Truvativ Giga Pipe Team DH középrész

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 13.250 Ft - 14.920 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



16-30 (56 vélemény)
Rendezés

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Meseszépen fut, sarat jól bírja, a tengely az hihetetlen milyen erős, vmint a csapágyazás is kiválló. :)

Ui.: Truvativ (L)

Hátrány

- Évente kell takarítani? xD

- Semmi baja tényleg. :)

Tapasztalat

A nevéből ítélve gondoltam hogy csak is jó lehet eddig a PolarX-embe volt most vettem mást mert majd lassan elkezdem a Magellan Vega Dh-mat összerakni és ez kő bele. :P

Amúgy évente kiveszed és megtakarítod azt szevassz, ha elkezd recsegni akkor viszont tt az ideje takarítani belőle a redvát. :P

Erre ajánlom

- Dirt

- 4X

- DownHill

- FreeRide

Ennyiért vettem
5.000Ft
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gubi0925 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
HÚÚÚ kurvajó nagyon masszív, tökéletesen meg van csinálva de még a rázós terepet is kurvajól birja én merev vázzal tolom és ott a testsúly egy részét az fogja fel!!! strapálva van de semmi baja!! Tökéletes minden időben kimegyek és mindent :vizet sarat havat latyakot mindent kibír mindenkine ajánlom!!!!
Hátrány
SEMMI MINDEN NAGYON GUT
Erre ajánlom
legfőképp DOWNHILL de freeride-ra is jólessz! mondjuk arra ott a GIGA PIPE SL olcsobb és tök fasza oda!!!
Ennyiért vettem
11000
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bender222 avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Őszinte leszek és amit leírok az saját tapasztalat illetve a haverjaim tapasztalatai . azegész monoblockból ami szerintem jó aza tengely és a rögzítők kb ennyi.
Hátrány
Nem tudom miért Team DH a neve köze nincs a DH hoz , se a Freeride hoz semmihez , ez egy nagy nulla, 2-3 hónap alatt olyan szinten széthullt hogy annyira kotyogott hogy a hajtókar beleért a vázba amikor tekertem .. nem tudom ki mire használta és hogyan de nekem és rajtam kívül még 6 közeli jó barátomnak olyan szinten szétmentek pár hét/hónap alatt hogy kuka volt az egész .
Tapasztalat
miután használhatatlanná vált , vettem egy Bikepositive 4 csapágyas DH monoblockot, fényévekkel jobb nála !!!
Erre ajánlom
akiknek gyárilag az álmuk bringájában van és nem tudnak mit tenni ellene :D
Ennyiért vettem
bringához volt
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

simson avatar
71 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny

nagyon finoman fut minőségi csapágyai vannak, tengely is rohadt erős  

végülis ez egy dh középrész  szóval jó ideig bírja

 

Hátrány

nincs

szerintem középsúlyú monoblokk van nála könyebb ez tény 

Tapasztalat

de feltétlenül olvassátok el  mammuth  véleményét egy kettővel lejjebb 

látszik hogy ért hozzá nem csak rávágja hogy ez egy szar  sokszor nem az alkatrész a hibás

Erre ajánlom
dh dirt 
Szerinted hasznos?

Grand Master B avatar
19 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny

hát forog meg szép az aranyszínű távtartó,kár hogy belül van és nem látod.mindegy.

Hátrány
port sarat vizet nembírja, van benne 4csapágy,de kb 1,5mm-esek benne a csapágygolyók...
Tapasztalat
mikor parkban egy nyamvadt tailtap-nél megszorult és recsegett akkor rájöttem hogy mégse olyan jó ez..
Erre ajánlom
tiszta körülmények mellett Am/cc/enduro durvulást nem fogja díjjazni..
Ennyiért vettem
nemtétel
Csatolt képek
Truvativ Giga Pipe Team DH  2006 középrész
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mammuth avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Azta mennyi hülyeség van itt összehordva! :D

Pattog? Szar? Ne vicceljünk már! :) Gyönyörűen finoman fut, nagyon masszív 4 ipari csapágyas! Egy integrált hajtó merevségét hozza majdhogynem, de ugye nem rendelkezik azokkal a hátrányokkal amivel az integrált. (ugye ott a külső csapágyazás miatt jobban kell ügyelni a sárral és a vizzel... a blokkos rendszer többet bír strapabírobb viszont nehezebb és általában kevésbé merev bár ez a blokk összehasonlítva a shimano octalinkes integráltjaihoz képest nem tűnik kevésbé merevnek!)

Én pluszba még a nyeregcső befogót a vázba kitömtem, hogy ne kapja a dzsuvát felülről (ugyanis sokan elfelejtik, hogy innen jön a probléma és ezért kezd el recsegni... tán időnként kikéne takarítani és normális nyeregcső bilincset használni ami megakadályozza, hogy a víz és a por bejusson)

Illetve bekell kenni beszerelés előtt!!!!!!! (ezt nagyon sok felkiáltójellel) De ezt a sok okosnak mondom... benne van a használati útmutatóba!

Semmi kotyogást nem tapasztaltam. Oda fogja a race face hajtót ahogy azt kell! A kidolgozása és a csapágyak minősége meg a toppon van ebben az árszegmensben mindenképpen!

Hátrány
Hátrány? Hát milyen szempontból? A súlya nem lehet hátrány, mert DH blokk! Ezen kívűl mást nem tudok mondani. Valakinek talán a 9 ezres ára elriasztó lehet, de megéri a pénzét!
Tapasztalat

Nem tudom az itt lentebb olvasható 'rossz' kommentelők közül ezelőtt ki mit használt. Nem egy best of blokk, de ebben az árkategóriában nincs jobb ISIS Drivehoz. (a használt és akciós palettát nem veszem be a számításba)

Ez egy teljesen jó blokk. Abszolult nem kell tőle félni. Nem fog cserben hagyni nagyon sokáig, ha egyrészről betartod a használati utasításban leírt dolgokat másrészt karbantartod illetve ha arra használod amire tervezték. Terep, DH, Freeride. Ennyi!

Akiknek ez nem felel meg csak ennek a duplájáért vagy többért fog ennél jobb blokkot kapni.

Erre ajánlom
Mire ajánlanám? :) Truvativ Giga pipe DH Team. Szóval adódik a nevéből is. Én mondjuk univerzálisan DH helyett inkább XC-re, terepre használom és direkt méreteztem túl, mert a súlyom (cca. 90 kiló) azért hosszútávon terheli rendesen a hajtást.
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

azabenji avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Háth erős, nem kotyog, pedig már 3 éve nyúzom, ennyit lazán megér, nem megy bele semmi, ahhoz képest hogy nem kotyog egyáltalán nem szorul, jól birja a trial-t meg a dh-t semmi gondom vele
Hátrány
nincs hozzá szerszámom, és nem tom kiszedni:D
Tapasztalat
Ha van pénzed rá ilyent vegyél ennél jobb ennyiért nincs, a többinek csak a nevét fizeted meg itt meg a tudást is
Erre ajánlom
amire akarja 4 évente megéri kicserélni:DD
Ennyiért vettem
3000
Szerinted hasznos?

Kiss Tamás avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
újkorában jól forog:D
Hátrány
szar a tömítése hamar tele megy sárral/porral a csapágya is kb. fél évig birta utánna egyre jobban kotyogott
Erre ajánlom
hát akinek van pénze cserélgetni amikor szétmegy annak jó:D
Ennyiért vettem
8000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Raven avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Finoman fut, jó a tömítés, a tengey bika, nem kotyog, a csapágy kiváló
Hátrány
kicsit nehéz (monnyuk milyen legyen egy dh cucc :D)
Tapasztalat
Naggyonjó darab!! Az igaz, hogy ha Dávid ezzel parittyázta volna fejbe Góliátot akkor a feje is leszakadt volna, olyan súlya van, de ez csakis azért van, mer sok benne az anyag, nameg a csapágy :D:D Mindenképp megéri!!!
Erre ajánlom

MINDENRE!!! DH/FR/DIRT/STREET télleg bármi. Én és egy jópár ismerősöm is pl trialra is használta.

Ennyiért vettem
9900
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Finoman fut, nagyon erős és merev 4 nagy csapágy van benne nekem kiválóan működik már 4 éve és hülyeség hogy recseg pedig én több mint 90 kiló vagyok.
Hátrány
Sztem nincs.
Erre ajánlom
DH, FR, CC mindenes csak a súlymániásoknak nem ajánlott.
Ennyiért vettem
8500
Szerinted hasznos?

BARA avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
hogy kiderült hogy nekem nem is ilyen van,azért tűnt olyan jónak...
Hátrány
hát haveroméval nagyos sokat mentem,és az recseg,ha kitisztítja,akkor 3 nap múlva újra recseg...de úgy hogy érzed ahogy pattog a lábad a pedálon sima tekerés közben...
Tapasztalat
kaki
Ennyiért vettem
nemenyém
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aki ért is hozzá avatar
aki ért is hozzá
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
az elején kicsit szorult amíg be nem kopott
Hátrány
semmi hátránya félévente kitakarítottam
Tapasztalat
a csapágyazás nem azért lazul ki mert szar, hanem mert meg kéne húzni . A truvativnak egy hibás szériás hajtókarjárol tudok az a hussefelt ami mozog akármilyen tengelyen abból a fajtábol 1 kivétel van ami nem mozog amire rá van írva hogy powered by sram. Tehát az sem mindegy a hajtókar milyen fajta. Nem tudom véletlen e hogy nekem 3ipari csapágy van benne, de nekem fel sem lazult és tökéletesen működik a mai napig. A társaságomban is többen használnak ilyent és nyugodt szívvel ajánlom mert mindenki elégedett vele
Erre ajánlom
mindenre jó
Ennyiért vettem
6500
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BARA avatar
BARA
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem szorul,jól forog,nekem van rajt védŐ.Nem megy bele semmi.A tengely az bivaly.Nem kotyog.
Hátrány
Nekem eddig semmi
Tapasztalat
A sártűrésrő nemtok sokaj,me streetelek.Ha széjjelmegy jön a raceface evolve...
Erre ajánlom
Sokmindent kibír,mert jófajta
Ennyiért vettem
Kecajba volt
Szerinted hasznos?

kolbi avatar
kolbi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
merevség 4 db ipari csapágy!!!
Hátrány
az hogy belemegy a por piszok és ezért darálódik benne a kőszemcsék de ez kit érdekel kibaszott erős nekem semmi baja és már vagy 3 éves a cucc!!! akkor én szerencsés vagyok h nekem semmi baja a cuccosnak
Tapasztalat
szerintem kurva jó nem tudom miért írnak ennyire sokan erről azt h szar nekem nagyon bevált de mindenkinek más a véleménye 10e ért lehet h nem éri meg de én nem adtam érte pénzt a hajtókarral vettem használtam a tengeje kurva erős nem hajlik nekem volt egy időszak amikor kotyogott tettem alátétet alá és elmúlt a kotyogás ennyi volt vele a gond!!!
Erre ajánlom
hobbi freerideseknek dirt street de inkább össztelósokba
Ennyiért vettem
a hajtókarral vettem 18e
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Joc avatar
Joc
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Iszonyat jó triálra az eggyik legjobb 113.méretbe igaz kicsit nehéz dehát van benne anyag az űtésehet akasztásokat rock-ricgrol nagyon bírja Ajánlom szinte bárkinek.
Hátrány
Kicsit érthetetlen felirata miatt van hogy rosz helyre rakják az alátétet.
Tapasztalat
Erre ajánlom
Triál,Steet-re használtam megálta a hejét.
Ennyiért vettem
8.000
Szerinted hasznos?

16-30 (56 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

ISIS


 
csapágyazás:

4 db zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

  • 68/73x113/118/128
  • 73Ex128
  • 83x128
  • 100x148

A 68/73-as típus adapterrel állítható.


tömeg:

319


 
tengely:

Extra merev GigaPipe Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

CNC megmunkált alumínium


 
további információk:

Rögzítő csavar: M12


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Giga Pipe Team DH termékkel kapcsolatban: