Ipari csapágyas, speckósan (elől hátul sugárban fűzött, ezt hátul még turbózzák a G3-al amitől szuper merev lesz a hajtás oldalon, de rugalmas az út irányába.) fűzött. A gyárban kap egy id kártyát, amivel beazonosítható a kerék fűzője, így garanciális javítás esetén tudják ki csinálta. A küllők lapítottak és az abroncs szegecselt.
Van rajta 1 sima küllő a mágnesnek, így nem kell speckó mágnes.
Ipari csapágyas, előnye a hátránya. Csak cél szerszámmal cserélhető a csapágyazás és a kenés is külön tortúra. Mivel a gyártó 2000km-ként kenést irányoz elő, 5000km-ként pedig csapágy cserét, a szerviz költség sokba fájhat. (vagy a célszerszám beszerzése) A küllő szintén speckó cucc beszerzését követeli meg centrírozáskor. Mivel a hátsó kereket speckón fűzték, egy nagyobb 8-asnál már lehet nem javítható, mert egyes küllők nem lesznek elég feszesek. Nehéz hozzá küllőt beszerezni és az emblémázás matricás.
Én a 2011-es verziót vettem, mert a 2013-ban már kevesebb a küllő és a magyar utak combos lyukakkal bírnak. Ezt a verziót már nem kapni, én még épp a váltáskor szereztem be. Az új 35mm magas peremmel bír és kevesebb küllővel. Az abroncs falát úgy alakították ki, hogy tudjon fogadni 25mm-nél szélesebb gumit is. a 2011-es még max 25-öst fogad. Két verzióban gyártják, sima és xc, szerintem nincs különbség csak a matricázás több az xc-n. Nagyon jól szalad a kerék, hagytam már le hajtás nélkül, lejtmenetben más iparis kerekes bicóst. Kapott pár combos úthibát, de 8-as sehol, egészen addig amíg nem buktam vele, azóta állandóan kell centrírozni. (Még szerencse hogy ez megy nekem. :) Ettől függetlenül nagyon jó kerék és nagyon szeretem, de legközelebb mavic vagy dt lesz a választott.
oúti és vagy xc!