Campagnolo Veloce középrész

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2009
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 4.800 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK




kissandras avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

nem kell félteni, bírja a strapát! :) kemény hegyi használatok után is finoman cirógatja lábadat egészen a fülledig. zárt tömítéssel baj nem lehet nyugodtan használhatja bárki egy kiadós eső közben és után is - bár én nem tettem. :) brutál erős cuccról van szó - ha vmi ez  tényleg tartós. :)
ennek egyik bizonyítéka hogy hiába tépem, verem nem akar kotyogósodni - persze az nem baj. :) biztos nem legcsúcsszuperebb csapágyak vannak benne, de engem 2 év után is szép - hibátlan! - menetteljesítménnyel szolgál.

Hátrány

nehéz! - de ez is az egyik biztosítéka annak hogy nem fog szétesni hegynek menet. :)

Tapasztalat

ár/érékben ennél jobbat alig találsz (persze 4szögtengelyesek közt). :)

Erre ajánlom

hobbi célra, hosszú-kemény túrák

Ennyiért vettem
4500
Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2009 középrész
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

2 db zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

68x111


tömeg:

300


 
tengely:

Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

Alumíniumötvözet


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: