Mavic Crossmax SLR Disc komplett kerék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 230.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

bikeman_hun avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nekem a 2008-as verziókból van 2 pár (egy még majdnem zsírújan, dobozban, a másikban kb. 20.000 km ).

Valamint három pár újfajta "kockás" fehéragyas is van. Volt egy "kockás" pár is, még a pirosagyas.

Az összes pár centerlockos, a hat csavarosokról a csavar felfogatások szeretnek letöredezni, vagy a menet döglik meg egy-két csavarnál....

Könnyű, merev, soha nincs benne nyolcas, pedig nem 60kg vagyok, jól gyorsítható, mindent elvisel. Racsni nem túl hangos, az újaknak elég jó zizegős hangjuk van (ITS4).

Tubeless gond nélkül működik, peremnél nem ereszt (Schwalbe gumikkal)

Hátrány

A 2012-ig gyártottaknál a csúszógyűrűs megoldás a racsniban NEM megoldás, bele kell tenni a HUBDOCTOR átalakító szettett csapággyal, különben szétkopik az agy racsni alatti része (amin a csúszógyűrű forog), ami nem cserélhető. Így is kb. 500 kilométerenként szétszedni +  olajozni kell gyári Mavic olajjal (de kb. 5 perc alatt megvan félkézzel)

A "kockás" pirosagyasnak BOTRÁNY mennyire hitvány a felnije, két év alatt 3-4 felni repedt el (a többi fajtával ilyen gond nincs, vagy igen-igen ritka), gariba cserélték, különben 40k/db.

Ha koszos, akkor pattogni szoktak a küllők a hásókerékben a tárcsa oldalán.

Megoldása: a pattogó küllő kerékagybekötésére egy is kenőanyag. (előtte pucolás)

 

A fehéragyas 20 küllősnek meg kell lazítani a küllőit a hátsó kerékben, mert gyárilag úgy meg vannak feszítve, hogy havonta elpattant egy...

A hátsó agy hajlamos kotyogni, érdemes egy kis menetrögzítőt tenni a fixáló gyűrűre, és akkor nem lazul vissza.

 

 

Tapasztalat

Ezenél a kerekeknél jobbat keresve sem lehetne találni. (ez alól kivételt képez a "kockás" pirosagyas, azt el kéne kerülni)

Mind használhatóságban/teljesítményben, mind pedig esztétikumban a maximumot nyújtják. Ez nincs ingyen, ezért csak 3 répa. ("kockás" pirosagyas: 1 répa)

 

Erre ajánlom

XC, XC verseny ill. vitrinbike.

Ennyiért vettem
rém sok szorozva XXX pár
Mért tömeg
1420 g
Csatolt képek
Mavic Crossmax SLR Disc  2014 komplett kerék
Mavic Crossmax SLR Disc  2014 komplett kerék
30 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uberrush avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Fantasztikus merevség - össze sem hasonlítható egy normál küllőzésü kerékkel a Mavic Crossmax SLR Disc - rendkívül nagy nyomatékot lehet átvinni az aszfaltra - gyönyörű szép - könnyű - rendszeres karbantartással jól bírja - bár a racsninál a testbe jutó sárral vigyázni kell - ha ilyen van azonnal takarítsuk mert koptat /nagyon koptat/

Hátrány

A csapágyakkal tényleg sok a gond ahogy azt mindenkitől hallom aki ezt használja - egyébként ha finoman-jól be van állítva nincs vele gond -- a gyári kenőanyag hidegen ragad - télen fel sem oldódik eléggé - ezt orvosolhatjuk jobb minőségü cuccal - a küllőpattogás szintén előfordul azonban Pro: 8ast még soha nem sikerült bele tenni - még akkor sem mikor a küllőknek már utána kellett húznom. Marha drága - olyan érzés mintha a nagyi porcelánvázáján gurulnék - ezt az érzést pár fröccs feledtetni tudja ( de csak érzéssel )

Tapasztalat

Második tulaja lennék - bontott új bicajból így büszkén mondhatom, a szerencse kegyeltje vagyok

Ennyiért vettem
100000
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
tömeg (g/pár):

1440


tömeg:
  • Első: 660
  • Hátsó: 780

Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mavic Crossmax SLR Disc Mavic agy racsni kotyanás,mi lehet a gond?
32 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Crossmax SLR Disc termékkel kapcsolatban: