Truvativ Howitzer XR középrész

71 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 11.050 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



61-71 (71 vélemény)
Rendezés

Marci avatar
Marci
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Fúú de brutálul néz ki:D Viszonylag olcsó, nagyon finoman fut, a tengely erős, Truvativ =)
Hátrány
Nem fekete, külön kulcs kell hozzá, de egyébként nincsen
Tapasztalat
Szerintem állat kis csapágy most vettem 2 hete és nyúzom mint állat, és semmi baja nincs! És szerintem a Teamet érdemesebb venni! Elrettentem mikor megláttam a dobozát :)
Erre ajánlom
dirt, street, tán dh, TEAM-et vegyétek meg!
Ennyiért vettem
9999
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Facs avatar
Facs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
szép (relatív)
Hátrány
Elferdült a tengely két hét után. Dörtön. Nem ám DH-ztam vele mint ahogy a gyártó ajánlja.
Tapasztalat
A truva eddigi legnagyobb mellényúlása az XR változat a ruktion hajtóművel együtt.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Moxi avatar
Moxi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Eddig kiváló semmi baja. Merev mint a barom.
Hátrány
Semmi ....
Tapasztalat
Na én akkor utána mivel nem volt cash, kicseréltettem a monoblokkot. Most 1 Team van benne kiváló. Az XR annyira szétdőlt, hogy aztmondták ilyennel nem találkoztak...:D Az a titok nyitja, hogy amikor megveszed a howitzert, és akarsz láncfeszítőt, amit alá akarsz berakni. Ne tedd be monoblokkot addig míg nincs láncfeszítő. Azért mert így beállítódnak a csapágyak, és után ha teszel alá v.mit akkor kijebb jönnek és akkor már kezdődik az én történetem.. Lásd: lent. Sok szerencsét hozzá...
Erre ajánlom
DH, FR, amire akarod a te dolgod a súly
Szerinted hasznos?

Profikeros avatar
Profikeros
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól birja, merev nem mozog
Hátrány
nincs
Tapasztalat
Jobb mint a hasonló árú Race Face-eknél
Erre ajánlom
DH Freeride
Szerinted hasznos?

EmpEroR avatar
EmpEroR
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem nincsen vele semmi gond, merev mint az állat pedig kap tisztességesen.
Hátrány
Nemtudom én megszívtam mint az állat pont emiatt hogy külső csapágyas ugyanis jó volt a láncvonal egészen adig míg a láncvezető fel nem került rá mosseg szívok ---> 9-8 as fokozatba a lánc egyenes 7 esbe már kezd ferdülni 6-5 ös még türhető de nem eröltetem annál feljebb meg nem merek váltani mert ezer% hogy elszakadna láncom tehát most megy a herce hurca ugyanis ki kell cserélnem kissebbre a monoblokkot emiatt me ez nem állapot, ugyanis nem célom szétkurni a bringát meg szétkpotatni a fogaskoszorút meg a hajtókart de nem mehetek mindíg 8 asba meg 9 esbe me marha fárasztó, amúgy én semmit nem tapasztaltam pedig tényleg adog neki rendesen és minden oké vele.
Tapasztalat
Szerintem simán jó dh-ra meg fr-re legalábbis én arra használom több mint 3 hónapja és naponta megyek zúzni sárban, fagyban, hóban, napsütésben mindenhogy igaz utána a bringa kap alapos karbantartást és szervízt (tehát elfelejtve az újgazdag fasz mentalitás hogy hazaérek oszt bekúrom a sarokba a kerót majd a jóisten egybetartja meg vigyáz rá hameg nem akkor a fater vesz úgyis másikat) és semmi olyat nem tapasztaltam amit elöttem írtak szóval sztem vegyétek mert jó csak vigyázzatok vele mert ha késöbb teszed föl a láncvezetőt ahogy én akkor kegyetlen módon megszívod!!!!Egyszer sem lazult le nekem semmi sehol szóval király!VEGYÉTEK!
Erre ajánlom
DH, FR arra van nem? :D :D :D
Szerinted hasznos?

kiscitrom avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
ipari csapágyas,szerintem erős,
Hátrány
a tengely mint ha hajlana,kicsit még forrnia kellene,egy elkapkodott cuccos
Tapasztalat
Na szóval:a tengej szerintem gagyi,nekem mint ha hajlana,nem valami merev.A hajtokarom(szintén howitzer)folyamatosan lazúl,ráadásúl ha kitekerem a csavart leszedéskor,simán kézzel lehúzom a bordástengelyről.Szerintem nem lenne szabad.Valami gáz van vele.Ha meg csumára ráhúzom,akkor meg szorúl.
Erre ajánlom
hát kinek mit bír
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Author Pilot avatar
Author Pilot
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Jól néz ki!
Hátrány
Az hogy kb 2 hét alatt tönkremegy! Alig csináltam vele valamit mióta megvan,a csapágyak mégis szarrá mentek.
Tapasztalat
Külső csapágyas monoblockot ne vegyetek!!!!!
Erre ajánlom
Senkinek Semmire!!!
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Moxi avatar
Moxi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Eleinte jó volt, meg kiszélesítette a monoblokkházam.... Jól nézett ki de aztán...
Hátrány
kb. 2 hónap után eltört a jobb felében a csapágy és a golyók...
Tapasztalat
Hát nekem 2 hónap után hazafele menet elkezdett rettenet módon szorulni, aztán ahogy megyek érzem a pattogást recsegést ropogást stb... Hazaérve tapasztalom, hogy a jobb oldalában széttört a csapágy, és a golyók is. Irány Veszprém vettem pótgolyókat aztmondták ők is ezzel javítanak... Hát beletettem aztán rárakom a hajtókart kimegyek kipróbálom, nézem mozog a jobb oldala méghozzákb fél centit fel-le. Azóta is így van utánna még préseltem be golyókat (mert kiderült keveset tettem bele) már csak 8-9mm-t mozog, de hangja nincs. Ja meg nekem a gyári BoxGuide II felszerelése után (akkor még jó csapággyal) elkzdett szorulni, de nagyon, és ezt azért mert a szimering amihez nekiszorul a hajtókar, nem volt kedve forogni, és így lekoptatott kb. 2 mm-t a hajtókaromból :S, ezután zsírzás meg satöbbi.. És még a hajtókarom is lötyög rajta, de ez az én hibám, nem húztam meg rendsen:( Hussefelt DH 2006. Tehát azthiszem csere... Gyűjtés aztán Diabolus...
Erre ajánlom
Hát... nem tudom szerintem rettenet óvatosan minden...
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vita avatar
Vita
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól néz ki de többet nem tudok!
Hátrány
nagy adag szar 1 hónap alatt széttört benne minden belső rész (csapágyak , Leszorítógyűrű stb...!)
Tapasztalat
már fent leírtam!
Erre ajánlom
erős dh-ra semmiképp esetleg egy kis cc de arra meg nehéz esetleg lightos dirt!
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mewryck avatar
Mewryck
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagy csapágyak,masszív darab
Hátrány
Külön kulcs kell hozzá,hogy ki tud szedni a vázból..
Tapasztalat
Télleg naon faja monoblokk,csak külön kulcs kell hozzá,de teljesítményileg eddig nagyon jól szolgált,remélem bírni fogja és nem hal meg alattam egyszercsak...Ja és nemdrága!
Erre ajánlom
amire a gyártó is :D
Szerinted hasznos?

Freerideboy avatar
Freerideboy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon durván néz ki,brutálnagy csapágyak vannak benne
Hátrány
ilyet nem tapasztaltam
Tapasztalat
vegyél ilyet megéri
Erre ajánlom
mindenkinek/mindenre
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

61-71 (71 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

ISIS


 
csapágyazás:

2-szeresen tömített, nagyméretű zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 51mm Rögzítő anya: M15
  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 51mm Rögzítő anya: M12
  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 56mm Rögzítő anya: M12

tömeg:

365g


 
tengely:

Cr-Mo acélExtra erős Howitzer tengely


 
ház anyaga:

fekete alu ötvözet


 
további információk:

Monoblokk anyaga: XR - fekete alu ötvözet; TEAM - CNC megmunkált metálszürke alu ötvözet Extra erős Howitzer tengely


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Howitzer XR termékkel kapcsolatban: