Shimano Deore hátsó tárcsás kerékagy

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



16-20 (20 vélemény)
Rendezés

Typhooon avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Erős nem zavarja a tárcsa

Én megvagyok elégedve vele

nem lazult ki nekem semmi. idáig

 

Hátrány
Idáig nem tapasztaltam semmi rosszat pedig adtam neki rendesen
Erre ajánlom
DH FR
Szerinted hasznos?

BARA avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

...öszetartja a kereked

tárcsakonzol

Hátrány

ronda a tárcsacsavar befogadós rész olyan mintha oda lenne hegesztve...GYENGE NEMBÍRJA A FÉKET ELLAZULNNIAK A BALOLDALI KÜLLŐK fogsor lötyög...vagy csak megkell húzni vagy kazetta meghót golyós,szarul forog lazítani kéne a tengelyen mert szétdarálja a golyókat...1szóval?:SZAR

Tapasztalat

...jameg ennyiér sokis

és ha olyan szar mint a mechanikus deore fékkar akkor nemmarad soká...de ígysem

Erre ajánlom

könnyed felhasználásra...de akkorse tart sztem 1 évnél tovább

Ennyiért vettem
kerékbe volt
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Soggy avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Végül is egészen jól működött egy darabig...
Hátrány
Kónuszos "csoda"; silány tömítés.
Tapasztalat
Sajnos ez a kónuszos rendszer nálam nem vált be... bár nem durvulok vele. De közel 100Kg vagyok, valószínűleg ezt nem díjazza a agy (Shimano HB-M525). Elkezdett cefetül ütni a hátsó kerék, de ami még rosszabb a féktárcsa is "kileng". Szinte használhatatlan lett a hátsófék.
Ez a második (hátsó) Shimano agy amit "elfogyasztottam", elég volt. Bár ez utóbbit még biztosan lehetne szervizelni (4 hónapot használtam, legfeljebb 1000Km-t futott), de már nem szeretnék többet költeni erre az agyra. Sajnos nincs affinitásom a mechanikus szerkezetek javításához, így viszont csak a szerelő zsebét tömöm.
Inkább beszereztem egy ipari csapágyas BikePositve '06 travel Disc-et.

ps.: laikusként írtam a fentieket, tehát ne vegyétek túl komolyan. Lehet, hogy csak én vagyok ennyire szerencsétlen... ;)

Erre ajánlom
Kizárólag városi használatra, legfeljebb 80Kg-os testsúlyig.
Ennyiért vettem
6000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pero avatar
Pero
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó
Hátrány
Küllöpereme nem volt a legjobb fejlesztés.
Tapasztalat
Nekem 1,5 év után kellet kicserélni a racsni mechanikát de az óta jó, ha egyszer meghuzod rendesen azt a 10-es imbusz akkor nem lazul le.
Erre ajánlom
XC, bármire kivéve triál
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Molnár Gábor avatar
Molnár Gábor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó
Hátrány
sz*r, kialzul ebnne minden péládul a racsninál a 10es imbuszos csavar ami leállította nálam a tengelyt és nem is volt szétszedve ott előtte.... Szétmegy a gyorszára is :((
Tapasztalat
nekem nemjött be de tényleg nem
Erre ajánlom
XC könnyű embereknek, túra
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-20 (20 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

10/9


 
agytest anyaga:

Alumínium


 
csapágyazás:

Kónuszos golyóscsapágy


tömeg:
  • 372 g (FH-M615)
  • 357 g (FH-M618)

 
villasaru távolság (mm):

135


 
furatszám:

32/36


 
furatkör átmérő (mm):

44/45


 
típusszám :
  • FH-M6000
  • FH-M6010
  • FH-M615
  • FH-M618

 
további információk:
  • 12 mm-es E-thru hátsó agy (FH-M618; E-thru átütőtengely SM-AX55)
  • Tartós, kevesebb karbantartás mellett Hagyományos kónuszos golyóscsapágy zsírzóbéléssel
  • Elsőrendű tömítés
  • Center Lock féktárcsarögzítés
  • 10/9 fokozattal kompatibilis

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore hátsó tárcsás termékkel kapcsolatban: