FSA Ultimax középrész

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.2]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 7.500 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

wrxtr avatar
77 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Erős Cro-Mo tengely

- Viszonylag könnyű

Hátrány

- Gyenge csapágyak és csészék

Tapasztalat

Azért vettem meg, mert FSA. A csapágyak kb 1 év alatt teljesen kikészültek, kézzel már nem könnyű forgatni. A csészéken a menet nagyon sérülékeny. A tengely nagyon jól bírta, de lepattogott róla a felületkezelés.

Erre ajánlom

Ilyen csapágyakkal semmire.

Csatolt képek
FSA Ultimax  2002 középrész
FSA Ultimax  2002 középrész
Szerinted hasznos?

MankaMTB avatar
MankaMTB
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép...
Hátrány
Alig bírt ki egy évet, és kikotyogósodott.
Tapasztalat
Az a helyzet, hogy az ára alapján, na meg a név miatt én egy értékes dolgot vártam. Ehhez képest a fiam gépén használva is kevesebb, mint egy évet bírt csak. Ami - ha figyelembe vesszük, hogy a fiam csak koca-kerekes - baromi kevés! Tönkre ment, kidobta a szerelő, majd eldöntöttem, hogy még egyszer a büdös életben nem veszek FSA cuccot. Amit viszont nagyon ajánlok mindenkinek a figyelmébe, hogy az összes ISIS Drive, vagy OktaLink (cégtől függő elnevezése a rendszernek) esetében a bordák közé bemehet - a résbe - por. Ettől a portól elkezd recsegni a rendszer. Ezt azonnal érdemes kitakarítani. A nagynyomású vízzel kicsapatás itt nem jó! Ugyanis ha a porszemcsék bekerülnek a hajtókar és a tengely közé, akkor elkezdik bemarni magukat a tengely felületébe. Na ettől kezdve az egész ketyerének olyan igazi paraszt-bicikli hangja lesz!
Erre ajánlom
Vitrinbe, dísztárgynak.
Szerinted hasznos?

Turbo_G.Pityu avatar
Turbo_G.Pityu
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Gyönyörű kidolgozás,alacsony súly
Hátrány
Silány minőségű csapágy
Tapasztalat
Bosszantó hogy egy 8-9 ezer forintos középrészbe a kedves amerikai (vagy táv.keleti) gyártó olyan 16x31x10-es csapágyat rak, amit egyetlen európai gyártó sem gyárt (SKF, FAG), a kedves forgalmazó (a Biker) meg nem hoz tartalék csapágyat hozzá.Ha szerencséd van még garancia időn belül kipurcan, és akkor kaphatsz egy újat, és akkor kérhetsz helyette mást.A fiam monoblokkját még sikerült becserélni egy bb-un 72-re, nekem nem volt szerencsém, éppen kicsúsztam a garanciából. A kedves előttem szóló nyugodtan böngészheti az SKF katalógust, nem fog ilyen csapágyat találni.
Erre ajánlom
Bárkinek , bármire, ha nem cél a hosszú élettartam.
Szerinted hasznos?

GARAMVÖLGYÍ ZSOLT avatar
GARAMVÖLGYÍ ZSOLT
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szerintem kiválo kidolgozás,cserélhető ipari csapágyak.Jo ár érték arány.Több évet is kibir.Gözborotvát is.Nagyon szeretem.
Hátrány
Manapság 9000ft is elkérnek érte.csak célszerszámmal cserélhető.Nem árt az SKF főkatalogus hozzá.ma már van jobb ezért a pénzért.Na nem a shi mano ra gondolok.
Tapasztalat
A TH-ind monomat az országutimban 3000km alatt kifárasztottam.3000ft ért. az FSA18000km ment el 3 év alatt 6500ft ért.melyik éri meg jobban?
Erre ajánlom
80kg os átlagos turázo+maratonozoknak.
Szerinted hasznos?

Vitya avatar
Vitya
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Bazi drága, ahhoz képest, hogy 2 hét után szépesett, majd garanciális csere (na legalább) aztán fél év és vége, pedig semmi extra vigéckedés.
Szerinted hasznos?

Pál Krisztián avatar
Pál Krisztián
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
szép is jó is!
Hátrány
Tényleg gagyi a csapágy!
Tapasztalat
Szerintem a létező legjobb! Kb 25 Ezer!!!!! Km után van (van bizonyíték!)! 1 !!! csapágy lett benne cserélve (FAG-nál lehet kapni!) Szerintem nagyon jó!
Erre ajánlom
Versenyzésre, mindenre!q
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, versenyzőként használtam
Tapasztalat
Szoval megegyszer hozza kell szolnom, mert azota ki akartam benne cserelni az ipari cspagyat, hogy mar ne kotyogjon. Es az SKF -ben azt mondtak, hogy ok ilyen meretut nem tudnak adni, vagyis itthon nem forgalmaz senki ilyet! Hat errol ennyit. Szoval vettem egy RaceFace -t.
Erre ajánlom
Senkinek semmire. Ha keveset messz, akkor vegyel olcsobbat, ha sokat, akkor meg jobbat.
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Konnyu, megfizetheto
Hátrány
Gagyi csapagy van benne.
Tapasztalat
3000km utan mar elkezdett kotyogni. Egy saros verseny utan masnapra pedig annyira beallt, hogy alig birtam bemozgatni, utana mar mindenfele hang is jott belole, meg megjobban kotyogott.
Erre ajánlom
egyszerubb XC, a versenyzest nem sokaig birja
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.