Chin Haur középrész

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK




Sallay Zoli avatar
85 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon alacsony ár (akciósan láttam már 1500 Ft-ért is), a hideget és csapadékot extrém módon bírja, kotyogásmentes működés, mindkét csésze acél, ezért bátran, többször is ki-be lehet szerelni, gyárilag jár hozzá csavar (Shimanok-hoz nem mindig!).

A Chin Haur nagyobb cégeknek is végez bérgyártást, ez sokat elmond a termék minőségéről.

Hátrány

Időnként elkezd pattogni a vázban a csapágy, amit egy ki- és beszerelés ideig-óráig orvosolhat. A forgása korántsem olyan finom és egyenletes, mint egy integrált hajtómű csapágyának.

Tapasztalat

Eddig 16.000 km a futásteljesítménye a Chin Haur monoblokkomnak a városi bringámban. Több telet is zokszó nélkül kibírt és a - sajnos egyre gyakrabban tapasztalható - kattogás is csak kb. a 10.000. km után kezdődött. Érdekes, hogy a kattogás főleg meleg időben tapasztalható, valószínűleg a monoblokk és a váz eltérő hőtágulása eredményezi. A kattogás közepesen idegesítő és nem tartozik a megszokható hangok közé, de a működést nem befolyásolja.

Kísértetiesen hasonlít hozzá a Sunrace és a Bikefun belépő szintű monoblokkja, szinte biztosra veszem, hogy átcímkézésről van szó. Ha a Merida saját márkája számára elfogadható ez a színvonal, akkor bízhatunk benne, hogy a noname-nek számító Chin Haur sem egy legutolsó gagyi cuccot dob piacra, még ha a neve nem is túl bizalomgerjesztő az európai fülnek.

Erre ajánlom

Ha egy mindennap használt kerékpáron bármilyen alkatrész futásteljesítménye meghaladja a 15.000 km-t, akkor az megsüvegelendő. Ha pedig egy olyan alkatrészről van szó, amelynek nem csak statikus terhelést kell elviselnie, akkor csak a dicséret hangján szólhatunk róla. Ezt a monoblokkot nem élményszerű működéséért és csodálatos dizájnjáért szeretjük, hanem azért, mert szinte elpusztíthatatlan. Megvételekor annyit gondoltam róla, hogy "városi bringába mindegy, egy telet csak kibír", ehhez képest igazán pozitív csalódás ez a tajvani középrész.

Mindenkinek ajánlom, aki nincs integrált hajtóműhöz szokva, mert akkor érzésre nem lesz rosszabb, mint bármelyik másik gyártó belépő szintű monoblokkja. MTB-ra és városba is ajánlom, mert a nedvesség és a kosz nem hatja meg.

Ennyiért vettem
1800
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

ipari csapágyas


 
méretek (mm):

103/107mm 68mm-es középcsapágyházhoz


tömeg:

302


 
további információk:

CH-52EM


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Chin Haur termékkel kapcsolatban: