Campagnolo Khamsin komplett kerék

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

faktum1 avatar
45 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Merev mint állat.

-Szépen fut, ipari csapágyas.

-Küllők, mint a zongorahúr, 200km-es brutál teszt után is.

-Szívdöglesztően szép.

-Gumik könnyen felhelyezhetőek rá.

-Olcsó belépő szint, de annál biztosan jobb.

 

Hátrány

-a súlya...az se..ennyi pénzért??

Tapasztalat

100 kilómat vígan cipeli, meg se kottyan neki, az utak minőségéről nem beszélve.

Nagyon feldobja a bringa megjelenését és ez a piros még illik is a koncepcióba.

Egyelőre semmi hiba semmi nyolcas pedig kapja az ívet rendesen. Küllők nem lazulnak.

Később frissítek majd.

20 000 km után: Egyetlen küllőlazulásból eredő centírozáson kívül semmi. Ez a kerék egy kibebaszott igásló. 4 bukás, borzalmas utak és iszonyatosan sok kátyú és semmi. Hátsóban 15 ezernél csapágyat cseréltem 2 ezer ft-ért. Bár utólag rájöttem, kár volt, csak picit feszesebbre kellett volna állítani. Mindenkinek nagyon ajánlom, mert ez egy elnyűhetetlen cucc. Edzésre ennél jobb nem kell. 

Erre ajánlom

Megvenni, sok kilómétert beletenni és örülni hogy milyen szép és jó.

Ennyiért vettem
39 000
Mért tömeg
1873 g
Csatolt képek
Campagnolo Khamsin  2014 komplett kerék
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

janijani avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • merev mint állat, nehezebb bringásokat is elbír a Campagnolo Khamsin
  • nagyon szép a design
  • hiába döntögetem rendesensemmi nyiszorgást, ciripelést nem sikerült kicsikarni belőle
  • a racsnihang mennyei muzsika :)
Hátrány
  • talán a Khamsin súlya, de ennyiért ne várjon az ember pillekereket
Tapasztalat

már fogtam vele kátyút, egy közepes méretűt, kibírta :) , kb egy hangyalábnyi 8-as lett benne, de  asszem az már korábban is benne volt, mivel 500km-t futott állapotban vettem. Én még nem centíroztattam, majd idény végén ránézek, addigis gányabb utakon használom, megnézem mit bír a Campagnolo Khamsin. A hátsó kerék asszimetrikus fűzése nagyon vagányul néz ki, és egész jól felveszi a hajtás oldali plussz terhelést. Szerintem iszonyat jó ár-érték aránnyal bír. Van a felni fékező felületébe süllyeszte egy ici-pici furat, ezt nemrég vettem észre, gondolom, ha eltűnik akkor cserés lessz a kerék (valószinűleg ez a kopásjelző. Nem Campa fékem van, és észrevettem, h kicsit lassaban kezd el rajta fogni a fék, lehet azért mert nagyon finom felületű, az eddigi kerekeimnek sokkal durvább felülete volt. Gondolom majd egy  pofacsere megoldja a problémát, a mostani lehet kicsit kemény hozzá, majd kiderül ha elkopik :) Amúgy nem olyan vészes a jelenség, nem kell megilyedni XD

Erre ajánlom

használni, minél többet

Ennyiért vettem
30 000
Csatolt képek
Campagnolo Khamsin  2012 komplett kerék
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

ezelőtt fűzött kerékszetteket hajtottam, azoktól merevebb, a Campagnolo Khamsin agyak futása pedig jobb. Nagyon jól tűri az igénybevételt, és remekül is néz ki, annak ellenére, hogy nem drága. 

 

Szóval igazi best-buy kategória a Khamsin, remek ár-érték aránnyal, diszkrét futással. És az a racsnihang... Mint egy fészek fölbőszült lódarázs, iszonyat visít szabadon futva. Így lopakodásra, éjszakai hazagurulásra nem alkalmas, ha nem akarsz patáliát.

Hátrány

Talán kicsit nehéz a Khamsin. Meg az, hogy nem kerül egy vagyonba, így a gizda-faktora elég alacsony, de legalább még enni is marad pénzed...

Mint mondtam, hangos a racsni szabadonfutva.. Kocsmábú' ne ezzel gurulj haza, mer fölébrednek otthon, aztán tutti, hogy olyat kapsz a fejedre, hogy a sisak ripkityára szilánkosodik

Tapasztalat

Úgymond az első "gyári kerékszett", amit használok. Korábban mavic pillefelnikre fűzött kerekeket tekertem, azok a 36 küllő ellenére sem voltak ennyire merevek, valamint ahogy a ctc-n figyelmeztettek "a style-police lecsuk, ha országúti bringába 36 küllős kerékszettet teszel bazdmeg!!". 

 

Ezek tökéletes kis kerekek, mindennapi használatra, ár-érték arányban verhetetlenek, és szó szerint szétverhetetlenek, nehezebb "rittereknek" is tökéletesek, szeressük őket. 

 

Továbbá előnynek tartom, hogy tajvanon készül. Tudom, "távol keleti mocsok", de én már jobban megbízom egy olyan ország ipari termékében, ahol mindennapos rutin az ilyenek előállítása :o) Vössetek reám kavicsot!

Erre ajánlom

Rohangálni, menni vele, beletenni országúti bicónkba és gyönyörködni,hogy "melyenóccsónmelyenfaszakiskerékimvannakhöjj"

Egyébként a tömegét hasraütésszerűen tituláltam nehéznek, de ha kell, leugrok a piacra almáér'és leméretem a kedvenc gyümölcsösnénimmel grammpontosan. ;-)

Ennyiért vettem
Bingával
Csatolt képek
Campagnolo Khamsin  2011 komplett kerék
22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

nagyon merev
nagyon masszív a Khamsin
szinte lehetetlen nyolcast rakni bele
súlya is elfogadható
iszont hangos határozott racsni hang

Hátrány

nekem kicsit sok küllő volt benne
lehetne aero küllős

Tapasztalat

hibátlan akár városba és edzésekre is

Erre ajánlom

hajtani

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Campagnolo Khamsin  2011 komplett kerék
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

maknyas avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Szép kidolgozás

Csodálatos racsnihang

Erős fűzés

 

Hátrány

Eddig még nem találtam

Tapasztalat

Első utunk én 75kg+30kg csomag a Balaton körül, buckákon, gyökereken, kátyúkon át...az elsőbe semmi hiba, a hátsóba egy minimális (nyolcasnak nem is nevezném)oldaljáték. Nem is viszem centírozni mert olyan minimális hogy nem ér a fékpofákhoz, így nem zavaró, nem dobál!

Erre ajánlom

Országútra

Ennyiért vettem
32000
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mikorka Kálmán avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ahogy Kraslan "használótársam" is írta, hihetetlen mit bír ki ez a kerék. És a hangja... :-)

Nekem Continental Supersport Plus van rajta, amivel tényleg verhetetlen ebben az árkategóriában.

Hátrány

A súlya az egyetlen hátránya. De aki patikamérleggel akar járkálni, menjen hentesnek. :-)

Tapasztalat

Mint a Seven up: Annak aki az, ami.

Erre ajánlom

Aszfaltos útra, mindenkinek jószívvel ajánlom. Nem fog csalódni benne!

Ennyiért vettem
A kerékpáron "találtam" :-)
Mért tömeg
1873 g
Csatolt képek
Campagnolo Khamsin  2010 komplett kerék
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kraslan avatar
30 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon szép, dekoratív kerekek, mikor megláttam, tudtam, csak ezek lehetnek az outim alatt :) Campagnolo minőség, szép racsni hangja van, ha csak gurulgatok, nincsen szükségem csengőre :D Igen erős kerekek, bár nem a legkönnyebbek, de árban is barátságos, a gramm huszárkodást megtartom a nagyobb pénztárcával rendelkezőknek. Környékünkön igen sok rossz út van, sok kedves autós miatt mentem már bele tankcsapdának is beillő hibákba, nagyon jól tűri.

Hátrány

Lehetne könnyebb, de ne legyünk telhetetlenek.

Erre ajánlom

Outi, futárkodás, szaladgálósba.

Ennyiért vettem
30ezer Ft
Csatolt képek
Campagnolo Khamsin  2010 komplett kerék
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

virslis avatar
virslis
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Szépen fut, súlya sem vészes és nagyon strapabíró. Akkora gödröt fogtam vele, na mondom ennek K.O. De semmi gond. Ez a G3 fűzés tényleg nem reklám szöveg.
Hátrány
Nálam egy-két küllőnek a festése lepattogzott de nem vészes.
Tapasztalat
Azért nem is egy neutron úgyhogy ezért csak négyet kap de ár/teljesítményben szerintem verhetetlen. Ennyiért durván egy alap agy jön ki és egy 36-os felni amit otthon összefűzöl. Az meg nehogy már jobb legyen ennél.
Erre ajánlom
Országutisoknak aszfaltra.
Ennyiért vettem
32500
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

XC fan avatar
XC fan
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
életem legjobb kereke, látszik hogy igazi Campagnolo
Hátrány
drága volt
Tapasztalat
hát én nem ezzel XC-ztem de ez volt az országúti meg csak aszfaltos kerékpáromban és nem volt vele gondd
Erre ajánlom
semmi durvulás ha szépen bánsz vele ő is meghálálja,hű társad lesz
Ennyiért vettem
30ezer
12 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
 
küllőszám:
  • 27 hátul
  • 20 elöl

 
fűzési mód:
  • radiális (első)

  • G3 (hátsó)


 
színválaszték:

Fekete


 
tömeg (g/pár):

1873


tömeg:
  • 828 g (első)
  • 1045 g (hátsó)

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Campagnolo Khamsin a jobb választás vagy a Scirocco?
6 válasz
utolsó: 2015. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Khamsin termékkel kapcsolatban: