Szép, könnyű, stabil rögzítésű csavarok, merev, Ritchey minőség
Szerintem bármit kibír (nem DH-t)
Festése egyelőre nem kopik (bár nem régóta használom, de nem újonnan vettem)
6° emelés nekem pont jó
Újonnan az ára.
Szép, könnyű, stabil rögzítésű csavarok, merev, Ritchey minőség
Szerintem bármit kibír (nem DH-t)
Festése egyelőre nem kopik (bár nem régóta használom, de nem újonnan vettem)
6° emelés nekem pont jó
Újonnan az ára.
Ritchey minőség,tervezés,megjelenés.
Merev,de nagyon könnyű,csavarok nem lazulnak fel.
Ára talán,és ennek az előlapja még nem 4axis,ez a típus fehér színben nem kapható.
A majdnem tökéletest minek túlbonyolítani nem?
Mindenkinek fr-rel bezárólag.
Igényes Ritchey kidolgozás.
Szikla szilárdan áll, nem lazul, pedig az enyém hosszúnak mondható 110mm-es.
Nem találkoztam még vele.
Emelkedés: + 6° vagy - 6°.
XC,CC,Túrázás,Város, egyszóval mindenre.
Már 4 éve ezzel a stucnival megyek és nagyon szeretem. Olcsó volt, ami nem elhanyagolható szempont!! Nagyon jól néz ki, nagyon jól megtervezték. Stabilan lehet vele bringázni. Jó lejtőn és emelkedőn is a Ritchey Pro. Ajánlom!
nem tudok
verseny
Maximálisan meg vagyok vele elégedve, nagyon merev, a csavarok jól tartják magukat, semmi jele fáradásnak.
Időtálló felületkezelés, tetszetős dizájn.
Nekem nagyon jó az emelése (bár asszem negatívba van fordítva), pont megfelelő magasságba állítható vele a kormány.
Nem nagyon tudok mondani. Teszi a dolgát szépen.
A súlyáról nem tudok nyilatkozni, bringán volt, még sosem kellett hozzányúljak.
XC, maraton, bármi, ez tuti bírni fogja.
nagyon jó minőségű, semmi baja nincs, nagyon merev, nagyon stabilan rögzíthető, nagyon eltalálták a méreteket, nagyon hiperszuperkirály ez a stucni nagyon ajánlom mindenkinek!
nem találtam semmit
xc verseny, edzés
fekete
A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.
Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.
Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.
A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.