Truvativ Giga Pipe Team DH középrész

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 13.250 Ft - 14.920 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK




Mammuth avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Azta mennyi hülyeség van itt összehordva! :D

Pattog? Szar? Ne vicceljünk már! :) Gyönyörűen finoman fut, nagyon masszív 4 ipari csapágyas! Egy integrált hajtó merevségét hozza majdhogynem, de ugye nem rendelkezik azokkal a hátrányokkal amivel az integrált. (ugye ott a külső csapágyazás miatt jobban kell ügyelni a sárral és a vizzel... a blokkos rendszer többet bír strapabírobb viszont nehezebb és általában kevésbé merev bár ez a blokk összehasonlítva a shimano octalinkes integráltjaihoz képest nem tűnik kevésbé merevnek!)

Én pluszba még a nyeregcső befogót a vázba kitömtem, hogy ne kapja a dzsuvát felülről (ugyanis sokan elfelejtik, hogy innen jön a probléma és ezért kezd el recsegni... tán időnként kikéne takarítani és normális nyeregcső bilincset használni ami megakadályozza, hogy a víz és a por bejusson)

Illetve bekell kenni beszerelés előtt!!!!!!! (ezt nagyon sok felkiáltójellel) De ezt a sok okosnak mondom... benne van a használati útmutatóba!

Semmi kotyogást nem tapasztaltam. Oda fogja a race face hajtót ahogy azt kell! A kidolgozása és a csapágyak minősége meg a toppon van ebben az árszegmensben mindenképpen!

Hátrány
Hátrány? Hát milyen szempontból? A súlya nem lehet hátrány, mert DH blokk! Ezen kívűl mást nem tudok mondani. Valakinek talán a 9 ezres ára elriasztó lehet, de megéri a pénzét!
Tapasztalat

Nem tudom az itt lentebb olvasható 'rossz' kommentelők közül ezelőtt ki mit használt. Nem egy best of blokk, de ebben az árkategóriában nincs jobb ISIS Drivehoz. (a használt és akciós palettát nem veszem be a számításba)

Ez egy teljesen jó blokk. Abszolult nem kell tőle félni. Nem fog cserben hagyni nagyon sokáig, ha egyrészről betartod a használati utasításban leírt dolgokat másrészt karbantartod illetve ha arra használod amire tervezték. Terep, DH, Freeride. Ennyi!

Akiknek ez nem felel meg csak ennek a duplájáért vagy többért fog ennél jobb blokkot kapni.

Erre ajánlom
Mire ajánlanám? :) Truvativ Giga pipe DH Team. Szóval adódik a nevéből is. Én mondjuk univerzálisan DH helyett inkább XC-re, terepre használom és direkt méreteztem túl, mert a súlyom (cca. 90 kiló) azért hosszútávon terheli rendesen a hajtást.
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
tengelytípus:

ISIS


 
csapágyazás:

4 db zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

  • 68/73x113/118/128
  • 73Ex128
  • 83x128
  • 100x148

A 68/73-as típus adapterrel állítható.


tömeg:

319


 
tengely:

Extra merev GigaPipe Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

CNC megmunkált alumínium


 
további információk:

Rögzítő csavar: M12


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Giga Pipe Team DH termékkel kapcsolatban: