Campagnolo Zonda komplett kerék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.07.)
  • Listaár: 119.100 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK




Sermi avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Nagyon merev

-Kis tömeg

-Remekül forog

-Minőségi

Hátrány

Nem épen olcsó újonnan (300 euro körül mozog)

Tapasztalat

4 hónapig kutattam a neten mire  a Zonda mellett döntöttem de abszolút megérte. Nagyon jó tömege van (1600gr), rettentő merev és minőségi kerék. A gyárihoz képest gyönyörűen forog barátokkal tekerve többször tapasztaltam hogy nekem nem kell tekernem rövidebb időkre mert olyan jól forog hogy simán tartom velük a tempót lendületből.Szubjektív dolog de szerintem egész egyszerűen gyönyörű ez a kerékszett. 16/21 küllős hátul G3 fűzésű ami elég egyedivé teszi. A gyári adat szerint 109kg-ig bírja a terhelést.

A teszteket olvasva aki 300 euro körül keres kereket annak a Zonda best buy. Campagnolo és Shimano rotorral is kapható én utóbbival használom.

Erre ajánlom

Országúti edzésre, versenyre

Ennyiért vettem
96000
Csatolt képek
Campagnolo Zonda  2014 komplett kerék
Campagnolo Zonda  2014 komplett kerék
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
felnik:
  • 24 mm magasság (első)

  • 30 mm magasság (hátsó)


 
fűzési mód:

radiális


 
csapágyazás:

zárt golyóscsapágy


 
színválaszték:

fekete


 
tömeg (g/pár):

1555


 
további információk:

küllők között könnyített felnik


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Zonda termékkel kapcsolatban: