FSA Ultimax középrész

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.2]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 7.500 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK




wrxtr avatar
77 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Erős Cro-Mo tengely

- Viszonylag könnyű

Hátrány

- Gyenge csapágyak és csészék

Tapasztalat

Azért vettem meg, mert FSA. A csapágyak kb 1 év alatt teljesen kikészültek, kézzel már nem könnyű forgatni. A csészéken a menet nagyon sérülékeny. A tengely nagyon jól bírta, de lepattogott róla a felületkezelés.

Erre ajánlom

Ilyen csapágyakkal semmire.

Csatolt képek
FSA Ultimax  2002 középrész
FSA Ultimax  2002 középrész
Szerinted hasznos?

FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.