Alu alapanyag = könnyű, nem rozsdásodik.
Stabil, jó tartás jellemzi.
Középen, ahol a kormánybefogó van, ott nincs semmi jelölés, ami segítene abban, hogy könnyen be tudjam "lőni" középre a kormányt.
Szerintem az sem lett volna hátrány, ha a kormánybefogó résznél recésre csinálják, hogy ne csússzon meg benne a kormány. Sajnos ennek hiányában bivaly módon meg kell húzni a csavarokat, ami meg a stucninak nem tesz jót.
Esetleg az országúti váltókar felfogatása számára megcsinálhatták volna vastagabbra a középrészt, de végül is némi kreatív, de kevésbé esztétikus megoldást sikerült találni, amit alább a képen látható :)
Egy webáruház boltjában vásároltam, ahol 42 cm szélesség volt a leírásban, a csomagolásán viszont 44 cm volt feltüntetve, de mondtam magamban: most minek hisztizzek +2 centi miatt!?
Nade otthon megmérve 46 cm volt. Holott 40 cm-es volt az előző kormányom.. lehet, hogy csak pár centiről van szó, de ez sokat számít a kényelem szempontjából.
Ez a fajta bikaszarv kormánykialakítás összehasonlíthatatlanul kényelmesebb, mint bármely más hagyományos (egyenes) kialakítású kormány = stabil, jó tartás jellemzi és ez főleg a kanyarodásnál sokat számít, illetve meredek úton felfelé haladva, amikor állva kell tekerni.
Ajánlom rejtett bowdenes kialakításra dugúfékkaros, vagy cyclocross fékkarral!