Hosszú élettartalma van, gyakorlatilag ha nem ugratsz vele,nincs ütve-vágva ,legalább annyit kibír,mint az acélváz. Rögzítés megfelelő,stabilan beállítható. Ezen is ,mint minden kormányon van egy jelölés,amely a maximálisan állíthaó magasság szintjét jelzi. Vagy egy Stop felirat vagy csak egy vonal,olykor mind kettő. Jó tudni,hogy gondolnak a biztonságra,ha ezt szemelőtt tartjuk, nem lehet túl magasra húzni,ahol már fennállna a törés és ezzel együtt a baleset veszélye. Tehát elmondható,hogy vésősoron biztonságos a használata,megfelelő felhasználási területein belül.
Egyszer megsérűl a festés,akkor nincs megállás,elkezd lepattogni mindenhol rajta. A csavar lazán berohad, emberes kilazítani és kiszedni a kormányt a villából. De akár csak simán egy kormánymagasság-beállítás is nehézkes lehet emiatt. Sokszor érdemes szétszedni,kitisztítani,bezsírozni vékonyan a szárat,ami becsúszik ,így könnyebb kiszedni ha kell. Viszont ha évekig nem nyúlsz hozzá,akkor berohad az egész belülről.
Komolyabb igénybevételre nem felel meg,nem is stucnis,értelemszerűen csak hobi célra van kitalálva. Ha vigyázva van rá majdhogynem örök élet,de ha megvan gyilkolva,akkor sok gond lehet vele és tuti tönkremegy. Én nekem ilyen van az országútimba és a montikba is,eddig megvagyok elégedve vele. Sőt ami a versenybringámon van ,az nem is festett ,nem amortizálódik le a kinézete annyira ,mint ami a mtb--on van.
Mtb,alsókategóriás outi.