Campagnolo Veloce középrész

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2009
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 4.800 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

kissandras avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

nem kell félteni, bírja a strapát! :) kemény hegyi használatok után is finoman cirógatja lábadat egészen a fülledig. zárt tömítéssel baj nem lehet nyugodtan használhatja bárki egy kiadós eső közben és után is - bár én nem tettem. :) brutál erős cuccról van szó - ha vmi ez  tényleg tartós. :)
ennek egyik bizonyítéka hogy hiába tépem, verem nem akar kotyogósodni - persze az nem baj. :) biztos nem legcsúcsszuperebb csapágyak vannak benne, de engem 2 év után is szép - hibátlan! - menetteljesítménnyel szolgál.

Hátrány

nehéz! - de ez is az egyik biztosítéka annak hogy nem fog szétesni hegynek menet. :)

Tapasztalat

ár/érékben ennél jobbat alig találsz (persze 4szögtengelyesek közt). :)

Erre ajánlom

hobbi célra, hosszú-kemény túrák

Ennyiért vettem
4500
Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2009 középrész
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

don-ciccio avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
aránylag ócó, örök élet + 1 nap, igénytelen, teszi a dolgát.
Hátrány
kicsit nehéz, csak campa hajtókarral használ6ó,uis más a shimano kúpkiképzése,és emiatt hamar megad6ja magát a kar.
Tapasztalat
nekem ez a monoblock több mint 15 éve megvan és már több bringát is kiszolgált. talán ezt hívják tartós alkatrésznek.
Erre ajánlom
túra,edzés,téli bringába
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr Mizsei Attila avatar
dr Mizsei Attila
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Szettben kaptam, viszonylag olcsó, teljesen fém, zárt tömített csapágyazású. Tengelye erős. 1,5 éves de nem kotyogósodott még ki. Ennyi idő és futás után is finoman fut (magam is csodálom!!)
Hátrány
Ára feltételezi, hogy nem csúcsminőségű csapágyak vannak benne. Nagyon súlyos, de legalább az anyag benne van.
Tapasztalat
Kőnehéz, de teszi a dolgát. Komoly gondot még nem okozott. Az oktalinkes és ISIS tengelyes megoldások merevebbek (próbáltam). Sajnos a gyengébb hajtókar kapcsolat miatt erős taposáskor (hegyen kiállva) kicsit beleér az átdobóba a tányér - ha nincs a váltó középre állítva. Kis váltókorrekcióval menet közben is rendezhető a probléma (a Campa' ergopowert lehet hogy így tervezték?)
Erre ajánlom
Campa közepes (Veloce)vagy annál szerényebb színvonalú szettjeihez amatőr, hobbi országútis használatra.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

2 db zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

68x111


tömeg:

300


 
tengely:

Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

Alumíniumötvözet


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: