- Nagyon finoman fut, jól tömített, szélen lévő ipari csapágyak
- Még nem kezdett el kotyogósodni, pedig elég régóta megvan
- Jó minőségű az ipari csapágy
- Szerszám nélkül leszedhető a hajtókar (csak imbuszkulccsal kitekered a tengely csavart és lejön)
- A tömítése nem a legjobb, enyhén rozsdásodott a tengely (ami amúgy fluorral kezelt)
- A tengely króm-molibdén ötvözet, nagy és nehéz, de nekem el van ferdülve (látni, amikor forgatod a hajtókart, bár nem érezhető)
- Iszonyatosan, felfoghatatlanul nehéz, :) 327 gramm, egy grammániás rémálma (pl az enyém)
Nem is könnyű, nem is valami merev, nem új, vagy elterjedt technológia, ráadásul közel 5000 forint, az integráltnál drágább. Egy kihaló félben lévő szabvány szerintem.
Nem egy nagy durranás, és ennyi pénzért üregesre kovácsolt integrált hajtóművet is vehetsz (akár) pl. Shimano Deore LX, persze apróhirdetések közül, de újan
Város, XC, túra