Truvativ PowerSpline középrész

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 5.530 Ft

1-15 (16 vélemény)
Rendezés

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finoman és szépen fut, egyáltalán nem lötyög, jó minőségű zárt csapágyak, truvativ, olcsó.

Hátrány

Nagyon kevés cég gyárt powerspline/powerdrive rendszerű monoblokkot és hajtókart, bár annyira nincsenek is elterjedve a hasonló rendszerű hajtókarok. Elég kevés helyen lehet már ezt a fajtát kapni, bár egészen olcsó. Ha nincs karbantartva, akkor képes egészen szárazra kikopni a csapágyak és mehet a kukába. Ha nincs erősen ráhúzva a kar, akkor nagyon eszi a hajtókar recéit, de amúgy egy korrekt monoblokk.

Tapasztalat

Egy jó minőségű monoblokk a truvativtól, jó minőségű csapágyakkal. Tulajdonképpen akkora a tengely átmérő, mint egy hagyományos négyszögtengelyes monoblokknak, csak isis-hez hasonlóan bordázott, ami azért jobb, mint a kikopós négyszögtengelyes, de ettől sem kell csodát várni, mert a hasonló powerspline rendszerű isoflow/blaze hajtókar hajlamos kikopni a recéknél, ha nincs erősen ráhúzva. Jobban zabálja a recéket, mint egy isis bordástengely.

Erre ajánlom

powerspline/powerdrive rendszerű hajtóművekhez, de ez egyértelmű. Egyszerű tekerésre, túra, CC, városba

Ennyiért vettem
5000
Szerinted hasznos?

McMester avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • szépen, egyenletesen futott új korától egészen sokáig
  • a csapágyak tömítése tartós és jól megvalósított. Sár helyett sós latyakkal kellett megküzdenie, de nekem a csapágy sosem darált, sosem akadt egy picit sem
  • a tengely az én 60 kg-om alatt sosem hajlott meg, a kis fogai nem koptak el, a hajtóműcsavart mindig egyszerűen ki tudtam szedni, de sosem lazult meg rajta a kar
  • beszerelni annak idején pofon egyszerű volt
  • kiszedésnél a szerszám megfelelően illeszkedett a helyére, és nem nyalta el a 10 évig, mérsékelt övi klíma minden változatában ázó fogakat
Hátrány
  • nem igazán hátrány, de mindenképp korlát, hogy csak a Blaze hajtókar jó hozzá
Tapasztalat
  • igazán tartós tesztnek vetettem alá
  • modell év: 2006
  • 10 évet és 25.000 km-t használtam
  • kb 17.000 km-nél kezdett el lötyögni a tengely
  • nem jött ki egyben, levált a tengelyt borító külső cső, amire a matricát tették
  • a csapágyak kiszáradtak ugyan, de a szigeteléseik kiszedés után is sértetlenek voltak, még a kék színük sem sötétedett el
  • annyira meg vagyok a PowerSpline rendszerrel elégedve, hogy nem jöhetett szóba új hajtókar sem a nagy-nagy felújítás során
Erre ajánlom
  • közepes teljesítmény igényeket teljesen kielégíti, hagyományos cc/xc felhasználásig bezárólag ajánlom
Ennyiért vettem
kn 4.000 Ft
Csatolt képek
Truvativ PowerSpline középrész
új cseredarab
Truvativ PowerSpline középrész
bal szélénél a levált matrica van
Truvativ PowerSpline középrész
kiszedett régi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs966 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A problémák beállta előtt nem kotyogott, nem volt semmi baja, szépen futott és csendeben.

Hátrány

Nálam nem bírta a sáros, vizes pályákat.. Sokan írták a súlyát, én nem vagyok grammhuszár így ezzel nem foglalkoztam.

Tapasztalat

Az első fél évben viszonylag jól működött. Majd az ősz beálltával jöttek a sárosabb, koszosabb pályák és egyre több baj lett vele. A sár befröcsögött a víz lassan, de biztosan beszivárgott ropogott kattogott. Majd minden komolyabb biciklizés után ki kellett szednem a vázból és muszáj meg  tisztítanom, de így is maradt a ropogás.. :|

Erre ajánlom

Laza túrázás, lehetőleg bitumenen.

Ennyiért vettem
Bicikliben volt.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

maxwebber avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • nagyon finoman fut, nagyon jó vele hajtani
  • vizet sarat birja, jó a tömítése
  • nekem nem kezdett kotyogósodni
Hátrány
  • powerspline-os, ezért a bordákat a hajtókar megeszi ha nincs erősen ráhúzva
  • más nem nagyon van
Ennyiért vettem
4000 ft-ért hajtókarral együtt
Csatolt képek
Truvativ PowerSpline középrész
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

airborne avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Nagyon finoman fut, jól tömített, szélen lévő ipari csapágyak
  • Még nem kezdett el kotyogósodni, pedig elég régóta megvan
  • Jó minőségű az ipari csapágy
  • Szerszám nélkül leszedhető a hajtókar (csak imbuszkulccsal kitekered a tengely csavart és lejön)
Hátrány
  • A tömítése nem a legjobb, enyhén rozsdásodott a tengely (ami amúgy fluorral kezelt)
  • A tengely króm-molibdén ötvözet, nagy és nehéz, de nekem el van ferdülve (látni, amikor forgatod a hajtókart, bár nem érezhető)
  • Iszonyatosan, felfoghatatlanul nehéz, :) 327 gramm, egy grammániás rémálma (pl az enyém)

Nem is könnyű, nem is valami merev, nem új, vagy elterjedt technológia, ráadásul közel 5000 forint, az integráltnál drágább. Egy kihaló félben lévő szabvány szerintem.

Tapasztalat

Nem egy nagy durranás, és ennyi pénzért üregesre kovácsolt integrált hajtóművet is vehetsz (akár) pl. Shimano Deore LX, persze apróhirdetések közül, de újan

Erre ajánlom

Város, XC, túra

Ennyiért vettem
15000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

herdani avatar
38 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Arra amire való(XC,Trekking) , arra biztos jó. Csak azért van(volt) ilyenem , mert ez volt alapból a bringában. Szerintem jó az egész, csak arra kell használni amire való

Hátrány

1 év után elkezdett recsegni-ropogni.

Erre ajánlom

XC , trekking , dirt

3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pietro avatar
22 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
AZ időjárás viszontagságait nagyon jól bírja.(sárdagasztás, patakon átkelés) Nagyon erős, és teljessen simán fut. 1,5 éve használom, de eddig még nem kezdett el "kotyogósodni", más baja se volt.
Hátrány
Nemtom
Tapasztalat
Rendessen bírta a gyűrődést a Mátrától az Alpokig mindenhol, nekem bevált,ajánlom másnak is.
Erre ajánlom
XC-seknek, akik nem riadnak vissza 1 kis dagonyázástól a hegyekben, és akiknek fontos a jó teljesítmény alacsony ár mellett.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Takee avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az elején nagyon szépen és könnyedén fut, A tengely elég sokáig bírja de egy időután azis tönkrmegy,
Hátrány
A csapágyazás elég gyengusz mint ahogy kiderült. Könnyedén beázik és elkezd kattongni csattogni pattogni össze vissza, kb 9 hónap után kezdett el kotyogósodni!! Extrém igénybevéltelt nemnagyon bírja ahogy a példa mutatja!!!!!
Erre ajánlom
Városban furikázni vele telljesen tökéletes, még megis éri!!!
Ennyiért vettem
Bingában volt!!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szépen és finoman fut, tömítése is non jó, a tengely erősnek tűnik eddig jól bírja, csapágyazás is tökéletes főleg hogy zárt. :P

 

Ui.: Truvativ(L)^^ 

Hátrány
Semmi, nekem 1x elgörbűlt picit a tengely.
Tapasztalat
Nekem 1x kissé elgőrbűlt a tengelye, viszont garanciába kicserélték azóta semmi baja. :)
Erre ajánlom
- XC, CC
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vans kid avatar
60 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-hőkezelt crmo tengely

-zárt csapágyrendeszer

- nem recseg, nem kopik

-bírja a strapát

-olcsó:D

Hátrány
-nem vettem még észre, szoktam ellenőrizni és nem kopik a por se ragad rá
Tapasztalat

tengelycsavar is volt hozzá:) Nem rossz vétel bírja amit bírnia kell

Divatbikosoknak nem ajánlom 

Erre ajánlom
dirt-street, xc, cc, freeride, am
Ennyiért vettem
3100
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hornunga avatar
17 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
semmi baja, extrém felhasználás alatt is tökéletesen teljesít
Hátrány
nincs
Tapasztalat
több mint 1 éve megvan és dirt, street, trial, freeride, dh, xc minden típust megjárt és kifogástalanul működik
Erre ajánlom
mindenre
Ennyiért vettem
bicóba volt
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

berci avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem tom, nem írok olyat, hogy könnyű meg ilyenek, nincs viszonyítási alapom...
Hátrány
elhajlott a tengely...
Tapasztalat

Akkor jöttem rá, hogy elhajlott, mikor szétszedtem, mert ropogott. eleve pipa voltam, mert mikor az egyik nagynevű bringaboltba visszavittem garis első állításra, akkor a kollega pusztán jó akaratból legyalázta a leszorító csavart. Fúrni kellett. Mikor kivettem, megforgattam, láttam, hogy nem fut vonalban a tengely...:((( Csere...

Vettem 1 LX hajtóművet, eddigi tapasztalataim szerint, mint Makó Jeruzsálemtől.

Erre ajánlom
aki a bringáját alkalomszerűen használja.
Ennyiért vettem
bringához volt
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Buundás avatar
Buundás
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó!
Hátrány
Nehéz!
Tapasztalat
Na szóval hajtőműre már nem volt pénzem ezért kellett egy olcsó ami nevezetesen egy truvativ isoflow lett. Az első monoblokkom 4800km-et birt kapott sarat,vizet,port mindent és kibirta. Holott az előtte lévő Deore MA510-em-ben a monoblokk 500km múlva recsegett ropogott. Ez a truva pedig 4800nál kezdett el lógni(faja nem). Utánna csere a 2.kb 4hónapot volt benne,télen is használtam valamivel több mint 3000km ment bele és semmi baja nem volt,amikor kivettem akkor lehetett hallani egy kis sercegést benne(bizonyára por). Lényeg a lényeg nekem tartós volt mind2-ő. Pedig voltam versenyen is vel,egyébként mostmár egy firexel nyomom.
Erre ajánlom
Amire tervezték(CC,XC),semmi durvulás.
Ennyiért vettem
3600
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gergő avatar
gergő
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyű.
Hátrány
nincs.
Tapasztalat
Én azért vettem mert gyűlölöm az Isis-t és bevált.semmi baj nem volt vele.
Erre ajánlom
mindenkinek.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gulyás Ádám avatar
Gulyás Ádám
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Könnyű, állítható, ha lehetne használni
Hátrány
Szar csapágyazás,ki kotyog,beázik
Tapasztalat
Nem túl jó ennyi pénzért, inkább egy RF srx
Erre ajánlom
Túrára
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (16 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

POWER SPLINE


 
csapágyazás:

2 db zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

68x108/113/118 68E/73x113


tömeg:

327


 
tengely:

Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

Acél


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Truvativ PowerSpline
1 válasz
utolsó: 2020. jún.
Truvativ PowerSpline középrész leszedés
3 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ PowerSpline termékkel kapcsolatban: