Campagnolo Scirocco komplett kerék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 72.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Kocolle avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A Campagnolo Scirocco kerekek gyönyörűek, és álomszépen futnak!! Mért időm egy jókora pörgetés,illetve pedálforgatás után fejtetőre állított bringán első kerék 2:45 perc, hátsó 2:30 perc ami több mint egy perccel jobb az Ultegránál, főleg hátul!!!

81 kilóm alatt is tökéletesen merevnek érzem a Scirocco kerekeket, persze ezek sem a Campa legkönnyebb kerekei, de nekem,mint teljesítménytúrázónak nem is ez kell, hogy a legfontosabb legyen!!Nagyon ötletes, az 1-1 darab kerek átmérős küllő, amire a km óra jeladókat lehet felszerelni alkalomadtán!!A fékező felülete nem "koszosodik" a pofáktól, persze gondolom ez  erősen pofafüggő is.A porvédelme nem tudom milyen, mert még nem szedtem szét, és ha olyanok mint a régi G3-as kerekeim ,akkor nem is fogom megtudni, milyen az agyak belseje.

10000 km megtétele után:MINDEN az előnye!!Szép,nagyon szépen fut,és főleg egy 80 kg-os rider alatt meg sem nyekken!!!!Pedig a magyar utak próbára tették rendesen!!

 

Hátrány

Még nem tapasztaltam, és remélem nem is fogok!!

10000 km megtétele után:sem kenni sem centírozni nem kellett,igaz esőben nem nagyon használtam ha nem volt muszáj!!Hihetetlen mit bírnak!!NINCS SEMMILYEN HÁTRÁNYA!!!

Tapasztalat

Miután a régebbi G3-as Sciroccot 6 évig használtam, mindenféle zsirzás, csapágycsere, kopás, és ütés nélkül, és ezelőtt szert tettem egy botrányosan z.-ar Ultegra kerékre, gondoltam megpróbálok beszerezni újfent egy Sciroccot! Nem egyszerű történet Shimano szetthez Campa kereket venni, de van egy profi bolt, ahol egy hét alatt megoldották szállítással együtt!! A Campagnolo Scirocco az egyetlen kerék, amit lehet Shimanosítani szerencsére!Csak ajánlani tudom!! Igaz nem a legolcsóbb, de hosszú távon rengeteg örömet fog szerezni, mert teljesítménytúrázóként, szinte elnyűhetetlen!! És nem utolsó sorban igen dekoratív darab!!Csak ajánlani tudom!!

10000 km megtétele után:Miután eladtam a kerékpárom amiben ezek a nagyszerű kerekek voltak,sikerült egy garnitúra karbon kereket fél év alatt leamortizálnom!Ezek után természetesen csakis a Campagnolo Scirocco H35-ös kerekei jöhettek szóba amikben újfent nem kellett csalódnom az eltelt 3000 km alatt!!Kerékből csakis Campát mindenkinek!!!

Erre ajánlom

Országútra túrázni, vagy amatőr versenyzésre!!Edzeni a legjobb választás, még egy nagyon profinak is.

Ennyiért vettem
61000
26 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Betegsrac avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Ipari csapágyas, speckósan (elől hátul sugárban fűzött, ezt hátul még turbózzák a G3-al amitől szuper merev lesz a hajtás oldalon, de rugalmas az út irányába.) fűzött. A gyárban kap egy id kártyát, amivel beazonosítható a kerék fűzője, így garanciális javítás esetén tudják ki csinálta. A küllők lapítottak és az abroncs szegecselt.

Van rajta 1 sima küllő a mágnesnek, így nem kell speckó mágnes.

Hátrány

Ipari csapágyas, előnye a hátránya. Csak cél szerszámmal cserélhető a csapágyazás és a kenés is külön tortúra. Mivel a gyártó 2000km-ként kenést irányoz elő, 5000km-ként pedig csapágy cserét, a szerviz költség sokba fájhat. (vagy a célszerszám beszerzése) A küllő szintén speckó cucc beszerzését követeli meg centrírozáskor. Mivel a hátsó kereket speckón fűzték, egy nagyobb 8-asnál már lehet nem javítható, mert egyes küllők nem lesznek elég feszesek. Nehéz hozzá küllőt beszerezni és az emblémázás matricás. 

Tapasztalat

Én a 2011-es verziót vettem, mert a 2013-ban már kevesebb a küllő és a magyar utak combos lyukakkal bírnak.  Ezt a verziót már nem kapni, én még épp a váltáskor szereztem be. Az új 35mm magas peremmel bír és kevesebb küllővel. Az abroncs falát úgy alakították ki, hogy tudjon fogadni 25mm-nél szélesebb gumit is. a 2011-es még max 25-öst fogad.  Két verzióban gyártják, sima és xc, szerintem nincs különbség csak a matricázás több az xc-n. Nagyon jól szalad a kerék, hagytam már le hajtás nélkül, lejtmenetben más iparis kerekes bicóst. Kapott pár combos úthibát, de 8-as sehol, egészen addig amíg nem buktam vele, azóta állandóan kell centrírozni. (Még szerencse hogy ez megy nekem. :) Ettől függetlenül nagyon jó kerék és nagyon szeretem, de legközelebb mavic vagy dt lesz a választott.

Erre ajánlom

oúti és vagy xc!

Ennyiért vettem
65000
Mért tömeg
1800 g
16 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:

Campagnolo Scirocco


 
felnik:

24 mm magasságú alumínium


 
küllőszám:
  • 24 első
  • 27 hátsó

 
agyak:

Campagnolo


 
csapágyazás:

Kónuszos golyóscsapágy


 
színválaszték:

Ezüst


 
tömeg (g/pár):

1795


tömeg:
  • 775 g, első
  • 1020 g, hátsó

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Scirocco termékkel kapcsolatban: