FSA Ultimax középrész

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.2]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 7.500 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK




Turbo_G.Pityu avatar
Turbo_G.Pityu
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Gyönyörű kidolgozás,alacsony súly
Hátrány
Silány minőségű csapágy
Tapasztalat
Bosszantó hogy egy 8-9 ezer forintos középrészbe a kedves amerikai (vagy táv.keleti) gyártó olyan 16x31x10-es csapágyat rak, amit egyetlen európai gyártó sem gyárt (SKF, FAG), a kedves forgalmazó (a Biker) meg nem hoz tartalék csapágyat hozzá.Ha szerencséd van még garancia időn belül kipurcan, és akkor kaphatsz egy újat, és akkor kérhetsz helyette mást.A fiam monoblokkját még sikerült becserélni egy bb-un 72-re, nekem nem volt szerencsém, éppen kicsúsztam a garanciából. A kedves előttem szóló nyugodtan böngészheti az SKF katalógust, nem fog ilyen csapágyat találni.
Erre ajánlom
Bárkinek , bármire, ha nem cél a hosszú élettartam.
Szerinted hasznos?

FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.