Ambrosio Varo komplett kerék

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

dajkapeter avatar
21 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Merev, jól bírja eddig a padkázásokat, igaz nem erre való

- Megnézik, jól néz ki, nekem tetszik

- Számomra nagyon könnyű

Hátrány

Elég nehéz rá felpattintani a 622-es gumit. Igaz, műanyagot használok, nem akarom a fémmel szétcseszni a felnit

A felnin a matrica nagyon sérülékeny (de ezt nem is írnám a hátrányhoz, hisz ez csak egy matrica)

Tapasztalat

Nekem nagyon bejövős a cucc

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FREAK420XXX avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon jól néz ki, erős, olcsó, kicsit könnyebb a hasonló árú szetteknél

Hátrány

nincs

Tapasztalat

100kg+bringa súlyt egy intenzív első 500km-es teszt után hibátlanul viszi. Kapott pár kátyút, sínt, útrepedést ez alatt, legutóbb egy 120km-es Pilis-kerülő túrán, de semmilyen látható deformálódás nincs benne. A fékfelület az előző noname alufelni után (ugyanazokkal a fékbetétekkel) egészen máshogy viselkedik. Korábban ha kezdett elmelegedni a betét, egyszerűen gyengült a fékhatás, ezzel szemben a Varo-nál a súrlódás hangja változik (felerősödik), érzékelhető hatásgyengülés nélkül. Ezt mondjuk még nem teszteltem határokig, érthető okokból :)
Nem bántam meg, hogy ezt választottam, az ára, a külseje és a keménysége számomra kielégítő.

Erre ajánlom

Mivel a matricákkal együtt elég feltűnő, nem ajánlom mindennapos városi használatra, ahol több-kevesebb időre az utcán kell hagyni (főleg gyorszárral), viszont a hétvégi road túrára tökéletes.

Ennyiért vettem
32000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

messor avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Olasz?.. Nos, igen az.( update 2013.09.20.)

A leírás szerint ipari csapágyak vannak benne. Kellően merev, élmény vele a tekerés. Nem annyira érzem az út egyenetlenségeit mint az előző szettemmel. Ja, és nem utolsó sorban a kinézete is tetszik.

Hátrány

Összeszerelés... Tehát itt a frissítés: A hátránya mindössze annyi hogy az első kerékagyat takaró gumiharangok ha nem hajtjátok be a gumiszéleket a kerékagy pereméhez akkor menet közben olyan hangot adnak mint az elkárhotott lelkek... Semmi más talán kicsit nehéz, de ennyiért...

Tapasztalat

(Azért is nem írtam többet erről az Ambrosio kerékszettről, mert vásárlás előtt álltam és a látvány hidegzuhanyként ért! Használati tapasztalatom nincsen, de mint mondottam a látvány...

Kicsit utánanéztam ennek az Ambrosio Varo kerékszettnek a neten, és láttam hogy Taiwanon rakják össze. Ami nem is lenne problémás ha legalább hozzáértők csinálnák. Hogy miért gondolom hogy nem így történik? Nos sajnos az európai törvények szerint ha 50 százalékban az adott országban készítik vagy onnan jön a hozzávaló akkor sajnos ráírhatják hogy származási hely: OLASZORSZÁG!

A baj ott kezdődik hogy kézbevéve a vadi újnak látszó kerékszett bizony jócskán használt benyomását kelti az itt-ott leverődött festék miatt ami rendesen ront az összhatáson. Lehet hogy csak én futottam bele egy szállítási sérült darabba, DE amikor a szemem a niplikre tévedtek, és a lefóliázott felnin megláttam hogy milyen szépen el vannak "nyalva" a küllőanyák majdnem dobtam egy hátast! Főleg mivel campa-rotorost rendeltem ez drágább is volt pár ezressel. A bolti eladó közölte hogy ez szerinte normális dolog, (náluk lehet, nálam nem!) mivel hogy valahogy be kell állítani/meghúzni a küllőket. Azt már nem fűztem hozzá hogy a két éves kerékszettemen jobb állapotban voltak a küllőanyák amit rendszeresen centíroztam mint az ő vadi új szettjükön! Ezt a budai boltot inkább nem ajánlom senkinek!  ( Márvány utca környéke...) A lényeg a lényeg a vásárlástól eláltam, mivel ha egy pár ezrest rakok hozzá veszek inkább egy Khamsint!)

Nos itt a frissítés: Mivel hozzájutottam egy szetthez jutányos áron ezért tudok néhány sort írni róla. Még csak próbálgatom de kellően merev és jól közvetíti a pedálok energiáját a kerekeken keresztül az aszfaltra. Magyarul élmény vele a tekerés mint már feljebb is írtam. Most vagyok túl vele a kétszázadik kilométeren némi utánállítást igényelt a kerék, na nem kell pánikba esni két küllő lelazult, ezeket beállítottam. (némi menetrögzítő pill. ragasztó  :P ) Azt viszont érdemes tudni ehhez hogy kapott rendesen a szett! Macskakő na nem ám az a fajta ami között van aszfalt ááá 15x15cm-es közöttük 3-5 cm-es hézagok lefelé 5-8cm mély rések! Figyelem nem túlzás!! Szentendrén keresztül ilyen utak vannak ha Pap-rét felé tekertek. Aztán meg ott az erdészeti út felfelé a hegyre na az sem piskóta. Szóval Paris-Roubaix bemelegítés meg volt neki. Summa summarum ez egy jó szett ennyiért! Azért vigyáztam rá ám de hát mit lehet tenni ha az ember lendületben van, az út meg úgy néz ki a sok lyuk miatt mint a sakktábla?

Erre ajánlom

??? Még nem tudom , mivel használati tapasztalatom nincs, de érdemes ezeket ( Ambrosio Varo) a szetteket közelről is megvizsgálni vásárlás előtt!! Újratöltve:Most már van némi használati tapasztalat is! Minden 622/700-as kerekű keróhoz!

Ennyiért vettem
28000
Mért tömeg
2100 g
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
felnik:

622-15C, feketére anodizált alumínium, 23.7mm magasságú


 
küllőszám:
  • 24 első
  • 28 hátsó

 
fűzési mód:
  • elől radiál
  • hátul baloldalt radiál
  • hátul jobboldalt 2 kereszt (hajtás oldal)

 
agyak:

Ambrosio


 
tömeg (g/pár):
  • első: 840g
  • hátsó: 1150g

tömeg:

1990g


 
további információk:
  • peremtávolság elől 100, hátul 130mm
  • kompatibilis:
    • Shimano/Sram: 8-9-10-11
    • Campagnolo: 9-10-11

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ambrosio Varo termékkel kapcsolatban: