- szépen fut
- egyelőre jól bírja a tömítése is
- négyszögtengelyes rendszerhez képest baromi könnyű
- vázon kívüli csapágyelhelyezés miatt merevebb is annál
nagy "do not disassemble" betűkkel próbálják eltántorítani a mókolókat :D
Hasznaltan vettem, az egyik (furcsa modon a baloldali) csapagy mar morgott. Uj csapagy helyett ennek a mutese mellett dontottem (lásd ábra). Nemi kezugyessegen kivul mas nem kell hozza, legfeljebb egy megfelelo atmeroju vascsobol keszult celszerszam, amivel kinyomjuk a regi csapagyat (bordó). Kineztem a megfelelo meretu csapagyat, es kb 1200-ert megvettem. Ez 1 mm-rel szelesebb annal, mint ami gyarilag benne van.
A műtét:
1. kipattintjuk a csapágyból a porvédő műanyagot (kék). Ez kicsit nehézkes, esetleg meg lehet próbálni forró vízben lágyítani előtte egy kicsit.
2. A belso csapagyperselybe bepattintott porvedonek (kék) van egy pont 1 mm-es valla (zöld), amit negyszogreszelovel eltuntetve a porvedo tokeletesen belepattan majd az uj csapagyba, es raadasul meg a porvedo is a gyari poziciojaban marad a csapagyhazhoz kepest.
3. Egy megfelelő átmérőjű vascsővel kiütjük a régi csapágyat a helyéről.
4. Egy megfelelő átmérőjű vascsővel beütjük az új csapágyat (külső csészét ütjük szigorúan, hogy ne verjük szét a golyókat!) Az új csapágy annyival fog több helyet foglalni, mint az ábrán a pirossal sraffozott rész.
5. bepattintjuk az előzőleg átalakított porvédőt
Igy kivulrol ugyanolyan, mint a gyari. Ezek utan valoszinuleg tobbet nem fogok uj csapagyat venni 5000-ert, hanem mindig az aktualisan tonkremenot cserelem a negyedeert. Bar meg nem probaltam, de ebayrol a fentihez hasonlo aron akar keramia csapagyat is lehet bele szerezni (ennek elmeletileg nagyobb a kopasallosaga, cserebe rosszabbul turi az utesszeru terheleseket). Deore LX hajtomuvel hasznalom kb 1 szezon ota, rendellenes zajokat eddig nem tapasztaltam.
hogy beletedd a vazadba, es atdugd rajta a tengelyt

