Truvativ Howitzer XR középrész

71 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 11.050 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK




Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Én ilyen monoblokkot használok már 2 éve Holzfeller hajtással.

A csapágyai a mai napig szépen akadásmentesen futnak.

Külső csapágyazása révén nagyobb méretű csapágyai vannak, a belső csapágyas monoblokkokéinál. Ez strapabíróbbá teszi.

A tengelye bitang erős.

Nekem 2 év után sem kotyog.

A hozzá járó hézagoló gyűrűkkel többféle méretű monoblokkházhoz is használható.

Relative jó áron beszerezhető. 

 

Hátrány

Mint az életben semmi úgy ez sem tökéletes. 

Amit én hibaként tudok említeni, azok a tömítések. Ha használja dzsuvában az ember, könnyen belemegy a retek, és recsegni kezd. Ez szétszedéssel, pucolással, bezsírzással orvosolható.

A másik probléma is ehhez kapcsolódik, hogy a csapágyház nem a legerősebb alu ötvözetből készül. Volt már több vázban is ez a monoblokk és volt párszor kipucolva is. Ennek következtében, hiába van hozzá megfelelő monoblokk kiszedő szerszámom, bizony a kis vályatkák, amibe a kulcs "kapaszkodik" bizony elnyalódnak. Nem veszélyesen ugyan, tehát ki tudom még hajtani gond nélkül de esztétikai szempontból nem túl szép.     

 

Tapasztalat
Őszinte leszek én egyetlen okból kifolyólag vettem az XR típust és nem a TEAM-et, mégpedig hogy a TEAM-nek ezüst a színe. Nekem prűdség ide sznobizmus oda ez nem tetszett. Nekem fekete színű kellett, és mivel nem akartam festegetni az XR-t vettem. Megjegyzem nemigazán bántam meg. Az egyik barátomnak TEAM-je van ugyan azzal a Holzfeller hajtással, mint nekem. Elvileg a TEAM-nek ugyan jobbak a csapágyai, viszont a kosz abba is belemegy és az is recseg. Pucolással-zsírzással megszűnik itt is a jelenség. Mivel nekem eddig semmi problémám nem volt ezzel a monoblokkal a fent említetteken kívül, nem is bánom, hogy nem TEAM-et vettem. Ha netalán mégis lenne, (egyenlőre kétlem) valószínűleg cserélve lesz a hajtás, de akkor már Saint, XT, vagy esetleg Race Face Evolve DH jöhet szóba. 
Erre ajánlom
Mint ahogy írják is a dobozon: Enduro, AM, enyhébb FR.
Ennyiért vettem
5800
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
tengelytípus:

ISIS


 
csapágyazás:

2-szeresen tömített, nagyméretű zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 51mm Rögzítő anya: M15
  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 51mm Rögzítő anya: M12
  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 56mm Rögzítő anya: M12

tömeg:

365g


 
tengely:

Cr-Mo acélExtra erős Howitzer tengely


 
ház anyaga:

fekete alu ötvözet


 
további információk:

Monoblokk anyaga: XR - fekete alu ötvözet; TEAM - CNC megmunkált metálszürke alu ötvözet Extra erős Howitzer tengely


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Howitzer XR termékkel kapcsolatban: