Sunrace BBS18 középrész

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.01.)
  • Listaár: 4.990 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

TheUnknownX avatar
106 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- olcsó

- könnyen beszerezhető

- jók a tömítések

- szépen mozognak a csapágyak

- kellően merev (egy négyszögtengelyeshez képest)

- UPDATE (2017.01.19): több mint 3 éve hibátlanul teljesít, egy hangja sincsen, nem hajlik, nem tekereg.

Hátrány

még nem találtam

Tapasztalat

2 éve nyúzok egy 103 mm-est, és eddig kitűnően végzi a dolgát. Nem kattog, nem ad ki hangokat.

Csak ajánlani tudom

UPDATE (2017.01.19): még mindig csak ajánlani tudom.

UPDATE 2 (2017.04.20.): 3 év használat után lecseréltem. Működni jól működött, azonban kivéve a vázból és kézzel forgatva érezhetően csereérett volt. Úgy néz ki olyan 2-3 év használatot bír, átlagos egész évi használat mellett.

Erre ajánlom

Hajtáshoz

Ennyiért vettem
~ 2500
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

molnati avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Ipari csapágyas

- Finom futás, semmi kattogás

- Esőt szerintem jól bírja

- Csapágyak nem kezdtek kotyogni, napi munkába járás alatti használat során sem

Hátrány

- Nem tudok hátrányt mondani

Tapasztalat

Négyszögtengelyhez képes elég merev. Nyeregből kiállva sem éreztem semmi "nyeklést-nyaklást".

Városi napi használatban kapott hideget, meleget, de jól vizsgázott

Erre ajánlom

Outi, városi, SS....

Ennyiért vettem
2800
Csatolt képek
Sunrace BBS18  2014 középrész
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Akos004 avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Csapágyak nagyon finoman futnak fél év használat után is, előtte egy olcsóbb monoblokkom volt, egy élmény volt ezzel tekerni a neco után.

Hátrány

Kicsit drága.

Tapasztalat

Azért vetem sunrace-t mert csak abból találtam 103 miliset, de megérte.

Erősségéről nem sokat tudok mondani fixiben használtam, nem tekeredik.

Erre ajánlom

városba, országútira, boltbajárós biciklibe

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Sunrace BBS18  2014 középrész
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

Ipari csapágyas


tömeg:

260 gramm (68/113 mm)


 
ház anyaga:

Alumínium


 
további információk:

M8-as csavar nem tartozék


Sunrace logó

Sunrace márka bemutatás

A Sunrace márka váltóiról, hajtásrendszereiről, kerékagyairól ismert. A céget 1972-ben alapította Tony Hsu Tajvanon, aki lehetőséget látott a sebességváltók gyártásában, mivel az ország kerékpáralkatrész ipara még éppen csak éledezőben volt, az import készletek pedig szűkösek voltak.

A sikeresnek mutatkozó 10 és 12 sebességes fokozatmentes váltórendszereiket Sunrace márkanéven jegyezték be, és hamarosan kidobták a 15, 18 és 21 sebességes rendszereket is. A ’80-as években a márka kihozza az első pozícionált váltóit. 1994-ben a tajvani kormány és a cég együttműködéseként megszületik egy 6000 dolgozót, és 1000 PHD hallgatót foglalkoztató kutatói központ, mely a legnagyobb az országban.

1995-ben, egy vezető hajtásrendszer gyártó cég csődje után a Sunrace betör az amerikai OEM piacra is. 2000-ben a cég megvásárolja az angol Sturmey Archer-t, valamint megalapul a Sun Race/Santa Cruz csapat, mellyel Kathy Pruitt junior női dh bajnokságot nyer, rögtön az első évben. A következő évben a csapat színeiben Kink Norba megnyeri a NORBA Nemzeti Cross Country Bajnokságot.

2001-től kínai gyárral is rendelkezik a Sunrace. Manapság itt készülnek a belépő szintű alkatrészei, a tajvani üzem kapacitásait pedig a felsőkategóriás alkatrészek, és a Sturmey Archer agyai, agyváltói gyártására fordítják, melyek így kiemelt figyelmet kapnak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sunrace BBS18 termékkel kapcsolatban: