Campagnolo Zonda komplett kerék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.07.)
  • Listaár: 119.100 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK




whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon merev kis szett a Campagnolo Zonda, ahhoz képest, hogy milyen könyű.
Könyebb mitn a mavic ksyrium.
gyönyörű szépen forog a Zonda. eddig még enm igényelt karbantartást.
A fékfelület is elég tartós, van már benne pár ezer kilóméter, de még meg se látszik rajta.
Centírozni még sose kellett. Semmi nyolcas, felütés vagy tojást nem sikerült még belerakni és rmeélem nem nem is lesz.
Nekem kinézetre nagyon tetszik ez a 3G-s fűzés.

Hátrány

Nincs és remélem nem is lesz.
A felni kialkítása lehetne kicsit magasabb peremű és aerobb, mint mondjuk a  régi a zondánál.

Erre ajánlom

országúti versenyre edzésre

Ennyiért vettem
65000
Mért tömeg
1550 g
Csatolt képek
Campagnolo Zonda  2008 komplett kerék
Campagnolo Zonda  2008 komplett kerék
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
felnik:
  • 24 mm magasság (első)

  • 30 mm magasság (hátsó)


 
fűzési mód:

radiális


 
csapágyazás:

zárt golyóscsapágy


 
színválaszték:

fekete


 
tömeg (g/pár):

1555


 
további információk:

küllők között könnyített felnik


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Zonda termékkel kapcsolatban: