Shimano DH-3N20 kerékagy

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 8.300 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-15 (20 vélemény)
Rendezés

Real93 avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • a csapágyak jó minőségűek, finoman fut
  • jó a porvédelme
  • nem kell karbantartani
  • eddig hibátlan
  • nekem kényelmesebb így, mintha az elemek töltögetésével kéne bajlódnom
  • szép
  • hangtalan
Hátrány

Nyilván nehezebb és van egy kis ellenállása egy dinamó nélkülihez képest, de szerintem kibírható, nekem ennyit megér.

Tapasztalat

Az enyém pontos típusa: Shimano DH-3N20-A.

Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2013 kerékagy
Shimano DH-3N20  2013 kerékagy
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

halasiz avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Tökéletesen kivitelezett szerkezet ez a Shimano kerékagy

karbantartás mentes

szép

Hátrány

csak a súly

Tapasztalat

Akciósan vettem 4500ft-ért , magam fűztem a régi kerekembe így nagyon olcsón megúsztam a világítás problémáját.

Ősz óta van fent, a hosszú télies szezont probléma mentesen bírta. Mindegy milyen az időjárás a teljesítményt nem befolyásolja.

Eltelt egy újabb év (6600km) és minden gond nélkül teszi a dolgát. Nem kotyog, nem lötyög, nem rozsdás, "csak" van. Tökéletes.

Erre ajánlom

Ne legyen gond a világítás!

Ennyiért vettem
4500
Mért tömeg
1000 g
31 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeware avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A Gepidához adott hagyományos dinamónál kevésbé fékez.

Bőven ellátja az első halogén lámpát, meg a hátsó kondenzátoros ledet

Hátrány

Sokba került, szereléssel együtt 14e forint.

Szerintem nagyon is fékez. Eddig kényelmesen tartottam a 25-ös tempót, vagy akár a 28-at is most meg igencsak meg kell még a 24-ért is szenvedni.

 Nekem baromira nem jött be, amint lehet eladom!

Azt hozzáteszem, hogy az enyém fixre van bekötve, tehát mindig világít!!! Első lámpa halogén, hátsó kondenzátoros ledes. Ezek voltak rajta gyárilag.

Erre ajánlom

Maximum városba... tartósabb, 30 km-es kirándulásokhoz nem ajánlom mert igenycsak visszafogja a bicajt! Mindenki dicsérte itt, hogy nem is érezni, hát de! Inkább vettem volna egy elemtartót, aztán bele 4x2000mah aksikat.

Ennyiért vettem
10000
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kssk65 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gepidámban gyárilag ez volt szerelve, már több mint 23ezer km van benne, egyszer húztam utána a kónuszt. Imádom, már fűztem asszony trekkingjébe is meg a tavasszal elkészült tandembe is.

Hátrány

Nincs. Na jó, lehetne 10-15W a teljesítménye.  :)

Erre ajánlom

Városi közlekedéshez, túrázáshoz, világításra, telefon töltésre.

Ennyiért vettem
8000 körül
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

imitto avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Mintha kevésbé fékezne a hagyományos dinamónál
  • Nem kell a világításhoz akkukat töltögetni

 

Hátrány

Nincs (gondolom van akinek nehéz, nekem egy alapból 17 kg-os bringán van, én vagyok 124 kg, a cucc amit magammal hurcolok még 10 kg - ezen már nem oszt, nem szoroz)

Tapasztalat

Nem fékez sokat, legalábbis menet közben nem érezni - ha megemeled a gépet s megpörgeted a kereket persze jól láthatóan megfogja mikor felkapcsolod a világítást, de mindennapi használatban mintha ott se lenne. A lámpa nálam így megy éjjel-nappal.

--- UPDATE 2014-06-04--------------------------

3 év, 8000 km, hiba nélkül. Teszi a dolgát, észre se veszem hogy van.

Erre ajánlom

világításhoz

Ennyiért vettem
bringához adták
Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2011 kerékagy
37 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

taps77 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Teljesen karbantartásmentes

- Megbízható

- Esztétikus

- Elhanyagolható ellenállás

- Vége az elemcseréknek / akkutöltögetésnek / elveszett első-hátsó lámpáknak

- Kitűnő fényerő - szinte rögtön elindulás után és alacsony fordulaton is, jobban világít mint bármilyen, elemes-akkus külső lámpa

- Sokkal jobban látsz és látszol ! Ez igazán növeli a biztonságot, mert a külső lámpa otthonfelejtése / lemerülése nem fog veszélybe sodorni !

Hátrány

- Utólagos vezetékezés igényel egy kis otthoni barkácsmunkát

- Egyszeri nagyobb beruházás

Tapasztalat

Négyen vagyunk a családban, rendszeresen túrázunk évek óta. Két éve a kisebbik fiamnak vettünk egy Gepida Alboin-t, azon gyárilag volt Shimano agydinamó+ világítás szett. Hát nem lehet leírni  a különbséget, felülsz, mész, és ha sötét van, felkapcsolod a lámpát, ami működik ! Nincs keresgélés indulás előtt, nincs lemerült elem / akku, nincs filó reggel hogy vajon ránk esteledik-e stb. Mostanra átszereltettem az összes bringánkat, gondolkodás nélkül.

Hogy nehéz ? Ez azoknak szempont, akik patikamérlegen mérve grammokban fejezik ki a bringájuk minőségét, és versenyeken századmásodpercekért harcolnak, de ők nem fognak rossz látási viszonyok közt, netán közúti forgalomban kerekezni.

A Gepidán gyárilag van vezetékezve, nagyon elegánsan, az utólagos otthoni vezetékezés igényel egy kis bütykölést, de sokan (pl. én is) ezt kifejezetten szeretik.

A kerék átfűzése nem gond. Én elvittem egy kis békebeli bringaműhelybe, ahol a mester úr az eredeti küllőket egyszerűen egy lyukkal odébb tette, ezáltal nőtt a keresztezések száma és a kerék még erősebb is lett ! Lehet hogy a gyári előírás is ez, mert az agyon a körátmérő - ami mentén a küllőlyukak elhelyezkednek - pont annyival nagyobb, hogy ezt simán meg lehetett oldani. Tehát nem kellet új, speciális méretű küllőszetteket beszerezni. Érdemes megjegyezni hogy a Shimano agyból mindenféle lyukszámú változat kapható, egyszerűen számoljátok meg a küllőket a kereketeken mielőtt a megfelelőt megveszitek (ált. 32).

Tény hogy költöttem erre a bulira: 3 x 8.500 (agyak) + 3 x 2.000 (hátsó lámpák) + 3 x 3.000 (első lámpák) + 3 x 3.500 (átfűzetés-centírozás) + vezetékek, de ha összeadnám az elmúlt években kiadott pénzt elemekre meg a mind újabb generációs külső lámpákra, meggyőződésem hogy bőven megérte, és ha mégis többe kerülne, fontoljuk meg a nyilvánvaló előnyöket:  jobban világít mint bármi más, és karbantartás nélkül bármikor működik !

Erre ajánlom

A fentebb említett versenyzői réteget kivéve szerintem minden bringának így kéne kijönni a gyárból ! Kényelmes megoldás, és igazi biztonságnövelő tényező.

Ennyiért vettem
8.500
Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2010 kerékagy
Agy, fényvisszaverőkkel
Shimano DH-3N20  2010 kerékagy
Agy, kábel a villán
Shimano DH-3N20  2010 kerékagy
Kerék, átfűzés után
51 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csébriel avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jó világitás
  • Hangtalan
  • Nem ér meglepetés hogy lemerűl az elem
  • Minden körűlmények között működik
Hátrány

Talán a súlya

Tapasztalat

Nem érzem hogy fogná a kereket.A másik biciklin is ilyen volt. Kellően nagy fényt ad ez a Shimano DH-3N20 agydinamó.

Erre ajánlom

Világítani és hogy lássanak.

Ennyiért vettem
Kerón volt.De az előzőt nem volt 10.000
Csatolt képek
Shimano DH-3N20 kerékagy
Shimano DH-3N20 kerékagy
Shimano DH-3N20 kerékagy
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Foxus avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon praktikus dolognak tartom a Shimano DH-3N20 agydinamót. A melóbajárós bringámon használtam egy évig. Soha nem volt vele gondom,mindig végezte a dolgát. Jól fut a csapágyazás, bekapcsolt állapotban is rendkívül kis ellenállása van a dinamónak. Csak akkor lehet érezni ,ha kézzel forgatod meg a kereket.

Hátrány

Csak 3 w-ot termel. Nem lehet túl erős izzót rákötni, illetve ledes fényforrást, de azok ára igen borsos.

Tapasztalat

Mindenképpen többet ér egy hagyományos dinamónál.

Erre ajánlom

Trekking, városi bringázás.

Csatolt képek
Shimano DH-3N20 kerékagy
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nagybela75 avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Állandóan van világítás, nem kell aggódni hogy lemerül az elem
  • lehet vele LÁTNI
  • már kis sebességnél is majdnem maximum teljesítményt (és fényt) ad a Hub Dynamo
  • borultabb időben is használom és jó láthatóságot biztosít
  • nem kell bajlódni a ceruza vagy egyéb akkumulátorok töltésével
  • 3W így az első lámpa mellett egy hátsó lámpát is elbír úgy hogy az első lámpával még kellően jó fényt ad
  • Halogénes első lámpát tudsz használni (=jó fény, látás és láthatóság)
Hátrány
  • talán egy picit fogja a kereket (de nem észrevehető, max kézzel meghajtva a kereket)
  • az enyémhez nem járt gyári vezeték így egy kis ügyeskedéssel magadnak kell a vezetékezést megoldni
  • én utólag tettem be a kerékbe a dinamós agyat, így új kereket kellett fűzetnem (a régi kereket amúgy is kidobtam volna) de ha jó a felnid akkor is venni kell új küllőket a magasabb agyperem miatt (plusz szerelési díj) - összességében ezeket nem mondanám nagyon negatívumnak de gondoltam megemlítem ha valaki szeretné a már meglévő kerekét átalakítani
Tapasztalat

Kerékpárral járok munkába télen nyáron, hóban esőben. Az őszi időszak beköszöntével sajnos szinte már csak sötétben járok haza így a világítás számomra kulcskérdés. Eddig én is elemes lámpákat használtam (nem a legdrágábbakat) amik arra jók voltak hogy lássanak.

Vannak olyan szakaszok amin este közlekedem ahol nincs közvilágítás vagy ha van is egy vagy több 'gyöngyörű' 50-60 éves fa (ami majd egy nagy nyári viharban valakit jól fejbevág) amik eltakarják a közvilágítást.

Persze hogy ilyenkor megyek bele valami gödörbe amit már az elemes lámpa nem világít meg...

 

No ekkor jött az ötlet hogy kellene valami spéci világítás. Nézegettem elemes lámpákat de azt találtam hogy minimum 10eFt de még a 20eFt is neccesen lenne az az összeg amiért tudnék értelmes lámpát venni. De akkor még mindig ott van hogy vegyek bele akksit és töltögessem stb.

 

Szóval úgy találtam hogy ennyi pénzért célszerű agydinamót venni, plusz a lámpák hozzá sem túl drágák (4eFt az első és 1.5eFt a hátsó). Ezen kívül még egy apropója volt a dolognak, hogy a nagyon régi első kerekemet amúgy is ki akartam dobni, így fűzettem egy kereket ezzel a Shimano agydinamóval.

 

Maga a dinamó nagyon klassz, nem fogja vissza érezhetően a kereket. Ezelőtt a shimano agydinamó előtt már volt egy másik egy Büchel márkájú, aminek a kálváriáját leírtam a fotóalbumom alatt 

http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=11198&pp=usrgl&uid=25201

A Büchel-hez képest ez a Shimano agy mintha nem is létezne, egyszerűen szuper. A vezetékezést szépen megoldottam így nem zavar. Ráadásul ez 3W-os agy (az előző 2.4W-hoz képest) így egy hátsó lámpát is beszereztem hozzám tehát elől hátul van világítás.

 

Sőt nem csak éjszaka szoktam használni hanem ha reggel megyek és kicsit ködös vagy borultabb idő van akkor is bekapcsolom a lámpát hogy lássanak az autók.

Az első lámpám egy SecuTown névre hallgató lámpa. Jó fénye van és mint említettem már alacson kb. 10km/h-s sebességnél is jó fényt ad.

Másik előnye egy ilyen  világításnak hogy este a kerékpárút közepén ballagó bamba gyalogosok is észreveszik és lehúzódnak.

 

Van egy nagyon jó összehasonlítás a test.de oldalon ahol az általam említett Büchel (senkinek sem ajánlom) dinamót is és ezt a shimano-t is összehasonlítják és jó helyen végzett a teszteken

http://www.test.de/Fahrradlicht-Licht-fuer-Schwarzfahrer-1348408-1348962/

 

Még teljesen esős időben illetve hóban nem próbáltam hiszen nyáron vettem a dinamót de majd a téli üzemmódban kiderül hogyan bírja a nedvességet...

Erre ajánlom
  • Városi használatra
  • Esti túrázáshoz
  • Szürkületben vagy borultabb időben hogy lássanak (elemes lámpák ilyen időben szerintem nem sok láthatóságot adnak)
Ennyiért vettem
8eFt + felni + fűzés
42 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

attila227 avatar
37 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Shimano.

Karbantartás mentes.

Hátrány

Hát azért van neki súlya.

Ici pici ellenálása azért van neki,még kikapcsolt állapotban is.

Bekapcsolt állapotban olyan,mintha egy kis villanymotort pörgetnél ici pici rántásokkal áll meg álló helyzetbe a Shimano Hub Dynamo.

Tapasztalat

Nem rossz dolog,ha egyben megveszed a bringával.Anya megy elől és világít.(erősödik)

De külön utólag felszerelve,szerintem azért drága egy villogóhoz képest.

Meg a zsinórok is ott lifegnek a bingán,én annyit nem megyek éjjel hogy megvegyem.

Erre ajánlom

Világításra,ha sokat mész éjjel.

Ennyiért vettem
Bicón volt.
Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2009 kerékagy
Shimano DH-3N20  2009 kerékagy
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

arw avatar
46 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kicsi az ellenállása, sokan nem ismerik emiatt nagyon jó mutogatni:) 

Hátrány

Van valami hangja ha csak tolom, de mivel nem gyakori felénk az ilyen bringa és működik így megszoktam. De ez egyáltalán nem zavaró.

Tapasztalat

A gyári lámpával együtt nagyon szépen teljesít a Shimano Hub Dynamo, csak kapcsolok és már világít is, menetközben már hangtalanul. Ki sebességnél is maximális fényerő, mind elöl mind hátul. 

Erre ajánlom

Látni és látszani hozzávaló lámpával, könnyű kezelhetőség, megbízhatósággal.

Ennyiért vettem
Bringán volt.
Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2011 kerékagy
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fusimisi avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nincs érezhető ellenállása sem be sem kikapcsolt állapotban menet közben

megbízható teljesítményt nyújt

jó a csapágyazása és porvédelme

egyszerű a kábel csatlakozása ha ki kell kapni a kereket

nem túl drága a Shimano Hub Dynamo

van gyorszáras változat is

Hátrány

viszonylag nehéz

nincs benne túlfesz védelem

Erre ajánlom

elemes lámpa helyett ha a súly nem a fő szempont 1 jól megválasztott lámpával jó fényerőt ad

Ennyiért vettem
5600
Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2008 kerékagy
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mik19 avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hangtalanul, mindenféle ellenállás nélkül teszi a dolgát. Kifogástalan darab a Hub Dynamo. Számomra először lenyűgöző volt, hogy világít a lámpám, megy a dinamó ls ennyi az egész.

Hátrány

Nem tapaztaltam idáig semmit.

Erre ajánlom

Mindenkinek, akinek elege van a dinamók zizegő hangjából.

Ennyiért vettem
biciklimhez adták
Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2011 kerékagy
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

decorempire avatar
137 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • A csapágyak minősége kifogásolhatatlan
  • Nagyon jól dolgozik a Shimano Hub Dynamo
  • Por nem megy bele
  • Nem érezhető hogy visszafogná a kerékpár teljesítményét
  • Hangtalan a működése
  • Minden időjárási körűlmények között működik
Hátrány
  • Kicsit nehéz
Tapasztalat
  • Ajánlani tudom
Erre ajánlom
  • Város
  • Túra
Ennyiért vettem
Kerékpáron volt
Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2011 kerékagy
1
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

badis avatar
40 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hangtalan működés,szinte észre sem lehet venni hogy bevan kapcsolva.2000 km után semmi gond vele,karbantartás nélkül.Esőbe,hóba,sárba ugyanúgy működik a Hub Dynamo (tökéletessen).

Hátrány

Talán a súllya,másról nem tudok,reméllem nemis lessz.

Ennyiért vettem
Bicajon volt
Csatolt képek
Shimano DH-3N20  2011 kerékagy
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (20 vélemény)
Rendezés
 
agytest anyaga:

Alumínium


 
tengely:

Acél


 
csapágyazás:

Kónuszos golyóscsapágy


tömeg:

870 g (DH-3N20)


 
furatszám:

36


 
típusszám :
  • DH-3N20

 
további információk:

DH-3N20

  • 6V feszültség
  • 3W teljesítmény
  • 48% hatásfok
  • Fekete, ezüst színben
  • Csavaros tengelyrögzítés
  • Felnifékes kerekekhez
  • 400-716mm kompatibilis kerékátmérő

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.