DT Swiss XR 1450 komplett kerék

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 220.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

jaroslaw avatar
20 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Könnyebb mint az slr,csak centerlock,fűzés ok(nem úgy mint a crossmax sl),hátsó agy tökéletes,bírja a sarat,nem tud tökremenni(mármint az agy).
Hátrány
A felni valami hihetetlen szar,több embert ismerek akinek elhajlott,mellesleg nekem is,kb. 1000 km-t sem futott akkor,és újként kaptam.Nehéz beszerezni,használtan szinte lehetetlen.Hallottam már olyat is,hogy az illető megvette a szettet,kifezette a 200k-t,aztán közölték,hogy most csak az egyiket tudják odaadni,a hátsó kerékre várni kell néhány hónapot.
Tapasztalat
Az árát egyáltalán nem éri meg,én azt mondom,hogy mindenképpen inkább crossmax slr,vagy ha már DT-t akarsz akkor vegyél két xr400 felnit meg két 240s agyat,súlyban kb ugyanott vagy,csak az említett hátrányok egyike sem fog fennállni:-)
Erre ajánlom
XC versenyzés
Ennyiért vettem
mondom csak kipróbáltam
15 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss XR 1450 termékkel kapcsolatban: