FSA Orbit DL kormánycsapágy

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ kormánycsapágy TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

hefi avatar
87 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, versenyzőként használtam
Előny

Könnyû (könnyebb, mint a R WCS:), szép (nekem krómozott változat van), nincs benne mûanyag, sarat, zúzást jól tûri

Hátrány

én nem tapasztaltam hátrányt ez a FSA kormánycsapágynál

Tapasztalat

Jó pár dagonyát, versenyt túlélt, nekem nem volt vele semmi bajom. Elõtte YST Geforce volt, ahhoz képest valamivel finomabban forog

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gm9 avatar
89 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A csapágyak teljesen tartósak, még mindig olyan könnyen jár mint amikor megvettem.
Mivel nem ipari csapágyas, szerintme jobban karbantartható.

Hátrány

Nem túl jól néz ki, de mást nem tudok mondani.
 

Tapasztalat

Nem vettem észre eddig különbséget a WCS-hez képest.

Erre ajánlom

Maraton XC felhasználást tökéletesen viseli.

Ennyiért vettem
6000
Csatolt képek
FSA Orbit DL  2006 kormánycsapágy
Szerinted hasznos?

HillBen avatar
76 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

nagyon könnyen jól forog

azért vettem ilyen olcsón mert ez xc-re való. jól tömít ipari csapágyas

 

Hátrány
semmi..............
Tapasztalat
nagyon jó 2400 ft megér
Erre ajánlom
xc-re
Ennyiért vettem
2400
Szerinted hasznos?

vitai avatar
vitai
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könyü és aszem enyi szép
Hátrány
szar vékony gyenge anyagbol van. 1 csörös (enyhe)utána a fának csapodtam (enyhe) és szét hulot el görbült k.o.bico is tönkre ment
Tapasztalat
elmentünk a tatabányai pájára (dh út átugrás) kicsit béna voltam de másik bicoban lévö kormány csapágy birta (pedig ugyan az a bico volt csak ö egyböl cserélte)
Erre ajánlom
max cc tura vitrin bico
Ennyiért vettem
bocoban volt
Szerinted hasznos?

freerider avatar
freerider
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon ló szép meg minden. szerintem jó választás.
Hátrány
hamar lekopik a bowdentől az a szép felirat :p
Tapasztalat
kiru hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Erre ajánlom
én fr re dirtre használom és nem kis eséseket élt tul 1 szó nélkül
Ennyiért vettem
6000
Szerinted hasznos?

Joel avatar
Joel
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nem nagyon van neki
Hátrány
golyós csapágy
Tapasztalat
Használtam ilyet de az első kissebb zúzásnál kifordult az alsó csészéböl a futó persely és el lehetett dobni az egészet. Enyiért már inkább vegyetek Wtb-t vagy B+-ot az már iparis enyiért
Erre ajánlom
Maraton
Szerinted hasznos?

Kajti avatar
Kajti
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
vazze már megvan 4 éve és semmi baja nekem nagyon bejön,pedig nagyokat zúzok vele
Hátrány
nem találtam
Tapasztalat
legjobb lekem
Szerinted hasznos?

Némi avatar
Némi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nincs
Hátrány
3000 kilcsi és egy kis ugribugri (tényleg kicsi) és vége
Tapasztalat
Ennyit sztem egy occsóbb is kibírt volna
Erre ajánlom
talán könnyű kerekeseknek túrázni
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.