Bontrager Jones XR külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

watos avatar
15 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-kevláros
-2.25(elöl)illetve 2.2(hátul) 
- 560g illetve 570 g sajátmérés

- versenyeken jól teljesít a Bontrager Jones XR, sárba ilyen 2.5-ös nyomás mellett nincs vele gond.
csendes az adottságaihoz képest. 
a mintázat jobb hogy külömbözik így jobban lehet irányítani
könyen felhelyyzhető bármilyen felnire. 

Hátrány

ha nem megfelelő nyomást használ az ember akkor sárban csak korcsolyázik vele és a legelső fa a megálló

Tapasztalat

kifejezetten csak versenyekre használom ezt a Bontrager külső gumit és eddig még provlémát nem tapasztalam vele . 1 defektem volt vele.

Erre ajánlom

xc;xcm;xco;cc

Ennyiért vettem
10000
Csatolt képek
Bontrager Jones XR  2011 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

badis avatar
40 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sárban,erdőben nagyon jól kapaszkodik a Bontrager Jones XR,tökéletes terepgumiTerepgumihoz képest kevésbé hordja fel a sarat a hátadraJól néz ki.

Hátrány

Terepen kivüli használatkor elég hangos morgó hangja van,mint eggy traktornak.A hátsó gumi rohadt gyorsan kopik,2000 km van bent,de lassan cserélni kell normális használat mellett.

Erre ajánlom

Terepre.

Ennyiért vettem
Bicajhoz volt
Csatolt képek
Bontrager Jones XR  2011 külső gumi
Bontrager Jones XR  2011 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26×2,25 első
  • 26×2,2 hátsó

 
nyomás (bar):

max. 4,5


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:
  • Első
  • Hátsó

 
hajtogatható változat:

Nincs


tömeg:
  • 650 g, első
  • 640 g, hátsó

Bontrager logó

Bontrager márka bemutatás

A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.

A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”

Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.

Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Bontrager Jones XR termékkel kapcsolatban: