Author, Csepel, Optima archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


váz (trekking): Author Carbon Monocoque | anyag: Carbon | villa (teló): RST Vogue Air Lo | hajtókar: Shimano 105, T551-10 48-36-26 | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano M446 | tömeg: 11.9
váz (országúti): Author A Carbon Monocoque | anyag: Karbon | hajtókar: Sram Red 53-39 | hátsó váltó: Sram Red | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Sram Red | fékkar: Sram Red | fékváltó kar: Sram Red | tömeg: 6,8 (540mm-es méretben)
váz (trekking): Spring, férfi geometria | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour CR-7V | hajtókar: 28" Suntour SFNEX4110 V2 T63 mm | hátsó váltó: Shimano RD-TX35D | fokozatok száma: 3x7 | féktest: Saccon V-fék aluminium | fékváltó kar: Shimano ST-EF51
váz (trekking): Camping, acél, hajlított, 20" | anyag: Acél | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: 170 mm, 3/32", acél | fokozatok száma: 3 | féktest: Saccon alumínium "V" | fékkar: Saccon alumínium/plasztik
váz (trekking): Csepel Cruiser | anyag: Acél | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Z | fokozatok száma: 1 (Cruiser 26"GR), 3 (Cruiser 26"N3), 7 (Cruiser 26"7SP) | féktest: Saccon Radius v-fék | fékkar: Saccon Radius
váz (freeride): Author Exe 1.0 | villa (teló): RST Dirt T olajos, 100 mm | hajtókar: FSA Step Up 32T | tárcsafék: Tektro Aries | tömeg: 13.7 kg / 11"
váz (XC/AM össztelós): A carbon monocoque | anyag: Karbon | villa (teló): FOX 32 Float 100 Fit RL | hátsó rugóstag: Fox Float RPL | hajtókar: Shimano Deore XT, 10 42-32-24 | hátsó váltó: Shimano Deore XT | tárcsafék: Shimano Deore XT | tömeg: 11,1
váz (mtb): Alu 7005 | anyag: 6061 Alumínium | méretek: 20" | hátsó váltó: Shimano 105, TY18
váz (XC/AM össztelós): 6061 Alumínium | anyag: Alumínium | villa (teló): RST 29 F1rst Air | hajtókar: Shimano FC-M552 | hátsó váltó: Shimano SLX | tárcsafék: Shimano M446 | tömeg: 12,9
váz (trekking): 7005 Alumínium | anyag: Alumínium | villa (merevvilla): Hi-Ten | hajtókar: Prowheel 52 | hátsó váltó: Suntour Neos | tömeg: 12,1