Sárban, felázott talajon nagyon jól kapaszkodik. Persze ezért a MUD. A sarat egy pillanat alatt ledobja, nem gyűjti föl. Kanyarban, lejtős oldalon tartja magát, nem csúszik ki az oldalsó bütyköknek köszönhetően. Lejtőn az avaron szintén jól fogja a talajt. Meglepően tempósan lehet vele haladni sima talajon és aszfalton is. Kevlárperemes. Megfizethető.
A traktornyomban nagyon ráz.
Pár napja vettem őket, ezért tartós teszttel nem szolgálhatok. Az XR1-eseket cseréltem le, mert már elhasználódtak. Azokkal mindig az volt a bajom, felázott talajon csúsztak, a sárba beleragadtak és a sár meg beléjük. Általában ilyen feltételek fogadnak a vértesben, és a saras részeket eddig kerülgetnem kellett. Na ennek már vége! Bár még csak egyszer próbáltam ki őket, de a feltételek nagyon kedvezőek voltak: sár és dagonya. A móka (és persze a teszt) kedvéért persze direkt bele a közepébe. Mondanom sem kell, hogy mindenem tiszta sár lett, kivéve talán a gumikat, mert azok ledobták magukról.:)
Ami meglepett, hogy a száraz erdei ösvényen és aszfalton is gyors tempóban lehet velük haladni, és nem is különösebben zajosak, ugyanakkor jól is tapadnak. A MUD-X tehát nem csak dagonyázásra, hanem sokoldalú használatra alkalmas.