Sunrace BBS-15 középrész

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.08.)
  • Listaár: 2.500 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

DexaN avatar
9 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Finoman fut újonnan. 

 

Hátrány

3 hónap használat után már kotyog, ha tudom szétszedem és körülnézek benne, hogy miért, de akármilyen olcsó akkor se ezt várnám egy középrésztől.

6 hónap után cserélve lett: terhelésnél mindig kattogott és éreztem hogy lötyög is kicsit. Mikor leszedtem a hajtókart érezhetően szorult, mikor kihajtottam a monoblokkot a szorulás megszűnt, talán visszahajtás után még bírná egy darabig.
 

Technológiai hiba: ha beszereled a csészék összenyomják a csapágyakat és szorul kicsit

Tapasztalat

2018 Novemberben vettem belőle 2-t. Az egyiket rögtön be is szereltem a trekkingembe, 3 hónap alatt már kotyog...

2019 júliusában cseréltem a kotyogás és a kattogás miatt. 
Shimano Hollowtech II-rendszerre váltottam úgyhogy nem hiszem hogy kísérletezek a másik ugyanilyen monoblokkommal...

2019 november: kicsit jobban hozzátudok szólni, mert több mindent szétszedtem azóta. Kiszerelés után technológiai hibát észleltem: a monoblokk ahelyett, hogy egy testből állna, a csapágyak szabadon vannak, ha beszereled a helyére a csészék összenyomják a csapágyakat és érezhető a szorulásból adódó ellenállás. A kattogást meg az okozta, hogy az egyik csapágy valahogy megtudott mozdulni-valahogy bejuthatott télen a víz, mert tiszta rozsda volt a csapágy külseje.

 

Erre ajánlom

Éjszaka ablak alatt vernyogó kóbor macskákat ledobni vele...

Ennyiért vettem
2000 Ft
9 olvasó 22%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

faktum1 avatar
45 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Nagyon finoman fut ez a Sunrace középcspágy.

- Elég erős nem hajlik könnyen, a súlyom alatt sem.

-Tömített csapágyak.

-Verhetetlen ár.

 

Hátrány

-Egyelőre nincs...majd idővel update.

Tapasztalat

Egysebimbe vettem...igazából nekem a bbs18 van ami alucsészés és 4000 lett volna, de megkaptam 2750-ért. :)

Erre ajánlom

Országúti vázakba középcsapágynak...

Ennyiért vettem
2750
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

botvos avatar
74 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- ipari csapágyas
- nem drága
- szépen, finoman fut a Sunrace BBS-15
 

Hátrány

eddig nem tudok ilyet, bár a gyári papírdoboz elég gagyin néz ki, nem túl bizalom gerjesztő. A Sunrace márka nekem eddig a amúgy gagyi szinonímája volt. Adok egy újabb lehetőséget :)

Tapasztalat

Most pakoltam bele a gépbe, és tekertem vele 28km-t. Eddig OK. Ódákat nem zengenék még róla, mert ahhoz túl korán van, majd jövök később egy updattel.

Erre ajánlom

Biciklibe.

Ennyiért vettem
2419
Csatolt képek
Sunrace BBS-15  2012 középrész
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ferkoooka avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon zsir. Konnyen fut, 

Ket darab ipari zart csapagy van benne. Nekem meg viszonylag uj igy nem sokat tudok mondani rola.

Meg nem kotyog a Sunrace BBS-15.

Csak ajanlani tudom

Hátrány

Nem tudok rosszat mondani.

Nem reg ota hasznalom

ajanlom mindenkinek.

Ennyiért vettem
2500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bicómaci avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Nagyon finoman fut a Sunrace BBS-15

-Ipari csapágyas, zárt,tömített első osztályú

-Strapabíró tengely

-Nem kotyog, nem lötyög

legjobb ár/érték arány

Hátrány

Nem tapasztaltam

Tapasztalat

110 kilómmal beleállva is bírja a strapát. Nagyon strapabíró kis négyszögtengelyes monoblokk. Csak ajánlani tudom.

Erre ajánlom

Mehet mindenhová.

Ennyiért vettem
2490
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dani94 avatar
83 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Szépen,finoman fut

-Zárt,tömített,ipari csapágyas,szóval jól bírja a mocskot,port,vizet...

-Tengelye erős,masszív

-Ennyi pénzért ilyen minőségű dolgot venni abszolút megéri =)

Hátrány

Nincs neki.

Tapasztalat

Én bátran kijelentem,ez az egyik legjobb négyszögtengelyes monoblokk.A régi bicómba is ilyet vettem,és a tesóm új bringájába is ezt rendeltem.Nekem nagyon bevált.

Erre ajánlom

Négyszögtengelyes hajtókarokhoz.

Ennyiért vettem
2060 Ft
Csatolt képek
Sunrace BBS-15  2010 középrész
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

2 db ipari csapágy


 
méretek (mm):
  • 68x107 mm
  • 68x111 mm
  • 68x113 mm
  • 68x116 mm
  • 68x118 mm
  • 68x122 mm
  • 68x127,5 mm
  • 68x131 mm

tömeg:

338 g (68/113 mm)


 
tengely:

Acél négyszögtengely


 
ház anyaga:

Alumínium


 
további információk:

Acél csapágycsészék


Sunrace logó

Sunrace márka bemutatás

A Sunrace márka váltóiról, hajtásrendszereiről, kerékagyairól ismert. A céget 1972-ben alapította Tony Hsu Tajvanon, aki lehetőséget látott a sebességváltók gyártásában, mivel az ország kerékpáralkatrész ipara még éppen csak éledezőben volt, az import készletek pedig szűkösek voltak.

A sikeresnek mutatkozó 10 és 12 sebességes fokozatmentes váltórendszereiket Sunrace márkanéven jegyezték be, és hamarosan kidobták a 15, 18 és 21 sebességes rendszereket is. A ’80-as években a márka kihozza az első pozícionált váltóit. 1994-ben a tajvani kormány és a cég együttműködéseként megszületik egy 6000 dolgozót, és 1000 PHD hallgatót foglalkoztató kutatói központ, mely a legnagyobb az országban.

1995-ben, egy vezető hajtásrendszer gyártó cég csődje után a Sunrace betör az amerikai OEM piacra is. 2000-ben a cég megvásárolja az angol Sturmey Archer-t, valamint megalapul a Sun Race/Santa Cruz csapat, mellyel Kathy Pruitt junior női dh bajnokságot nyer, rögtön az első évben. A következő évben a csapat színeiben Kink Norba megnyeri a NORBA Nemzeti Cross Country Bajnokságot.

2001-től kínai gyárral is rendelkezik a Sunrace. Manapság itt készülnek a belépő szintű alkatrészei, a tajvani üzem kapacitásait pedig a felsőkategóriás alkatrészek, és a Sturmey Archer agyai, agyváltói gyártására fordítják, melyek így kiemelt figyelmet kapnak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sunrace BBS-15 termékkel kapcsolatban: