Olcsó,tengely elég jónak néz ki. A-ból B-be eljutsz vele és árban teljesen rendben van.
Tartóssága kérdéses,nem épp súlybajnok és futása is lehetne jobb de ennyiért szerintem teljesen jó.
országutira,városba,szaladgálósra
Olcsó,tengely elég jónak néz ki. A-ból B-be eljutsz vele és árban teljesen rendben van.
Tartóssága kérdéses,nem épp súlybajnok és futása is lehetne jobb de ennyiért szerintem teljesen jó.
országutira,városba,szaladgálósra
Olcsó
Megbízható
Recsegett egy darabig
Nyeklik-nyaklik
Nem egy merev valami, izmos pedálozásnál a tányér beleért a váltóba, ilyen a 200 Ft-tal (igen, kettőszáz Forint) drágább Shimano-val nincs
3000 km táján pár száz km-ig recsegett, aztán magától abbahagyta
Idénykezdéskor inkább lecseréltem, bár szépen forog, nem kotyog kb 4500 km után sem, most öcsémnél várja következő életét, valószínűleg anyum bicajában fog még sokat szolgálni
Nem izmos lábúaknak, nem túl nagy távokra
Idén nyáron a nagy lánctányérom elhalálozása után döntöttem a hajtás azon részének teljes cseréje mellett. A korábbi hagyományos golyóskosaras tengely így ment a kukába, és jött a helyére ez a Neco monoblok, amit az üzletben ajánlottak. ProWheel pedálkarokkal használom, és eddig teljesen meg vagyok elégedve a működésével. Semmi kotyogás, szorulás, hajlás nincs. A porvédelme ránézésre jónak tűnik, és fém csészés, ami szintén jó pont, mert ezen az áron nem hiszem, hogy más anyagból készítve tartós lehetne.
A hagyományos golyóskosaras középrésznél határozottan magasabb konfortérzetet biztosít, és árban nem drágább lényegesen, így mindenképp jobb vételnek tartom. Ami a tartósságát illeti, majd párszáz kilométerrel később visszajelzek.
Város, könnyű terep
Finom futás egy iparisnál??? mihez képest?? kónuszos szintü sose lesz de hozza az iparis átlagot.
Tömitések??? eddig birja ez a Neco középrész...20.000km óta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tengely??? Hajlás nincs és nem is lesz....
Már 3. bringába szolgál nagy megelégedéssel:D
Sajna nem ingyen osztogatják:)
(Az enyém szlovákiában vásárolt, új állapotában teljesen ezüst modell, mind2oldalt levehető fekete fém csészékkel azóta se láttam iet, csak a fekete testü grafit csészés verziót:O)
Tartósteszt több mint 2év, 20.000km megtett táv, ebben mindennapos téli használat, sok poros homokos etap is volt és még mindig nem kotyog a Neco monoblokk..
Hibák/tapasztalatok:
3havonta elkezd kattogni de borzalmas hangosan ez nem a monoblokk hibája bár ha müanyag csészés lenne lehet jobban szigetelne de ez nem problem..megoldás: 3havonta kiveszem, a középcsapiházat és a csészéket fogkefevel és brigéciol komboval tisztára sikálom, a középcsapiházba egy maréknyi román gépzsir és ismét hangtalan min 3 hónapig...
1év után észrevettem hogy a csapágyak elforognak a csészékben...ez nem túl egézsséges, ezért pontozoval pontok százait vertem mindkét csészébe. ez ugytunik bevált, a csapágyak fixen fekszenek mind2 oldalt...
kb15ezres karbantartásnál a belsö távtartó kiesett, már nem fix...bár belül is a tengelyen ahogyláttam van perem ami a csapágy belsö gyürüjét támasztja, dehát a külsö gyürönek is kéne támasztás..sok sok szerencsétlenkedés után sikerült úgy visszatennem hogy pontosan illeszkedjen, és úgytűnik eddig müxik:D
Ééééés most: sajna a csapágy már recseg ropog és ez már nem a középcsapiházból jön...DE: mivel nem kotyog, ergo még müködőképes a monoblokk:D
2napja szétszedtem lepattintottam a porvédögyürüket a román zsirt most hanyagoltam és alapos mosás után bekentem jóadag fehér litiumos zsirral:D
Azóta mindössze csak 150et mentem vele 2nap alatt de semmi hang, semmi kattogás semmi ropogás:O:O
Ha kibirja még ezt a telet is komolyan mondom vitrinbe teszem és megeszem a baseballsapim:D
Minden: Ha kattog az nem a mono hanem csak a középcsapiházat kell tisztitani és jól teletömni zsirral:D
Amig nem lötyög addig használhatod:D és az sok sok sok ezer kilométert jelent:D
Egyszerű,átlagos monoblokknak mondható
Előnye hogy fém csészés igy nem tud beletörni ha elöregszik mint a műanyag.
Én 122mm tengelytávút használtam,4szög tengelyes kivitel.
A tengelyvégén menetes furat kialakitás.
Nem hajlik a tengely sem.(Cro-mo)
Árához képest szépen forgott a Neco monoblokk
Egyszerű szerelni,jól beállítható
Ha víz nem éri akkor az élettartam is elég jó kb 3-4000km-nyi tekerést is elvisel.
Felülete sajnos nem rozsdaálló ezért hamar korodálódik.
Sajnos a sűrű mosás miatt bekerült a víz a belsejébe és az gyakorlatolag kinyírta a csapágyakat,ezért mosni nagyon óvatosan ajánlott.
Víz ellenére sem túl tartósak a csapágyai.
Városi használat illetve túrákra ajánlom
Négyszögtengely
2 db zárt ipari csapágy
310 g
Acél
Alumínium