Truvativ Giga Pipe Team DH középrész

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 13.250 Ft - 14.920 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-15 (56 vélemény)
Rendezés

Carmania avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A tengely anyaga jó minőségű, kemény, strapabíró. 

Hátrány

A rögzítő anya meglehetősen "gatya" anyagból készült. A kulcs nyoma meghúzás után jól látható.

Tapasztalat

Beszerelés után minimális, századmilliméternyi kottyanást érezhető volt. Gondoltam valamit rosszul raktam össze, ezért szétszedtem, hogy leellenőrizzem, mit rontottam el. Mivel nem jöttem rá összeraktam megint. A minimális lógás a 4db. ipari csapágyas kivitelezés ellenére is érezhető maradt. Zavart a dolog de ennek ellenére elkezdtem használni. Használat közben egyáltalán nem lehet érezni a kottyanást, szépen forog, nem akad, előre és hátratekerve nem ad azóta sem hangot. A minimális lógás azóta is megvan, az eltelt kb. 1000 km alatt nem változott. 100%-ot  a fentiek miatt nem adnék rá, de elégedett vagyok vele.

Erre ajánlom

Mtb bringában használom mindenfajta terepen, oda mindenképpen megfelelő.

Ennyiért vettem
13500
Szerinted hasznos?

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Eléggé finoman fut, jó a gyári kenése, nem lötyög és a csapágyazás is jó.

Hátrány

Eddig még nem találtam ugyanis több mint egy évi tekerés után sem kezdett még recsegni vagy lötyögni.

Tapasztalat

Az árát megéri főleg, hogy ennyire tartós. De SL szériásat soha ne vegyél, mert 1 év tekerés után lötyög és recseg.

Erre ajánlom

Nagyon széles felhasználási területen lehet alkalmazni. Tartós, strapabíró, könnyen beszerezhető.

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

atesz994 avatar
48 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

pöpec

 

finoman fut

 

ipari csapágyas

 

a tengely nagyon erős nem hajlik 

 

nem kotyog

 

a csapágy nem szorul, nem is nagyon könnyen forog hanem pont jó 

 

tömítés jó, nem engedi be a sok szutykot

Hátrány

én nem tapasztaltam semmiféle hátrányt, tette a dolgát

 

Erre ajánlom

dirt street fr dh

Ennyiért vettem
karokkal,csavarokkal 10e
Csatolt képek
Truvativ Giga Pipe Team DH középrész
Szerinted hasznos?

- Mikey - avatar
138 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Finoman fut.
  • Szép, persze a vázban úgysem látja senki.
  • Erős a tengely, bár az integráltakkal nem ér fel.
  • Jó minőségű csapágyak.
  • A távtartó gumigyűrűknek (vagy hogyan nevezik) köszönhetően variálható, lehet használni láncterelővel, vagy anélkül, továbbá jó 68 és 73 mm-es középcsapágy-házhoz is (nem mindegyik, vagy olyan példány, ami csak 73-ashoz jó, erre figyelj oda vásárláskor!)
Hátrány

Szerintem drága a Truvativ Giga Pipe Team DH. Bár használtan olcsón be lehet szerezni, különösen, ha vázzal együtt veszed.

Erre ajánlom

DéHá, Dirt, erősebb igénybevételre. Bár én csak túrázgatok vele (épp ez volt kéznél az építésnél).

Ennyiért vettem
Bringában volt.
Csatolt képek
Truvativ Giga Pipe Team DH  2008 középrész
Truvativ Giga Pipe Team DH  2008 középrész
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scotty19 avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Merev, nagyon szépen akadásmentesen forog a Truvativ Giga Pipe Team DH.

Eddig ennél jobb monoblockal nem találkoztam ami ennyire szépen forgott volna.

Hátrány

A minőségnek megvan az ára ahogy ennél a terméknél is megvan.

Esetleg még anni hogy a felfogatással mai napig nem vagyok kibékülve :)

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Truvativ Giga Pipe Team DH középrész
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szabess avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-szép finoman fut

-sár, por nemszámit neki:)

-elég merev tengelye van

-nálam még nem kotyogott a Truvativ Giga Pipe Team DH

-elég jó csapágyak vannak benne

én elég olcson jutottam hozzá  ujonnan szoval nagyon megérte:)

Hátrány

NINCS! sztem nem is lesz:)

Erre ajánlom

Mindenkinek, mindenre ebben nem fogtok csalódni:)

Ennyiért vettem
3500
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Josii93 avatar
53 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nekem nagyon szépen fut, nincs vele probléma.
Semmi nem akadály neki, mindent bír!

elég erős lehet benne a tengely,(mivel DH mono) én DH-ra használom,
kb 6 hónapja és csak tisztításra kell szétszedni, zsírozni.

Hátrány

3 havonta picit recseg, de kikell venni, és megzsírozni.

Tapasztalat

Csak ajánlani tudom, nagyon jó mono!

Erre ajánlom

Dirt/DH/FR

Ennyiért vettem
8000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- nagyon finom a járása

- jó a csapágyazása

- a tengely is elég erős

- nagyon jó minőségű ez a középcsapágy

- ár / érték aránya is jó....

- nem nehéz bele rakni eggyáltalán

Hátrány

- nincs neki hátránya...

Erre ajánlom

dh / freeride

Csatolt képek
Truvativ Giga Pipe Team DH középrész
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

babe91 avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

elején még teljesen jóvolt nem kellet hozzányulni meg semmise de 1 szer szét kelet szedni és bezsírozni azóta semmi baja.

Hátrány

Egy idő mulva nekem is elkezdett kattogni.Könnye nlenyalódik.

Erre ajánlom

drit/dh /street

Csatolt képek
Truvativ Giga Pipe Team DH  2009 középrész
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Sajnos nem sok.

Egy ideig működik, de hamar be adja az unalmast.

 

Nagyon erős lábaid lesznek tőle...

Hátrány

Nálam, a csapágyazás ment tönkre kb 3 hónap alatt, szorul de veszettül - most is így használom, azóta nagyon izmos lett a lábam :)

Tapasztalat

Sima cc-re használom, azért tettem bele a "DH"-s változatot, hogy bizos ami biztos alapon sokáig kitartson...

3 hónap alatt tönkrement, egy xc gépben. Csoda, hogy Bender222-nek ilyen sokáig tartott :)

Rossz dolog ez, mert egyébként szeretem és megbíztam ebben a márkában, éppen ezért is választottam...

 

2010-03-25 21:50 Vélemény kiegészítése (sipi7710 kérdéseire):
Eredetileg egy négyszöges (szintén truvativ) hajtás volt a gépen (a mai napig tökéletesen működik, semmi gond nincs vele), s mivel jó áron hozzájutottam egy ISIS Firex-hez, cserélnem kellett a középrészt. Nem is nagyon gondolkodtam sokat milyen márka legyen (mint fentebb említetem megbíztam a truvativ termékek minőségében, ez jobbára ma is így van), csak azon hogy DH vagy SL. A gyártó ajánlása szerint a DH arra való amit maga a név is kódol (DH, Freeride, dirt), míg az SL CC, AM felhasználásra. Egyébként a két monoblokk között a különbség 1 ipari csapágy - az SL 3 (hajtás oldalon 2) míg a DH 4 ipari csapággyal készül, a tengely anyaga és minden más ugyan az. Ennek fényében - biztos ami biztos alapon - döntöttem a DH mellett. Persze a kevés néha több, itt is ez lehetet, mivel a sok (szám szerint 4) ipari csapágyazás egyike (de az sem kizárt, hogy több) felmondta a szolgálatot. A felhasználást illetően, mint annak előtte, most is kizárólag cc-re korlátozódott.
A gépet elvittem egy jó nevű bringaszervizbe (ami kissé felhígult, így már nem favorizálom) és ott megrendeltem a középrészt és otthagytam a gépet, hogy cseréljék ki. Minek után ez megtörtént, rá 3 hónappal visszavittem, mert éreztem, hogy nehezebb tekerni a gépet. Rá is ült a gyerek, ment vele egy kört és azt mondta, hogy ez ilyen (nos akkor, ott hígult egy nagyot az a szerviz), próbálgassam még, mert lehet hogy megszűnik ez a szorulás. Nyilván nem szűnhet meg (bejáratódjon), ha az elején ennél szebben forgott (azaz bejáratott volt). Mivel a blokkom nem volt meg és semmilyen hajlandóság nem mutatkozott a cserére, úgy gondoltam majd megoldom - azóta nem viszek szervizbe bringát, megvettem a célszerszámokat és magam szerelem. Egyébként egy év garancia jár rá (mint ahogyan minden termékre jár a minimális éves gari),
Hébe-hóba használgattam,  de nem volt az igazi, pár hónapig pihent is. A kiszedés; második felvonás! Zsírmentesen elképesztően túlhúzva - a hajtókart tartó csavar fej profilja is kissé deformálódva - álltam neki leszedni. 2 hónap , 5 fúrószár, 2 vágókorong (kisméretű dremel) 1 fűrészlap és már kint is volt. A hajtókar csavart kellett lefúrnom, hogy hozzáférjek a középrészhe. Azért kellet lefúrni, mert a csavarfej profilja teljesen tönkrement, az inbusz kifordult belőle folyton, így azt teljesen elnyírta . A középrész még ma is megvan és még mindig nehezen forog, nyilvánvaló, hogy a csapágyazás ment benne tönkre - persze az is lehet, hogy a sok tekeréssel tettem tönkre, hiszen egy DH-s pedálfordulatszáma, egy CC-shez képest x időre levetítve tized annyi (és ezzel most nem relációs jelet kívántam felállítani a két szakág közé) tehát ami cécézve 3 hónap tekerés az 2,5 év déházva. No de, hogy komolyra fordítsam; nyilvánvaló, hogy valami gyártási hiba lehetett a gond, mivel extra igénybevételnek nem volt kitéve - hacsak valóban nem annak számít a fél év alatt beletett ezervalahányszáz km.
Kérdés volt még a szervízelés. Az ipari csapágyas középrészeket nem lehet szervizezni, kenni sem. Irreverzibilis - csak roncsolással oldható - kötés, így a csapágyazáshoz nem férsz hozzá. (((Csak hát ez is mint innováció lett eladva, holott csak sima tömegtermelés a fogyasztói társadalom kiszolgálásához és fenntartásához..)))
Amennyire lehetett azért tisztán tartottam; nagy sárba soha nem mentem. A tömítések nem tudom mennyire hatékonyak - lehet hétvégén szétvágom és akkor okosabb leszek (s megtudom azt is hogy mitől is szorult)
Készítettem képet - még látható a tengelybe szorult csavar ( illetve már csak a csonk) amit le kellett fúrni (egyébként nagyon jól edzett acél, alig viszi a fúró; a csavar 5 répára vizsgázott)
Egyébként azóta egy Crank Brother van használatban, ami pofátlan drága cucc, de kb annyiba sikerült vennem mint ezt. Annyit mondok, lényegesen jobb.

Erre ajánlom

Szerintem ne vegyetek ilyet. Én azért vásároltam ezt mert nem bíztam az ennél olcsóbb vagy kevésbé hangzatos márkákban.

Most egy B+ extreme vagy race lesz amit kipróbálok 

Ennyiért vettem
kb.9000
Csatolt képek
Truvativ Giga Pipe Team DH  2008 középrész
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gTWELVE avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- baromi erős

- finoman fut

- nem kotyog nem lötyög.

Hátrány

- még nem találtam

Tapasztalat

Sokan írták, hogy pár hónap után szorul/kotyog meg, hogy egy kalap szart se ér.

Szerencsére  én pont ellenpéldával szolgálok, nekem 5 év használat után is fullos.  Csak streetre használom.  Én mondjuk karbantartom a bringámat. csavarokat ellenörzöm, meghúzom. 

Erre ajánlom

dirt/street kiváló! más témába nem tudok nyilatkozni.

Ennyiért vettem
8900
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sipi7710 avatar
35 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon is finoman fut!!!!

A tömítés lehetne jobb de nem rossz max kitakarítod :)

Az én 75 kg-at szerintem meg se érzi :) erős tengely!

Nem kotyog!

4 iparis csapágy nagyon is jók!

Hátrány

Eddig nem tapasztaltam!

Talán később az hogy ki kell takarítani!

Meg talán mondhatjuk az ára nem olcsó!

Tapasztalat

Hát csak egy négyszöges monoblokkhoz tudom hasonlítani mert olyan volt ez előtt és hát ahhoz képes ez csodálatosan forog!
Az elején nagyon hezitáltam, hogy milyet vegyek mert olvastam itt a véleményeket és volt sok nem túl pozitív vélemény, de végül megvettem és nem bántam meg! Kíváncsi lennék pár ember mire és hogy használja, mert szerintem nagyon strapabíró kis monoblokk!

Erre ajánlom

XC-re, DH-ra biztos jó ha arra tervezték :) meg Dirt Street!

Ennyiért vettem
11540
Csatolt képek
Truvativ Giga Pipe Team DH középrész
Truvativ Giga Pipe Team DH középrész
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

beri avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-finoman mozog újonan

-tömitése viszonylag jó

-4 iparis

-erős tengely nekem nem volt azzal bajom 

Hátrány

-2 hónap után elkezdett kotyogni egyre jobban

-recseg,ropog

-ahol a monoblokkbehajtót rá teszed és behajtod ott a kis recéket gyorsan elnyaltam  és a hajtókar felfogató csavarokat is

Tapasztalat
Számomra egy hatalmas csalódás volt...
Erre ajánlom
Amire akarod
Ennyiért vettem
Bicóba volt
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Höry avatar
17 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon finoman fut,a sarat nagyon jól bírja.Nagyon erős tengely.Nem kotyog pedig elég keményen van használva.nagyon jó a csapágyazása.

Hátrány
nincs neki
Erre ajánlom
DH,DIRT,Street.....
Ennyiért vettem
10000
Szerinted hasznos?

roni17 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
- Truativ :D
- szépen fut
- erős tengely, jó csapágyazás
Hátrány
Semmi hátrányt nem találtam eddig (Y)
Tapasztalat
Nyugodtan vegyétek, megbízható mono!:D
Nekem egy éve van meg lassan és hibátlan a működése.
Erre ajánlom
Dirt/street/XC/DH
Ennyiért vettem
8010
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (56 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

ISIS


 
csapágyazás:

4 db zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

  • 68/73x113/118/128
  • 73Ex128
  • 83x128
  • 100x148

A 68/73-as típus adapterrel állítható.


tömeg:

319


 
tengely:

Extra merev GigaPipe Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

CNC megmunkált alumínium


 
további információk:

Rögzítő csavar: M12


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Giga Pipe Team DH termékkel kapcsolatban: