Olcsó, 2000 +-pár forintért láttam itthoni netes oldalakon, bringaboltba 2500+áfa úgytudom... ennyiért ez nem pénz, dupla ennyibe kerül egy lánc...
3400km-t használtam szal nem tudom hosszú távon mennyire tartós... de ez idõ alatt nem volt vele baj, egyszer amikor lemostam a bringát kádba akkor nyeregbõl kiáláskor valami furcsa mûanyag surlódás szerû hang jött a bringából, ennek a mono blokknak tudtam be, de 20 km alatt elmúlt...
Most szedtem ki a bringából integráltra váltás miatt, nem az a húdefinoman forgó csapágy ujjal forgatva de jó ez így szerintem (talán ha eddig nem kopott "be" akkor ezután se fog még sokideig lötyögõsség vállni), mûanyag tömítése mellé közé alá nemtom hova a homok az bemászik az surlódik benne egy kicsit lehet hallani... mivelhogy szétszedni nem lehet, így marad... csapágyba gondolom nem jut be ilyen könnyen....
Szerintem nem fogja magát megadni jó darabig ha gyilkolod akkorse, ha meg elromlik... 2000 forint nem pénz egy újért... ha meg dagonyázol meg vizezel akkor szerintem inkább ilyeneket végezz ki ne a drágábbakat mert azokse hiszem hogy jobban bírják...
A menet valami fekete festékkel le van nyomatva így kisebbb az esélye hogy berohad a vázba de azé rakjá rá zsírt! Viszont a másik oldalon a mûanyag anya alatt nincs festés, ott nekem rozsdás lett....
Meg még ide vehetjük azokat a dolgokat amiért egy octalink elõny lehet... hogy nem fog rajta kotyogni a hajtókar, meg üreges a tengely belselye így elég merev...
Ha számolunk egy kicsit, octalink hajtókarok kb 8800+áfa, a mono blokk rosszabb esetbe megvan 3000 is, akkor majdnem 14 ezerre jön ki, ennyi pénzért kapunk egy 2008 as Deore hajtómûvet a bike24.com on, ami integrált csapágyas, sokkal merevebb, könnyebben szerelhetõ, kisebb a csapágy ellenállása is, és jobban is néz ki, meg tuti nem fog kacsázni egy picitse a tányér sor mert ott alapból a tengelyre van integráltva, 22 ért pedig már LX is van...
Hajtómûvön ne spóroljunk szerintem. Rakjunk inkább be egy sima deore váltót xt helyett stb...
Igazából elavult ez is... ott az integrált! (Fõleg hogy 2008 ba már a sima Deore is integrált, ez leszámol a 9 es octalink hajtómûvekkel...)
Ha országutiba akarod mert megette a kilóméter a mostanit akkor meg lehet hogy tényleg jobb a minnél drágábbat filozófia...
Aki 160 ezer alatt akar összerakni egy jó bringát.
Legolcsóbban akar egy használható hajtómûvet.
Régi 6-7-8 as meggyilkolt négyszögtengelyes rendszerünket felújjíthatjuk octalinkesre.