erős, szép, minőségi cucc, erős csavarokkal, jó a festése.
kormányt belerakod és ottvan, soha nem fog elforulni (kivéve ha nem huzod meg a csavarokat)
méret / emelés pont megfelelő
a legnagyobb előny h integrált.
ide nem tudok semmit
erős, szép, minőségi cucc, erős csavarokkal, jó a festése.
kormányt belerakod és ottvan, soha nem fog elforulni (kivéve ha nem huzod meg a csavarokat)
méret / emelés pont megfelelő
a legnagyobb előny h integrált.
ide nem tudok semmit
hali keresnek marzo 888 r 2004 es villamhoz integralt kormanyszarat 35 os becsuszok , akinek van vmi akar marzo integralt kormanszar irjon mar emailom: robert_balogh@gmail.hu
nyilvan eladot keresek :DD:9 koszi hali !:)
hali keresnek marzo 888 r 2004 es villamhoz integralt kormanyszarat 35 os becsuszok , akinek van vmi akar marzo integralt kormanszar irjon mar emailom: robert_balogh@gmail.hu
nyilvan eladot keresek :DD:9 koszi hali !:)
Integrált
Masszív ez a Marzocchi kormányszár
Általa alacsonyabbra kerül a súlypontod, ami stabílabbá tesz
Hát ide szerencsére nem nagyon tudok mit írni! :)
Talán az ára, ami használtan a 10 000 forintot karcolja..
Felrakni a teleszkópra és használni!:)
- az enyém direkt felfogatás
- erős és masszív, a csavarok tartósak
- merevebb nem is lehetne
- szolid kinézet
- nem kattog, nyikorog, erősen fogja a kormányt
- a festék lekoptathatatlan
- lehetne rövidebb ez a Marzocchi kormányszár, de tulajdonképpen van rövidebb model is
- elég drága (75 euró)
FR
DH
elég jó anyagból van
könnyű
integrált
a csavarok... túl kemények és olyan hangjuk van mintha el akarnának törni :) képen is látszik, hogy nem néznek ki szépen, mert öregek, de jó kis kormányszár
Nekem az sl verzió van, ami könnyű és alacsony az emelése... 888 villákhoz passzol és kb ennyi
888 villákhoz dh,fr-ra
2008as 888 rv hez kaptam, potom pénzért, szép, tartós, fényes szinterezés boritja, elég massziv, 210 gramm, 31,8as befogóméret,két inbusz fogja a villa felsö vállához, egy normál stucnihoz képest 2 cm hézagolo kell azonos villanyak hossz mellett.
Eléggé stabilnak tünik, nem csavarodik, majd hosszabb távon kiderül, mit mutat:D
A megjelenése szerintem összjhangban van a villával, esztétikus, Marzós,:D,bejövös.
Eddig semmi.
Még nem volt integrált stucnim, a Bike Positiv dh stucnihoz képest merevségre kb ugyanott van, elörébb, és alacsonyabban van a kormány befogva, az irányithatóságnak biztos nem tesz rosszat.
888 asokra.
nos nekem super t integrált stucnim van, most nemakartam azt is külön feltenni leirom inkább ide :
biztos jó
nemtom mennyibe került szép.. pontosan a villa fölött van, 1 centit se áll ki előlr eugyebár
recseg.... és nem kormány alakú! hihetetlen de akárhogy nézem azér recseg mert nemteljes az átfedés a stucni és a kormány felületén...
és könnyű beleszakítani a menetet
én dobtam be véleményezésre de én nem ezzel képpel töltöttem fel
hanem ezzel:
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.