Észrevétlenül teszi a dolgát, én ugyan használtan vettem az előéletéről nemsokat tudok de eddig beváltotta a hozzáfűzött reményeket ez a Shimano középrész.
Bki bmit mondd a gyári zsír az félév után eltávozott belőle nekem kellett utántölteni a csapágyban, mostmár az a fele ahol van a hajtőműn a fogaskerekek ott érezhetően már darál a csapágy így az cserés lesz 1-2napon belül. De úgy érzékelni ezt ha nincs benne a hajtómű, megforgatva akad ugrál a Shimano SM-BB51.
61805(6805)-ös csapágy kell bele de lehet ha kicserélem a külső tömítés "állítólag" nem megy majd rá. Ezt írták másik helyen másik emberkék akik elvileg már csinálták ezt.
Majd kiderül!
Kép is lesz ha megcsinálom!
12000ft-ért vettem kompletten hajtóművestől mindenestől kivéve fogaskerekek.
CSAPÁGYCSERE MEGTÖRTÉNT!!!!!!
Képeket is toltam fel róla :D De ittvan az összes kép ha kell:
- http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_9_3kcv9mlibx.jpg itt még egybenvan
- http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_9_7qq1ijp1d2.jpg egyikből kiszedve a csapi
- http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_9_sr2eb91rl9.jpg új és régi csapi
- http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_9_gbm3t6l0pd.jpg mind2ből kiszedve
- http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_9_7dbzpp6l47.jpg zsírfeltöltés
- http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_9_28z6xzuhw8.jpg porvédőzés
- http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_9_9_1b0ewzy8iy.jpg összerakva viszont a fekete kis Talaku műanyag kicsit kifog lógni mert 1mm-el vastagabb ez a csapágy mint ami volt benne.
FIGYELEM!
Fekete műanyag pöcköt nemeltörni mert lötyögni fog a kar a monoblokkházban. Ez a távtartó!!!!
cc, xc, am, light fr(határeset :D)
másra nemigen.