Neco monoblokk középrész

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.10.)
  • Listaár: 2.500 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Magyarbetyár avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó,tengely elég jónak néz ki. A-ból B-be eljutsz vele és árban teljesen rendben van.

Hátrány

Tartóssága kérdéses,nem épp súlybajnok és futása is lehetne jobb de ennyiért szerintem teljesen jó.

Erre ajánlom

országutira,városba,szaladgálósra

Ennyiért vettem
2e
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ArtWolf avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó

Megbízható

 

Hátrány

Recsegett egy darabig

Nyeklik-nyaklik

Tapasztalat

Nem egy merev valami, izmos pedálozásnál a tányér beleért a váltóba, ilyen a 200 Ft-tal (igen, kettőszáz Forint) drágább Shimano-val nincs
3000 km táján pár száz km-ig recsegett, aztán magától abbahagyta
Idénykezdéskor inkább lecseréltem, bár szépen forog, nem kotyog kb 4500 km után sem, most öcsémnél várja következő életét, valószínűleg anyum bicajában fog még sokat szolgálni

Erre ajánlom

Nem izmos lábúaknak, nem túl nagy távokra

Ennyiért vettem
2800
Csatolt képek
Neco monoblokk  2013 középrész
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sgtGiggsy avatar
24 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Olcsó
  • Finoman fut
  • Nem csavarodik, rugózik
Hátrány
  • Súlyra nem túl könnyű (nem mintha ebben a nagyságrendben ez számítana)
  • Négyszögtengelyes (de arra a célra, amire tervezték, nem is kell ISIS)
Tapasztalat

Idén nyáron a nagy lánctányérom elhalálozása után döntöttem a hajtás azon részének teljes cseréje mellett. A korábbi hagyományos golyóskosaras tengely így ment a kukába, és jött a helyére ez a Neco monoblok, amit az üzletben ajánlottak. ProWheel pedálkarokkal használom, és eddig teljesen meg vagyok elégedve a működésével. Semmi kotyogás, szorulás, hajlás nincs. A porvédelme ránézésre jónak tűnik, és fém csészés, ami szintén jó pont, mert ezen az áron nem hiszem, hogy más anyagból készítve tartós lehetne.

A hagyományos golyóskosaras középrésznél határozottan magasabb konfortérzetet biztosít, és árban nem drágább lényegesen, így mindenképp jobb vételnek tartom. Ami a tartósságát illeti, majd párszáz kilométerrel később visszajelzek.

Erre ajánlom

Város, könnyű terep

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Neco monoblokk  2013 középrész
Neco monoblokk  2013 középrész
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mirage avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Finom futás egy iparisnál??? mihez képest?? kónuszos szintü sose lesz de hozza az iparis átlagot.

Tömitések??? eddig birja ez a Neco középrész...20.000km óta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tengely??? Hajlás nincs és nem is lesz....

Már 3. bringába szolgál nagy megelégedéssel:D

Hátrány

Sajna nem ingyen osztogatják:)

Tapasztalat

(Az enyém szlovákiában vásárolt, új állapotában teljesen ezüst modell, mind2oldalt levehető fekete fém csészékkel azóta se láttam iet, csak a fekete testü grafit csészés verziót:O)

Tartósteszt több mint 2év, 20.000km megtett táv, ebben mindennapos téli használat, sok poros homokos etap is volt és még mindig nem kotyog a Neco monoblokk..

Hibák/tapasztalatok:

3havonta elkezd kattogni de borzalmas hangosan ez nem a monoblokk hibája bár ha müanyag csészés lenne lehet jobban szigetelne de ez nem problem..megoldás: 3havonta kiveszem, a középcsapiházat és a csészéket fogkefevel és brigéciol komboval tisztára sikálom, a középcsapiházba egy maréknyi román gépzsir és ismét hangtalan min 3 hónapig...

1év után észrevettem hogy a csapágyak elforognak a csészékben...ez nem túl egézsséges, ezért pontozoval pontok százait vertem mindkét csészébe. ez ugytunik bevált, a csapágyak fixen  fekszenek mind2 oldalt...

kb15ezres karbantartásnál a belsö távtartó kiesett, már nem fix...bár belül is a tengelyen ahogyláttam van perem ami a csapágy belsö gyürüjét támasztja, dehát a külsö gyürönek is kéne támasztás..sok sok szerencsétlenkedés után sikerült úgy visszatennem hogy pontosan illeszkedjen, és úgytűnik eddig müxik:D

Ééééés most: sajna a csapágy már recseg ropog és ez már nem a középcsapiházból jön...DE: mivel nem kotyog, ergo még müködőképes a monoblokk:D

2napja szétszedtem lepattintottam a porvédögyürüket a román zsirt most hanyagoltam és alapos mosás után bekentem jóadag fehér litiumos zsirral:D

Azóta mindössze csak 150et mentem vele 2nap alatt de semmi hang, semmi kattogás semmi ropogás:O:O

Ha kibirja még ezt a telet is komolyan mondom vitrinbe teszem és megeszem a baseballsapim:D

Erre ajánlom

Minden: Ha kattog az nem a mono hanem csak a középcsapiházat kell tisztitani és jól teletömni zsirral:D

Amig nem lötyög addig használhatod:D és az sok sok sok ezer kilométert jelent:D

9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egyszerű,átlagos monoblokknak mondható

Előnye hogy fém csészés igy nem tud beletörni ha elöregszik mint a műanyag.

Én 122mm tengelytávút használtam,4szög tengelyes kivitel.

A tengelyvégén menetes furat kialakitás.

Nem hajlik a tengely sem.(Cro-mo)

Árához képest szépen forgott a Neco monoblokk

Egyszerű szerelni,jól beállítható

Ha víz nem éri akkor az élettartam is elég jó kb 3-4000km-nyi tekerést is elvisel.

 

 

Hátrány

Felülete sajnos nem rozsdaálló ezért hamar korodálódik.

Sajnos a sűrű mosás miatt bekerült a víz a belsejébe és az gyakorlatolag kinyírta a csapágyakat,ezért mosni nagyon óvatosan ajánlott.

Víz ellenére sem túl tartósak a csapágyai.

Erre ajánlom

Városi használat illetve túrákra ajánlom

Ennyiért vettem
1500 volt tavaly
Csatolt képek
Neco monoblokk  2011 középrész
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

2 db zárt ipari csapágy


 
méretek (mm):
  • 68 mm
  • 73 mm

tömeg:

310 g


 
tengely:

Acél


 
ház anyaga:

Alumínium


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neco monoblokk termékkel kapcsolatban: