(Azért is nem írtam többet erről az Ambrosio kerékszettről, mert vásárlás előtt álltam és a látvány hidegzuhanyként ért! Használati tapasztalatom nincsen, de mint mondottam a látvány...
Kicsit utánanéztam ennek az Ambrosio Varo kerékszettnek a neten, és láttam hogy Taiwanon rakják össze. Ami nem is lenne problémás ha legalább hozzáértők csinálnák. Hogy miért gondolom hogy nem így történik? Nos sajnos az európai törvények szerint ha 50 százalékban az adott országban készítik vagy onnan jön a hozzávaló akkor sajnos ráírhatják hogy származási hely: OLASZORSZÁG!
A baj ott kezdődik hogy kézbevéve a vadi újnak látszó kerékszett bizony jócskán használt benyomását kelti az itt-ott leverődött festék miatt ami rendesen ront az összhatáson. Lehet hogy csak én futottam bele egy szállítási sérült darabba, DE amikor a szemem a niplikre tévedtek, és a lefóliázott felnin megláttam hogy milyen szépen el vannak "nyalva" a küllőanyák majdnem dobtam egy hátast! Főleg mivel campa-rotorost rendeltem ez drágább is volt pár ezressel. A bolti eladó közölte hogy ez szerinte normális dolog, (náluk lehet, nálam nem!) mivel hogy valahogy be kell állítani/meghúzni a küllőket. Azt már nem fűztem hozzá hogy a két éves kerékszettemen jobb állapotban voltak a küllőanyák amit rendszeresen centíroztam mint az ő vadi új szettjükön! Ezt a budai boltot inkább nem ajánlom senkinek! ( Márvány utca környéke...) A lényeg a lényeg a vásárlástól eláltam, mivel ha egy pár ezrest rakok hozzá veszek inkább egy Khamsint!)
Nos itt a frissítés: Mivel hozzájutottam egy szetthez jutányos áron ezért tudok néhány sort írni róla. Még csak próbálgatom de kellően merev és jól közvetíti a pedálok energiáját a kerekeken keresztül az aszfaltra. Magyarul élmény vele a tekerés mint már feljebb is írtam. Most vagyok túl vele a kétszázadik kilométeren némi utánállítást igényelt a kerék, na nem kell pánikba esni két küllő lelazult, ezeket beállítottam. (némi menetrögzítő pill. ragasztó :P ) Azt viszont érdemes tudni ehhez hogy kapott rendesen a szett! Macskakő na nem ám az a fajta ami között van aszfalt ááá 15x15cm-es közöttük 3-5 cm-es hézagok lefelé 5-8cm mély rések! Figyelem nem túlzás!! Szentendrén keresztül ilyen utak vannak ha Pap-rét felé tekertek. Aztán meg ott az erdészeti út felfelé a hegyre na az sem piskóta. Szóval Paris-Roubaix bemelegítés meg volt neki. Summa summarum ez egy jó szett ennyiért! Azért vigyáztam rá ám de hát mit lehet tenni ha az ember lendületben van, az út meg úgy néz ki a sok lyuk miatt mint a sakktábla?