Cartmen
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hihetetlen precízen van összerakva, gyakorlatilag teljesen zárt rendszer. Hangtalan,igénytelen, ellenállás nélküli működés. Most lett befűzetve Sun Rhyno Lite felnivel+DT küllőkkel, hát nagyon profi lett !!! Megpörizem és nem akar megállni !!!
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
100 %
Erre ajánlom
Akik megunták, hogy a Shimano hátsó agyuk tekerés közben néha kattanva ugrik, mindegyik ilyen szar. EZ NEM !!!!!!!!!!!!!!
Szerinted hasznos?

ÉN avatar
ÉN
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Merev! (1 centis vastag_gyz=tengely...) Überjó. Halk
Hátrány
Picit drága. Halk
Tapasztalat
A többit olvasd el az elsőagynál.
Szerinted hasznos?

16-30 (30 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

9/8


 
tengely:

Cr-Mo acél


 
csapágyazás:

ipari csapágyazás


tömeg:

458 g


 
villasaru távolság (mm):

135


 
furatszám:

32/36


 
típusszám :

D362SB


Robbantott ábra

robbantott ábra
Novatec logó

Novatec márka bemutatás

A Novatec az 1972 óta létező Joy Industrial Company high-end márkája. 1989-es létrehozása óta lát el jól ismert cégeket világszerte. Minden Novatec termék a kerékpáripari nagyhatalomként jegyzett Tajvanon készül.

A Novatec folyamatosan befektet, és kutat a piac igényeinek tökéletesen megfelelő alkatrészek megteremtése érdekében. Karbonból készült kerékszettjei több évben is kiérdemelték a SOE (Symbol Of Excellence- A Kiválóság Jelképe) díjat, mely azon tajvani termékeknek jár, melyek kiválóságukban és minőségükben a világszínvonalat képviselik.

Ezen kívül is számtalan díjat tudhat maga mögött a márka, pl. 2010-ben a cég full karbon CRAFT W999 kerékszettje kapta a RedDot Design Award-ot.

A cég hitvallása, hogy más kerékagy-gyártókkal szemben a cél ne csak az legyen, hogy egy „megfelelt” minőségű agyat tegyenek a vásárlók elé, hanem az, hogy a minőség legyen a legfőbb célkitűzés évi 365 napon át. És ez az, ami a Novatec-et jellemzi.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Baj, ha a Novatec D362SB-ben nincs a csapágyak közt távtartó?
13 válasz
utolsó: 2012. márc.
Novatec D362SB vagy Novatec D662SB vagy BTS HC Pro hátsó agyat?
2 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Novatec D362SB hátsó termékkel kapcsolatban: