-Olcsó.
-Ahead 1 1/8.
-Jóminőségű a Scuzzy Logic Pro.
-Ipari csapágyas.
-Soha nem recsegett ropogott, megáztam vele nem egyszer de iylesmi baja soha sem volt.
-Kezdettől fogva szorult, nemtudom gyárihibás-e vagy sem de ez zavaró lehet.
Bármire.
-Olcsó.
-Ahead 1 1/8.
-Jóminőségű a Scuzzy Logic Pro.
-Ipari csapágyas.
-Soha nem recsegett ropogott, megáztam vele nem egyszer de iylesmi baja soha sem volt.
-Kezdettől fogva szorult, nemtudom gyárihibás-e vagy sem de ez zavaró lehet.
Bármire.
- Nagyon jó konstrukció, teljesen tömített és zárt csapágyak
- Nagyon könnyen szerelhető, utánállítható
- Hihetetlenül strapabíró
- Nincs, elképesztően jó kormánycsapágy.
Még az első vázamhoz vettem. Olcsóbbat akartam, de a boltos rámbeszélte, hogy megéri a plusz párezret. Hát megérte. Nagyon ritkán kellett egy lehetetnyit utánállítani, a többiek meg folyton szívtak az FSA-val. Volt, hogy lecsúsztam egy korlátról és a cső telibe kapta a kormánycsapágyat. Kicsit behorpadt a csésze, de ugyanúgy forgott.
Három trial vázban is benne volt, a negyedikbe csak azért nem került bele, mert bejöttek a hülye félintegrált vázak. Még ma is megvan, csak nincs mibe beépíteni
Mindenre.
Finom mozgás
Zárt csapágyazás - emiatt könnyebb beállíthatóság is és a szennyeződés is kevésbé fogja azavarni , valamint a karbantartási igénye is jóval alacsonyabb!
Lehet , hogy csak nálam , de az elsó csapágy magassága pont annyival nagyobb , hogy kényelmesen körbe tud fordulni a villám , ez esésnél nem hátrány! (magellan crater + fox f32)
Ezt is pénzért adják mint mindent , de itt-ott többet kérnek érte!
Egy barátom ajánlásával vettem: "Volt scuzzy logicom, tovább bírta, mint a váz :)"
Egy ilyen ajánlás után nem volt nehéz eldönteni , hogy megfelelő lesz és eddig nem is csalódtam benne.
A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.
Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.
Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.
A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.