Marzocchi Integrated 888 kormányszár

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2009.11.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ kormányszár TERMÉKEK




HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Érezhetően megnövelt merevség és kormánytartás. Nem mozog semmi arra merre nem kéne, hagyományos kormányszárakhoz képest érezhetően gyorsabb kerékreagálás. Sokkal alacsonyabb kormány, nagyobb stabilitás. Ha esel nem fordul el a kormányod, nem kell utánna szenvedni, hogy kiegyenesítsd.
Hátrány
A 4mm -es imbuszok nem tűnnek valami időtállónak, így első ránézésre, de mivel egy kormányszárat nem veszel le minden nap, nem cserélsz kormányt minden nap így talán elég erősek lesznek.
Tapasztalat
Nem került semmibe mivel kaptam a 2006-os 888 RC2X teleszkópomhoz, többit meg már leírtam fönt.
Erre ajánlom
Downhill - Freeride Marzocchi 888-akhoz! (Ki gondolta volna?)
Ennyiért vettem
Kaptam RC2X telóhoz
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.