Campagnolo Veloce középrész

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2009
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 4.800 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK




dr Mizsei Attila avatar
dr Mizsei Attila
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Szettben kaptam, viszonylag olcsó, teljesen fém, zárt tömített csapágyazású. Tengelye erős. 1,5 éves de nem kotyogósodott még ki. Ennyi idő és futás után is finoman fut (magam is csodálom!!)
Hátrány
Ára feltételezi, hogy nem csúcsminőségű csapágyak vannak benne. Nagyon súlyos, de legalább az anyag benne van.
Tapasztalat
Kőnehéz, de teszi a dolgát. Komoly gondot még nem okozott. Az oktalinkes és ISIS tengelyes megoldások merevebbek (próbáltam). Sajnos a gyengébb hajtókar kapcsolat miatt erős taposáskor (hegyen kiállva) kicsit beleér az átdobóba a tányér - ha nincs a váltó középre állítva. Kis váltókorrekcióval menet közben is rendezhető a probléma (a Campa' ergopowert lehet hogy így tervezték?)
Erre ajánlom
Campa közepes (Veloce)vagy annál szerényebb színvonalú szettjeihez amatőr, hobbi országútis használatra.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

2 db zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

68x111


tömeg:

300


 
tengely:

Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

Alumíniumötvözet


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: